Geniaalquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:18 schreef Jenglejack het volgende:
Wat denk je als haar vader 10.000 euro biedt om haar te ontmaagden. Dat zou echt voor een heerlijke situatie zorgen.![]()
dit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:24 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die hierop bieden als je gewoon gratis 15-jarigen kunt ontmaagden
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:42 schreef Muridae het volgende:
Wat is het verschil?
http://www.onemen.org/home
[ afbeelding ]
Old Boy (Koreaanse film) was toch eenzelfde concept ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef waht het volgende:
[..]
Daar zijn talloze films over gemaakt, de vader die onwetend z'n dochter als prostituee besteld.
10.000 euri's voor de dame in kwestie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:42 schreef Muridae het volgende:
Wat is het verschil?
[ afbeelding ]
Ja want ze doet het niet voor de centen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef Northside het volgende:
20k bieden, vervolgens de hele nacht stiekem filmen, en haar daarna voor 40k chanteren of anders de tape op internet gooien.
Ze doet het ook wel voor het geld, hoor. Daar heeft ze geen geheim van gemaakt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ja want ze doet het niet voor de centen..
Dat was even sarcastisch reageren op sjaak zijn post..quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze doet het ook wel voor het geld, hoor. Daar heeft ze geen geheim van gemaakt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef pipojansen het volgende:
sukkels die nog geloven in die shit moeten deud.
het is niks aan met een chick die nog nooit gebonkiebonkie gedaan heeft.
alleen maar gezeik aan je hoofd. nee doe dat niet, nee dat doet pijn, nee wacht, oh nee, dat is niks. alleen maar geklets aan je hoofd. het echte ketswerk komt nooit aan de orde. en dan nog dat gezanik tussendoor met ben je al klaar, ben je al klaar. nee muts, als ik klaar was was ik gestopt.
en die neppe vliezen dan. met het neppe geluid erbij. aah dat doet pijn aah. aah. en dan ineens gaat mivrouw steeds sneller want ze vindt het lekker. duuh.
dat zijn meestal de verstandige mannenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:53 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]mannen die liever kringloopspul willen
Daarom heb ik ook medelijden met al die moslims, die kunnen na hun dood alleen nog maagden neukenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef pipojansen het volgende:
sukkels die nog geloven in die shit moeten deud.
het is niks aan met een chick die nog nooit gebonkiebonkie gedaan heeft.
alleen maar gezeik aan je hoofd. nee doe dat niet, nee dat doet pijn, nee wacht, oh nee, dat is niks. alleen maar geklets aan je hoofd. het echte ketswerk komt nooit aan de orde. en dan nog dat gezanik tussendoor met ben je al klaar, ben je al klaar. nee muts, als ik klaar was was ik gestopt.
en die neppe vliezen dan. met het neppe geluid erbij. aah dat doet pijn aah. aah. en dan ineens gaat mivrouw steeds sneller want ze vindt het lekker. duuh.
Niet via een veiling.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef waht het volgende:
[..]
Daar zijn talloze films over gemaakt, de vader die onwetend z'n dochter als prostituee besteld.
Vrije keuze misschien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:42 schreef Muridae het volgende:
Wat is het verschil?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |