wij zijn gezonde mensen dus geen ijs in de ijskast.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:30 schreef trovey het volgende:
Stop hem in een bak schepijs...bij voorkeur in Ben en Jerry's.
Dat heb ik ook al gedaan sowieso maar dat valt mee en is maar een oog. Bij mijn hete jongen brandt het als een mallequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:29 schreef linpunt het volgende:
ga je handen wassen voordat je zo slaperig bent dat je het in je ogen wrijft..
Dan is het nu heel stom om gezond te leven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
wij zijn gezonde mensen dus geen ijs in de ijskast.
ja i dunno, ik heb t een keer in/op mijn oog gehad en toen wilde ik mijn lens/oog eruit halen omdat t brandde..quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
wij zijn gezonde mensen dus geen ijs in de ijskast.
[..]
Dat heb ik ook al gedaan sowieso maar dat valt mee en is maar een oog. Bij mijn hete jongen brandt het als een malle
sowieso ga ik niet miljoenen euro's voor B&J ijs betalen, zwarteman alstublieftquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan is het nu heel stom om gezond te leven.
heb alleen gedenatureerde alcohol.quote:
naturel colognequote:
Je moet het dan ook niet dagelijks eten maar eens in de zoveel tijd, dat blijft het speciaal en is het het geld waard.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
sowieso ga ik niet miljoenen euro's voor B&J ijs betalen, zwarteman alstublieft
quote:
het brandt gewoon maakt niet uit wat ik ermee doe.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:34 schreef linpunt het volgende:
maar wacht!
Ga nu eens ergens staan op een plat oppervlak - de vloer ofzo..
met je benen uit elkaar, zonder ondergoed aan.. en zwaai em es heen en weer..
ik vroeg me af; hoe voelt dat?
rly.. had verwacht dat er zo'n zachte breeze overheen ging ofzo..quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
het brandt gewoon maakt niet uit wat ik ermee doe.
Mannelijk. Een man zal erbij b(g)rommen en op z'n borst slaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:34 schreef linpunt het volgende:
maar wacht!
Ga nu eens ergens staan op een plat oppervlak - de vloer ofzo..
met je benen uit elkaar, zonder ondergoed aan.. en zwaai em es heen en weer..
ik vroeg me af; hoe voelt dat?
smeer anders tijgerbalsem op je clitors en deel dat met ons meequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
rly.. had verwacht dat er zo'n zachte breeze overheen ging ofzo..
maarja ik kan ook makkelijk romantisch praten zo zonder penis..
heb je terpetine?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
smeer anders tijgerbalsem op je clitors en deel dat met ons mee
ik wil slapen verdomme
nee, alleen WD40quote:
ik leef met je mee man..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik leef met je mee man..ja dat werkt ook al niet. Denk ook niet dat m'n moeder die afdruk leuk gaat vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
schud t potje dan gewoon wat, moet ik alles voor gaan lopen kauwen..quote:
chinese fysio? met happy endingquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:51 schreef Drinky het volgende:
nee ik heb paracetomol gedaan en nu ga ik proberen te slapen. ben dit echt zat nu morgen krijg ik gelukkig massage van fysio
zoals ik al zei die creme werkt niet ( heb een potje voor blauwe plekken, daarvoor werkt het dan weer welquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
schud t potje dan gewoon wat, moet ik alles voor gaan lopen kauwen..
heb je niet gewoon aloë vera in huis rondslingeren?
probeer t daar maar dan tegenaan te rubben dan, dat gaat werken..quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
zoals ik al zei die creme werkt niet ( heb een potje voor blauwe plekken, daarvoor werkt het dan weer wel) en nee we hebben niet zo'n plant rondslingeren alleen een halfdode bonsai boom en wat cactussen
..quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:58 schreef GGMM het volgende:
Het klinkt misschien heel vreemd, maar je kan dit oplossen met een laagje pindakaas. Niet veel mensen weten dit; maar pindakaas absobeert als het ware de tijgerbalsem.
Gvd dat plaatje.. Ik moest er zo hard om lachen dat ik er niet meer van kon schijten!quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
probeer t daar maar dan tegenaan te rubben dan, dat gaat werken..
[ afbeelding ]
Lik jij het er dan weer afquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:29 schreef linpunt het volgende:
ga je handen wassen voordat je zo slaperig bent dat je het in je ogen wrijft..
Hey Ricko ik denk dat di t een probleem is die we samen kunnen oplossenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:08 schreef RickoKun het volgende:
Dus mn pik is stijf en dat is jouw probleem
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
probeer t daar maar dan tegenaan te rubben dan, dat gaat werken..
[ afbeelding ]
[/quote]quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef RickoKun het volgende:
Wat zijn de factoren die jouw probleemsaspecten dermate beïnvloeden, dat bij jou leidt tot de gedachte dat wij samen tot een oplossing kunnen solutionen, waerde Drinkymeister?
quote]Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hey Ricko ik denk dat di t een probleem is die we samen kunnen oplossen
wat zemel je man? Ik heb dit altijd al gedaan. Kreeften boeler ga je eigen topic vervuilenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:58 schreef MethClash het volgende:
Pochen over penis, sport, en hoe hij/zij er in uitblinkt
is TS de nieuwe Chestbrah?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |