Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
trusten!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
mooie tt om mn slaapplannen kenbaar te maken
ik ga mn dekentje knuffelen mensen![]()
fijne nacht!
truste LDGquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
fijne nacht!
Slaap lekker LDGquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
fijne nacht!
slaap ze LDGquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
fijne nacht!
Truste LDGquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
fijne nacht!
wat let je ?quote:
Je zit zeker weer in een hotel he??quote:
oke; ik heb dus vanaf eind van de middag al zin in zo`n naturel-lays-zak, en kon het tot een uur geleden maar niet uit m`n hoofd krijgen.quote:
Moet een vriendin die in de problemen zit helpen...quote:
Whehehequote:Op donderdag 24 maart 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zit zeker weer in een hotel he??
yupsquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga niet in herhalingen vallen
Ga nou maar slapen.. Hele nacht wakker blijven helpt haar ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet een vriendin die in de problemen zit helpen...
Ofja 'moet', ik vind dat ik moet helpen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef babybel het volgende:
[..]
oke; ik heb dus vanaf eind van de middag al zin in zo`n naturel-lays-zak, en kon het tot een uur geleden maar niet uit m`n hoofd krijgen.
nu is het EINDELIJK uit m`n hoofd, en wat krijgen we nou!![]()
wat?quote:
ik had zin om naar de kroeg te gaan nog maar iedereen wilde slapenquote:
Gewoon, wat heb jij wel en niet met Deventer?quote:
WIST hetquote:
Ik zeg, whisky op de kamer en genieten van die nachtquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had zin om naar de kroeg te gaan nog maar iedereen wilde slapen
Dus nu maar op bed
er was een tijd dat ze hier nog in de minibar lagenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WIST het![]()
Als jij in een hotel zit moet je chips![]()
Whiskers op de kamer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zeg, whisky op de kamer en genieten van die nacht.
...
die had ik al toegelicht (vorig topic), maar bij dezequote:Op donderdag 24 maart 2011 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, wat heb jij wel en niet met Deventer?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zeg, whisky op de kamer en genieten van die nacht.
...
Zie reactie Koen ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waar staat dat, volgens mij ging het over Whisky
Jij bent geen blijvertje begrijp ik?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:47 schreef babybel het volgende:
[..]
die had ik al toegelicht (vorig topic), maar bij deze;
behalve dat het een stad is waar niets boeiends te doen is, dat ik er eigenlijk liever niet woon, dat ze een gemeentehuis van 36 MILJOEN willen bouwen, nota bene van GLAS, midden in de BINNENSTAD (bij kroegen e.d.), dat de boekenmarkt ook niet meer is wat het was, dat de halve IJssel onderwater staat, en dat het verkeer in de spits compleet vast staat? door HEEL deventer?
ik zit er goed hoor, zou er ook echt niet weg willen, maar ik heb niets met Deventer persoonlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent geen blijvertje begrijp ik?
Nee:quote:
Ik slaap toch nooit voor 01:00quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen.. Hele nacht wakker blijven helpt haar ook nietEn jezelf zeker niet
Oh nou ja. Ik woon nu in Utrecht en hier bevalt het me niet, dus ik verhuis naar Dvquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef babybel het volgende:
[..]
ik zit er goed hoor, zou er ook echt niet weg willen, maar ik heb niets met Deventer persoonlijk
Keej danquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik slaap toch nooit voor 01:00
En ze heeft nu wat (volgens haar fijne) afleiding door sms. Het gaat dus wat beter met haar nu, en dat moet even zo blijven tot ze klaar is met leren
Welkom!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja. Ik woon nu in Utrecht en hier bevalt het me niet, dus ik verhuis naar Dv
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik persoonlijk toch liever voor die andere uitleg
NIeuweling nieuweling??quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef babybel het volgende:
[..]
Welkom!![]()
(En voor een "nieuweling" heeft Deventer ook best wel wat pluspunten hoor!)
Truste Koenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
ik moest maar eens gaan slapen, anders crash ik
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIeuweling nieuweling??
ik betaal al 2 jaar OZB voor een afgebrande kutvilla godverommenene
GMTAquote:
Zachte crashlanding en weltrusten Koenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
slaap ze koenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
Trusten Koen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
Die uitleg is stiekem ook helemaal niet zo verkeerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
quote:
Heb ik ook een keer gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef RockNijntje het volgende:
Kuttt zeg, ze gaat doorleren totdat ze klaar is, en dat wordt waarschijnlijk later dan 3 uurdan heb je wel heel wat over voor school...
ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Die uitleg is stiekem ook helemaal niet zo verkeerd...
Wat doe je daar dan nogquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Die uitleg is stiekem ook helemaal niet zo verkeerd...
3 uur doe ik niet, tot 1 uur komt hier wel regelmatig voor, maarja ik sta om 8 uur op, zij om 6 uur...quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan![]()
Was geen succes
Mezelf afvragen waarom ik niet allang onderweg benquote:
En terechtquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Mezelf afvragen waarom ik niet allang onderweg ben...
quote:
Truste bbquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:59 schreef babybel het volgende:
Mensjes, mijn wekkers gaan om 0700 uur, dus toch wel een beetje tijd om te gaan slapen
Ben er snel weer (als dat mag van jullie)
Fijne avond/nacht!![]()
Ik heb eens een hele nacht dorgehaald. Elke 2 uur even naar beneden om een pot koffie te zetten. En om half vijf knetterde ik echt even in elkaar maar om half 6 moest ik er weer uit. Toen eerst 20 min door de kou fietssen naar een dorp verderop waar om 6:34 de bus gingquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
3 uur doe ik niet, tot 1 uur komt hier wel regelmatig voor, maarja ik sta om 8 uur op, zij om 6 uur...
Ik heb dinsdagnacht handvaardigheid werkstuk gemaaktquote:
Knufquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eens een hele nacht dorgehaald. Elke 2 uur even naar beneden om een pot koffie te zetten. En om half vijf knetterde ik echt even in elkaar maar om half 6 moest ik er weer uit. Toen eerst 20 min door de kou fietssen naar een dorp verderop waar om 6:34 de bus ging6:44 x 6:49 overstappen op de interliner en 7:52 aankomen in Utrecht. Dan echt als een total zombie naar de unif met de bus, aankomen om 8:20 of zo
om 9:00 begon het tentamen en ik heb zeker tot 10:15 liggen slapen op de bank. Daarna nog even wat vragen beantwoord. Had een 4 of zo.
Zo wil ik niet eindigenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eens een hele nacht dorgehaald. Elke 2 uur even naar beneden om een pot koffie te zetten. En om half vijf knetterde ik echt even in elkaar maar om half 6 moest ik er weer uit. Toen eerst 20 min door de kou fietssen naar een dorp verderop waar om 6:34 de bus ging6:44 x 6:49 overstappen op de interliner en 7:52 aankomen in Utrecht. Dan echt als een total zombie naar de unif met de bus, aankomen om 8:20 of zo
om 9:00 begon het tentamen en ik heb zeker tot 10:15 liggen slapen op de bank. Daarna nog even wat vragen beantwoord. Had een 4 of zo.
In bed??quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagnacht handvaardigheid werkstuk gemaakt
Trustequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lief is slapen
en goed voorbeeld doet volgen
ate a manha
Jaaquote:
Truste Symquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lief is slapen
en goed voorbeeld doet volgen
ate a manha
Eindigen? Welneequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo wil ik niet eindigen![]()
Gaat wel gebeuren waarschijnlijk
Waar zit de nieuwe klant??quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen voor de 182 km woon-werkmorgen wordt de eerste dag ooit dat ik voor 2 verchillende klanten woon-werk kilometers maak
![]()
182 is best netjes
In de 1e klas leerde ik altijd 3 dagen van te voren voor een proefwerk (nerdquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat moet ik doen voor wat actie hier?? Strippen ofzo??![]()
En dat is echt geen fraai gezicht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |