Ik heb eens een hele nacht dorgehaald. Elke 2 uur even naar beneden om een pot koffie te zetten. En om half vijf knetterde ik echt even in elkaar maar om half 6 moest ik er weer uit. Toen eerst 20 min door de kou fietssen naar een dorp verderop waar om 6:34 de bus gingquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
3 uur doe ik niet, tot 1 uur komt hier wel regelmatig voor, maarja ik sta om 8 uur op, zij om 6 uur...
Ik heb dinsdagnacht handvaardigheid werkstuk gemaaktquote:
Knufquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eens een hele nacht dorgehaald. Elke 2 uur even naar beneden om een pot koffie te zetten. En om half vijf knetterde ik echt even in elkaar maar om half 6 moest ik er weer uit. Toen eerst 20 min door de kou fietssen naar een dorp verderop waar om 6:34 de bus ging6:44 x 6:49 overstappen op de interliner en 7:52 aankomen in Utrecht. Dan echt als een total zombie naar de unif met de bus, aankomen om 8:20 of zo
om 9:00 begon het tentamen en ik heb zeker tot 10:15 liggen slapen op de bank. Daarna nog even wat vragen beantwoord. Had een 4 of zo.
Zo wil ik niet eindigenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eens een hele nacht dorgehaald. Elke 2 uur even naar beneden om een pot koffie te zetten. En om half vijf knetterde ik echt even in elkaar maar om half 6 moest ik er weer uit. Toen eerst 20 min door de kou fietssen naar een dorp verderop waar om 6:34 de bus ging6:44 x 6:49 overstappen op de interliner en 7:52 aankomen in Utrecht. Dan echt als een total zombie naar de unif met de bus, aankomen om 8:20 of zo
om 9:00 begon het tentamen en ik heb zeker tot 10:15 liggen slapen op de bank. Daarna nog even wat vragen beantwoord. Had een 4 of zo.
In bed??quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagnacht handvaardigheid werkstuk gemaakt
Trustequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lief is slapen
en goed voorbeeld doet volgen
ate a manha
Jaaquote:
Truste Symquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lief is slapen
en goed voorbeeld doet volgen
ate a manha
Eindigen? Welneequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo wil ik niet eindigen![]()
Gaat wel gebeuren waarschijnlijk
Waar zit de nieuwe klant??quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen voor de 182 km woon-werkmorgen wordt de eerste dag ooit dat ik voor 2 verchillende klanten woon-werk kilometers maak
![]()
182 is best netjes
In de 1e klas leerde ik altijd 3 dagen van te voren voor een proefwerk (nerdquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat moet ik doen voor wat actie hier?? Strippen ofzo??![]()
En dat is echt geen fraai gezicht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |