Ze worden creatieverquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Ook deze is water, want het nummer is geschreven door Stock, Aitken & Waterman.
ik ga heul geen show doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
Weet je al een naam voor je show Knetter?
Gekwetter met Knetterquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga heul geen show doen![]()
en anders:P gekwetter met knetter
Bliepjes ja. Dikke fail weerquote:
Omdat het 16bits is zeker?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
kan iemand dit kutliedje doodvermoorden?
En jezus midi files afspelen
Jij maakt vrienden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
kan iemand dit kutliedje doodvermoorden?
En jezus midi files afspelen
quote:
Je mag wel mee met Knetter als je dat leuk vind hoorquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag wel mee met Knetter als je dat leuk vind hoor
naar caroquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag wel mee met Knetter als je dat leuk vind hoor
Ze zoekt nog een metgezel voor Caro Emerald in juni.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]mee met knetter? waar gaan we heen dan
jullie kunnen beiden wel meequote:Op donderdag 24 maart 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze zoekt nog een metgezel voor Caro Emerald in juni.
is maar goed dat jij snachts slaaptquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen commentaar op muziek die ik adoreer hoor
dat is wel gezelligquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jullie kunnen beiden wel mee
quote:
Dit is echt pure kwaliteit man. Hoe kun je nou haten op The Bossquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
Oude muziek vind ik prima hoor, maar dit zijn echt zeiknummers
Ik haat niet, ik vind dit echt zeikmuziek. Luister nou eens objectief. Zo zeikerig als de pest dit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit is echt pure kwaliteit man. Hoe kun je nou haten op The Boss
Leuk met 2 vrouwen op stapquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jullie kunnen beiden wel mee
qua muzieksmaak liggen we geloof ik even ver uit elkaar als mijn lief en ik momenteel...quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
Oude muziek vind ik prima hoor, maar dit zijn echt zeiknummers
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
qua muzieksmaak liggen we geloof ik even ver uit elkaar als mijn lief en ik momenteel...
en dan heb ik het over 127 kilometer
heb je ook gelijk in.. maar ik had er zin inquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik vind dit echt zeikmuziek. Luister nou eens objectief. Zo zeikerig als de pest dit.
Ik kan zeer veel muziek waarderen hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
qua muzieksmaak liggen we geloof ik even ver uit elkaar als mijn lief en ik momenteel...
en dan heb ik het over 127 kilometer
GMTAquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je ook gelijk in.. maar ik had er zin inde meeste oude liedjes die ik mooi vind zijn zeikerig
Eenschquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan zeer veel muziek waarderen hoor![]()
Maar 3T valt daar niet onder
haha wij 3 geitenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eensch
3Tering noemden we dit vroeger op school.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn zusje vond dit mooi![]()
Nu is ze getrouwd met een neger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Alle meisjes waren weg van 3Tquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen ik in de eerste zat was een meisje in mijn klas er helemaal weg van
Nu gelijk!!quote:
waarom moet ik nu denken aan broek af tetten blootquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom moet ik nu denken aan broek af tetten bloot
ik wil je gewoon naakt voor me.. daarom moet ik daaraan denkenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil je gewoon naakt voor me.. daarom moet ik daaraan denken![]()
Hallo wij zijn hier ook nog hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil je gewoon naakt voor me.. daarom moet ik daaraan denken![]()
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hallo wij zijn hier ook nog hoor
Slaap lekker Charloiserquote:
pics van je heksquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:00 schreef Viro het volgende:
knetter en serena zijn niet lief voor mij, ik ben mijn laptop kwijt aan een heks van een vriendin. Moet nu posten vanaf mijn telefoon.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:00 schreef Viro het volgende:
knetter en serena zijn niet lief voor mij, ik ben mijn laptop kwijt aan een heks van een vriendin. Moet nu posten vanaf mijn telefoon.
Slaap lekkerquote:
Goed he.quote:
't is nu niet verplicht, maar wel leuk om creatief mee te zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed he.
Thema-avonden met Draakje zijn wel tof. Mja steeds moeilijk op een gegeven moment I think
msn van je heksquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:03 schreef Viro het volgende:
@koelkast: moet je maar zelf aan haar vragen op msn, suc6 daarmee
@knetter: helemaal niet, heb door jullie 2x een niple twist in 5 minuten gekregen. Niet leuk
die verdiende jequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:03 schreef Viro het volgende:
@koelkast: moet je maar zelf aan haar vragen op msn, suc6 daarmee
@knetter: helemaal niet, heb door jullie 2x een niple twist in 5 minuten gekregen. Niet leuk
Gelukkig wel zegquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:03 schreef Symphonic het volgende:
Linda Roos en Jessica zijn uitgedruppeld
logisch.. maar je ging ook wel een beetje ver hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:04 schreef Viro het volgende:
@ koelkast: vraag maar aan popje, die heeft mijn msn.
@ knetter: het deed pijn
Popje slaaptquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:04 schreef Viro het volgende:
@ koelkast: vraag maar aan popje, die heeft mijn msn.
door mij haat hij caroquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:09 schreef Viro het volgende:
Serena hier.
Wat moet ik doen met Viro? Zit boven op hem, weer een paar niple twist?
op zijn stok gaan zitten en een driedubbele Rietberger makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:09 schreef Viro het volgende:
Serena hier.
Wat moet ik doen met Viro? Zit boven op hem, weer een paar niple twist?
quote:
Heb je Clouseau aangevraagd - Nobelprijsquote:
Ik heb geen hekel aan Caro hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
* Knetterkrankjorum haar mond zakt open
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je Clouseau aangevraagd - Nobelprijs
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef Viro het volgende:
[..]
goed geantwoord meid, ik zal hem ff te grazen nemen voor je
en alweer eensch., het wordt eng nuquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Caro hoor![]()
En dit is vrolijk, niet zeikerig.
eenschquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ah, hier had ik even zin in hoor
Dit is best wel zeikerig, maar dit is dan weer lekker zeikerig.
Meestal gebeurt er dan juist niks.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Nu heb ik ineens weer dat nare gevoel in mijn maag... alsof er iets ergs staat te gebeuren
Komt maar door de muziek gewoon snel muten gaat het wegquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Nu heb ik ineens weer dat nare gevoel in mijn maag... alsof er iets ergs staat te gebeuren
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:12 schreef Carooltje79 het volgende:
kloptquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik hoop het.. echt naar gevoelquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meestal gebeurt er dan juist niks.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt maar door de muziek gewoon snel muten gaat het weg
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is een gewoon een gevoel.. het ergste wat er gaat gebeuren is dat je moet slapen en ons moet missen
![]()
* Knetterkrankjorum is jaloersquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik kan lekker uitslapen dus ga nog lang niet naar bed
Zeg je nu.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum is jaloers![]()
ik ga uiterlijk half 3 slapen
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
voor stok
Denk niet dat ik mij daar naar over hoef te voelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
Komend weekend met mijn lief is een uur korter...
Kutklok
kloptquote:
voor mij is elk uur er eenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik mij daar naar over hoef te voelen
Moet je naar school?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt![]()
maar moet er om half 7 max 7 uur uit
ik ook, ik ga ook sluiten...quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt![]()
maar moet er om half 7 max 7 uur uit
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor monsters jij neukt, maar dit is niet echt mijn neuktempo
Hmmm dat is minder. Zit ik hier straks alleenquote:
quote:
ja hallo jij draait die jinglequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, ik ga ook sluiten...
tot morgen
Trusten manquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tot morgen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tot morgen
sorry ik geef er geen cursus inquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
heul vaak kondig ik zelf aan dat ik een baggerplaat heb aangevraagdquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat gaat random![]()
Soms met briljante resultaten trouwens.
dit was ad random een goede plaat om op te seksenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat gaat random![]()
Soms met briljante resultaten trouwens.
huilie huiliequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:18 schreef Viro het volgende:
ik ga ff ijs leggen op mijn tepels, ze doen piiiiijjjjjjjjn
Tja je moet verplicht wat invullenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:19 schreef Redskillz het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Dit is voor mensen met liefdensverdriet die moeten huilen
geen liefdesverdrietquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:19 schreef Redskillz het volgende:
Stokstaart
Bericht:
Dit is voor mensen met liefdensverdriet die moeten huilen
Moet je uien snijden heb je een redenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen liefdesverdrietal kan ik wel huilen
* Knetterkrankjorum legt troostend een arm om carooltje heenquote:
O ja kut jij had echt liefdesverdriet hequote:
ik kan huilen van kwaadheidquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je uien snijden heb je een reden
Een frikandel speciaal zou er wel in gaan atm.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je uien snijden heb je een reden
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O ja kut jij had echt liefdesverdriet he
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum legt troostend een arm om carooltje heen
Vraag Margaritha aan van Borsato. Gegarandeerde jankplaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O ja kut jij had echt liefdesverdriet he
Strak planquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:21 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Een frikandel speciaal zou er wel in gaan atm.
woefquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Strak plan![]()
Knetter ga eens uien snijen liefje
Janken omdat het een kutnummer is of.... ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vraag Margaritha aan van Borsato. Gegarandeerde jankplaat
Ze heeft wel talentquote:
Typische liefdesverdrietplaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Janken omdat het een kutnummer is of.... ?
Liefjequote:
Knetterquote:
Ik vind 'm echt tof hoor!quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Serena
Bericht:
Voor knetter (k)
quote:
tja.. tis maar wat je leuk vindquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt tof hoor!
En dan Monopoly er door IK WIL SEKS MET KNETTERKRANKJORUM, LEKKER HOOR!
quote:
Zeggen ze allemaal tot de auto niet wil startenquote:
klopt, ze zijn handig, en leuk en soms lief en lekker.. maar echt nodig zijn we ze niet hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal tot de auto niet wil starten
Dan leen ik de man van mijn zus wel ffquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal tot de auto niet wil starten
O dus je wilt alvast geen kinderen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt, ze zijn handig, en leuk en soms lief en lekker.. maar echt nodig zijn we ze niet hoor
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:28 schreef Viro het volgende:
[..]
mijn heks van een vriendin op dit moment
heb nooit kids gewiltquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O dus je wilt alvast geen kinderen?
RUN forrest RUNquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:28 schreef Viro het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry, zal je niet meer plagen via serena
quote:
Wacht maar zometeen dan helemaalquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik krijg flashbacks naar vannacht![]()
![]()
heb jij negerballen aangevraagd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wacht maar zometeen dan helemaal
Ergerquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij negerballen aangevraagd?
ze luistert, en ze leest mee op de verzoekpaginaquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
Deze moet je wel luisteren Viro, ik heb 'm voor je vriendin aangevraagd
Viro moet ook genieten van deze heerlijke plaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze luistert, en ze leest mee op de verzoekpagina
hij is de woonkamer uitgelopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Viro moet ook genieten van deze heerlijke plaat
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is de woonkamer uitgelopen
Is ze stuk?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb je dat niet gehoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
klopt het trouwens dat dragems dacht dat ik ontmaagd was op 21 jarige leeftijd?
![]()
![]()
pas op wat je postquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
@ knetter: jawel
@stokstaat: je mag serena hebben
Heb gehoord dat ze tepels amputeert dus doe maar niet man thnxquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
@ knetter: jawel
@stokstaat: je mag serena hebben
iets over dat ik daarom zo erg met seks bezig was?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je dat niet gehoord
De details waren nog smeuïger.
Ja waarom je zo oud was en dat je eerste vriendje geen harde plasser kon krijgen tijdens je ontmaagding en toen vond hij het weer welletjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iets over dat ik daarom zo erg met seks bezig was?
ik heb het zelf niet gehoord, maar hoor net dat het gezegd is..quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja waarom je zo oud was en dat je eerste vriendje geen harde plasser kon krijgen tijdens je ontmaagding en toen vond hij het weer welletjes
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
Ja maar bel maar niet hoorIs geloof ik het nummer van mn oude baas waar ik ruzie mee heb En die is schilder dus die begint weer om 5 uur
Dat heb je niet gedaan hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]vandaar dat hij zo kwaad reageerde
Jaa er stond toch dat ik moest bellenquote:
QFTquote:
Het is een griezel met een baard dus die helpt je echt niet van je liefdesverdriet af hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa er stond toch dat ik moest bellen
wat denk jij dan.. vrouwen moeten elkaar een beetje helpen hequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is een griezel met een baard dus die helpt je echt niet van je liefdesverdriet af hoor
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:
Ik vind dat die vent een boutstem heeftquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Humorduck28
Bericht:
Iets met water
Alsof jij weleens aan de Zeeuwse kust geweest bentquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof jij weleens aan de Zeeuwse kust geweest bent
Geef ik je gelijk in. Snap die hype ook niet met die gasten. Teksten slaan ook nergens opquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat die vent een boutstem heeft
oh en trouwensquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Ik wel. Port Zélande van Gran Doradoquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Buiten je weiland ja?quote:
Die teksten zijn sowieso om te janken. Die vent wil poëtisch zijn. M'n reet!quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in. Snap die hype ook niet met die gasten. Teksten slaan ook nergens op
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh en trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Heb je meteen een goed onderwerp voor je volgende show. Irritante ventjes die je plagenquote:
ik ga heul geen show doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je meteen een goed onderwerp voor je volgende show. Irritante ventjes die je plagen
ze komt bezorgt kijken hoe het met je tepeltjes gaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:55 schreef Viro het volgende:
oh god de heks komt kijken wat ik doe, lig net veilig op mijn bed.
Help
ik ga geen show doen. ik kan dat nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
Wel hoor![]()
Pesten op FOK! met talkshow-host Knetter.
Je kan het wel maar je wil het niet. Als ik je nou ga assisteren dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga geen show doen. ik kan dat niet
quote:
Ik durf het gewoon nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga geen show doen. ik kan dat niet
ik ben a technisch en compjoetors vinden mij niet aardig.. denk niet dat het gaat werkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan het wel maar je wil het niet. Als ik je nou ga assisteren dan?
Ik ging er altijd al van uit dat iemand het zou doenquote:
Zwak gelulquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben a technisch en compjoetors vinden mij niet aardig.. denk niet dat het gaat werken
quote:
Die op de bank is een vrouwquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is dat een man of vrouw?
ik wil het wel eens proberen, met iemand anders erbij waar ik op terug kan vallenquote:
Mono kan toch dan? En dan later wij samen als je ingewerkt bent.quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil het wel eens proberen, met iemand anders erbij waar ik op terug kan vallen![]()
vind het ook gewoon eng
omg.. damn ik ben ineens een lekkerding als naar dat ding kijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:01 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Die op de bank is een vrouw
uhm weeknie hoor.. iedereen woont ver weg enzo hequote:Op donderdag 24 maart 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mono kan toch dan? En dan later wij samen als je ingewerkt bent.
DOENquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik zou best een show willen doen op Onzin Radio..
Maar ik denk niet dat ik durf..
Misschien wel..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |