wij zijn gezonde mensen dus geen ijs in de ijskast.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:30 schreef trovey het volgende:
Stop hem in een bak schepijs...bij voorkeur in Ben en Jerry's.
Dat heb ik ook al gedaan sowieso maar dat valt mee en is maar een oog. Bij mijn hete jongen brandt het als een mallequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:29 schreef linpunt het volgende:
ga je handen wassen voordat je zo slaperig bent dat je het in je ogen wrijft..
Dan is het nu heel stom om gezond te leven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
wij zijn gezonde mensen dus geen ijs in de ijskast.
ja i dunno, ik heb t een keer in/op mijn oog gehad en toen wilde ik mijn lens/oog eruit halen omdat t brandde..quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
wij zijn gezonde mensen dus geen ijs in de ijskast.
[..]
Dat heb ik ook al gedaan sowieso maar dat valt mee en is maar een oog. Bij mijn hete jongen brandt het als een malle
sowieso ga ik niet miljoenen euro's voor B&J ijs betalen, zwarteman alstublieftquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan is het nu heel stom om gezond te leven.
heb alleen gedenatureerde alcohol.quote:
naturel colognequote:
Je moet het dan ook niet dagelijks eten maar eens in de zoveel tijd, dat blijft het speciaal en is het het geld waard.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
sowieso ga ik niet miljoenen euro's voor B&J ijs betalen, zwarteman alstublieft
quote:
het brandt gewoon maakt niet uit wat ik ermee doe.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:34 schreef linpunt het volgende:
maar wacht!
Ga nu eens ergens staan op een plat oppervlak - de vloer ofzo..
met je benen uit elkaar, zonder ondergoed aan.. en zwaai em es heen en weer..
ik vroeg me af; hoe voelt dat?
rly.. had verwacht dat er zo'n zachte breeze overheen ging ofzo..quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
het brandt gewoon maakt niet uit wat ik ermee doe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |