Ze worden creatieverquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Ook deze is water, want het nummer is geschreven door Stock, Aitken & Waterman.
ik ga heul geen show doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
Weet je al een naam voor je show Knetter?
Gekwetter met Knetterquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga heul geen show doen![]()
en anders:P gekwetter met knetter
Bliepjes ja. Dikke fail weerquote:
Omdat het 16bits is zeker?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
kan iemand dit kutliedje doodvermoorden?
En jezus midi files afspelen
Jij maakt vrienden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
kan iemand dit kutliedje doodvermoorden?
En jezus midi files afspelen
quote:
Je mag wel mee met Knetter als je dat leuk vind hoorquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag wel mee met Knetter als je dat leuk vind hoor
naar caroquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag wel mee met Knetter als je dat leuk vind hoor
Ze zoekt nog een metgezel voor Caro Emerald in juni.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]mee met knetter? waar gaan we heen dan
jullie kunnen beiden wel meequote:Op donderdag 24 maart 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze zoekt nog een metgezel voor Caro Emerald in juni.
is maar goed dat jij snachts slaaptquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen commentaar op muziek die ik adoreer hoor
dat is wel gezelligquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jullie kunnen beiden wel mee
quote:
Dit is echt pure kwaliteit man. Hoe kun je nou haten op The Bossquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
Oude muziek vind ik prima hoor, maar dit zijn echt zeiknummers
Ik haat niet, ik vind dit echt zeikmuziek. Luister nou eens objectief. Zo zeikerig als de pest dit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit is echt pure kwaliteit man. Hoe kun je nou haten op The Boss
Leuk met 2 vrouwen op stapquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jullie kunnen beiden wel mee
qua muzieksmaak liggen we geloof ik even ver uit elkaar als mijn lief en ik momenteel...quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
Oude muziek vind ik prima hoor, maar dit zijn echt zeiknummers
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
qua muzieksmaak liggen we geloof ik even ver uit elkaar als mijn lief en ik momenteel...
en dan heb ik het over 127 kilometer
heb je ook gelijk in.. maar ik had er zin inquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik vind dit echt zeikmuziek. Luister nou eens objectief. Zo zeikerig als de pest dit.
Ik kan zeer veel muziek waarderen hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
qua muzieksmaak liggen we geloof ik even ver uit elkaar als mijn lief en ik momenteel...
en dan heb ik het over 127 kilometer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |