quote:
APK in B-flatquote:
Ik zou wel willen (wel met enige kleertjes aan) maar ik moet nog zoveel in huis doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan nu even snel hups kleertjes uit en in de zon neerstrijken.
Okee Enrique, mi dispiace che stating the obvious. Ik zal het nooit meer doen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals mijn moeder altijd zegt: "Never state the obvious!" Waarom ze dat in het Engels doet weet ik niet.
Say whut? Ik kan geen Spaansquote:mi dispiace che
Ik ben ook geen kei in Spaans hoor. Dit is Italiaansquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Say whut? Ik kan geen Spaans. Ik kan alleen een beetje nabootsen wat ik in liedjes hoor
.
Joh.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Italiaans
. Dat kan ik ook niet
.
Zet op youtube het Ghostbustersdeuntje op, doe een tupperwarebakje met ductape over de spin heen en plak de uiteindes van de tape aan de muur/het plafond/waar ie ook zit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef Greys het volgende:
Ik ben bang dat als ik hem opzuig met de stofzuiger (als ik dat al durf, denk het niet) dat ik dan de stofzuiger uit mijn handen laat vallen op het moment dat ie door die slang gaat die ik dan vast heb
En ik moet de stofzuiger optillen want hij zit heel hoog.
ARGHHHHHHHHHHHHH.
Enorme paniek. Als hij zo weg is en ik kan hem niet meer vinden durf ik niet meer in de woonkamer
Bekogel hem met je eiersnijder en zuig de stukjes op met de stofzuiger.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
Volgens mij past hij niet door de stofzuigerslang![]()
![]()
Ik kan wel janken
Dat durf ik ook niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zet op youtube het Ghostbustersdeuntje op, doe een tupperwarebakje met ductape over de spin heen en plak de uiteindes van de tape aan de muur/het plafond/waar ie ook zit.
Niet om je bubble te bursten, maar spinnen overleven een ritje stofzuiger en komen vaak de slang weer uitgekropenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
Hé maar ff serieus, zou zo'n stofzuiger wel hard genoeg zuigen om die spin in die slang te krijgen?
Straks rent ie weg. En ik zal wel een debiel zijn, maar als hij weg rent sta ik dus de rest van de dag en avond buiten omdat ik niet meer naar binnen durf. En nacht.
Hihihihihihhihihihihihhhihihihihihihihihihiquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik ook niet.
Echt, bungeejumpen was een eitje, en hiervan slaat mijn hart echt over
Godverdomme. Ik denk dat ik S even ga bellen in Oslo, wat ik moet doenHij zal blij zijn.
Ja maar dan smijt ik daarna direct de stofzuiger de tuin in en doe ik de deur dicht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet om je bubble te bursten, maar spinnen overleven een ritje stofzuiger en komen vaak de slang weer uitgekropen
Die beker kan niet, hij zit hoog!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihihihhihihihihihhhihihihihihihihihihi![]()
![]()
![]()
Heb je geen beker + meloen?![]()
Oh mijn god, ik zit op mijn werk te proberen mijn lachen in te houden
quote:
Fijnnnnn!quote:
Wel insecticide erachteraan spuiten in de stofzuiger he! En veel. Dat ie dood gaat.quote:
Die zak moet er gewoon helemaal uit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel insecticide erachteraan spuiten in de stofzuiger he! En veel. Dat ie dood gaat.
Ah joh, de een heeft pleinvrees, de ander hoogtevrees en jij toevallig spinnenvrees. Er zijn ergere dingen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zak moet er gewoon helemaal uit.
Maar dat komt wel een keer. Ooit. Nadat de stofzuiger kapot is geregend ofzo
Ik schaam me echt kapot dat ik daar zo hysterisch van word, van spinnen.
Maar het is niet anders.
Zoals?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb heel veel vrezen hoor. De een nog erger dan de ander.
Vliegangst, hoogtevrees, spinnenvrees, belvrees, nieuwedingenvrees en de stomste is misschien wel ruimtewezenvreesquote:
Belvrees? Wasda?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vliegangst, hoogtevrees, spinnenvrees, belvrees, nieuwedingenvrees en de stomste is misschien wel ruimtewezenvrees![]()
. Maar daar kan ik nou écht bang van worden, het idee alleen al
.
Ik bel absoluut niet graag. En al helemaal niet met mensen die ik niet ken.quote:
Ja, zo werkt mijn hoofd niet. Ik zie overal E.T.'s als ik niet uitkijkquote:Over je ruimtewezenvrees: bedenk maar dat wij een gigantische ant farm zijn, die op het bureau staat van een vredelievend wezen dat op een reusachtige knuffelbeer lijkt.
Oooh! Maar bellen is ook overrated.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bel absoluut niet graag. En al helemaal niet met mensen die ik niet ken.
[..]
Ik vlieg wel, gelukkig is het allemaal neit zo extreem dat het mijn leven heel erg beïnvloed. Maar ik vind het eng, zit me zorgen te maken, zit mezelf nog veel banger te maken tijdens de vluchtquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
Oh dan val ik met mijn spinnenvrees nog wel mee
Maar je vliegt helemaal niet dus?
Of wel, maar dan ben je bang?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bekogel hem met je eiersnijder en zuig de stukjes op met de stofzuiger.
Wat?quote:
Ik had ook gehoopt dat die ene in de gootsteen eenmalig zou zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ooit een spin in de keuken gevonden en dat bleek een "kweekspin" te zijn.
"Die komt echt niet van buiten hoor, zo groot zijn ze in de natuur niet".
Ik had nog nooit zoiets groots gezien, en zo'n dikke "kop" en zulke lange poten. Omtrek van 10cm. Normaal zijn het lange poten en smal lijf of andersom.
Gelukkig eenmalig, nooit meer zoiets gespotBrrrrrrrrr
Gewoon een milde glimlach vanwege het verhaal en de reactiesquote:
Geen idee, een hobbyist?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
Enneh... 'kweekspin' Pisces?
Waarom zou je zoiets monsterlijks kweken?
quote:
Greys heb jij wel eens kakkerlakken in het buitenland, op vakantie, gezien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
Ik had ook gehoopt dat die ene in de gootsteen eenmalig zou zijn.
Die waar ik die meloen op heb gedaanHuuuuuuuuuuuuuu.
Oh boy, ik heb filmpjes gezien van kakkerlakker zo groot als je handpalmquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys heb jij wel eens kakkerlakken in het buitenland, op vakantie, gezien?
Ik nog nooit, maar als ik van die horrorverhalen lees over goedkope hotels met smerige beestjes
Heb je in Azië ook gewoon in duurdere hotels hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik nog nooit, maar als ik van die horrorverhalen lees over goedkope hotels met smerige beestjes
Oh jezus, dat ook nogquote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:06 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je in Azië ook gewoon in duurdere hotels hoor
Puntjes?quote:
Staat toch beter dan Azie he?quote:
Daar ben ik dan weer veel minder bang voor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgelopen vakantie een rat gezien in een restaurant, een slang in de boom voor mijn bungalow en nog meer vage creepersquote:
Ook nog hond gegeten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Afgelopen vakantie een rat gezien in een restaurant, een slang in de boom voor mijn bungalow en nog meer vage creepers
Oh leuk! Vanavond ff wat bedenkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
FOK! gaat er weer bij zijn
Persdag 9 april - 3Js ontvangen buitenlandse concurrenten in Volendam
Verzinnen jullie vast wat vragen in dat topic? Fijn, dank u
Zal er even over nadenkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
Bedenken jullie wel even wat vragen voor op de persdag pretty please?
APK, jij voor tadadum?
Hoezo zinloos?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat een zinloos topic zeg... (maar ik zeg niet dat het niet leuk is!)
Nope:quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
En? Zocht ze deze keer de knop op haar computer om een tosti te maken?
Buiten het feit dat ze in mijn optiek nogal optimistisch is mbt haar inlog-capaciteiten op Marktplaats blijkt het om dit bedrijf te gaanquote:Heb een stuntje uitgehaald: 2 bamboeplanten besteld voor een prikkie en je krijgt er voor 100 ¤ kadoo's bij, die ik wel kan verkopen op Marktplaats, dus dan houd ik nog ruim over.
Onder de kadoo's bevindt zich een camcorder, maar ik weet niet eens wat dat is...weet jij dat?
Verder een Perzisch tapijt (je zal zien dat ík nu net weer dat vliegende ding krijg), dus die gaat meteen op internet in de verkoop, een portable TV, een AKAI installatie met afstandsbediening (dan hoef ik mijn CD's niet meer op de computer te draaien: dat zou energie schelen) etc. We hopen er maar het beste van. Als mij de rijkbloeiende kersenboom ten deel valt, dan mag jij die hebben, goed? Krijg je spreeuwen van :-)
Ohjeequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Nope:
[..]
Buiten het feit dat ze in mijn optiek nogal optimistisch is mbt haar inlog-capaciteiten op Marktplaats blijkt het om dit bedrijf te gaan![]()
http://www.rechtkrom.nl/oplicht/bakker.html
(Voor mensen die het niet weten: 'Pixelzus' is mijn digibete zus die o.a. op elke site waar ze geen account heeft probeert in te loggen met haar emailadres en bijbehorend wachtwoord).
Ik word er idd enigszins knettergek van.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
WTF
En ze vindt zelf ook niet dat het wel wat veel is, voor 'twv 100 eu' ook enzo?
Het is best grappig die pixelzus verhalen, maar word je er soms niet woest van dat ze steeds van die domme dingen doet?
48.quote:
*giechel*quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef APK het volgende:
Ze beschuldigt mij nu dat ik te negatief in het leven sta omdat ik een paar linkjes over die toko had gestuurd
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef Cat22 het volgende:
ohai!![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje - we zijn er vroeg bij
Ik denk dat ze gewoon aan het werk was vandaagquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Is er al Tombo-nieuws?Kan iemand een smsje sturen? We hebben al zó lang niks gehoord
Als Ing gaat poepen zijn we toch ook bezorgd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon aan het werk was vandaag
Maar dan heb je ook reden om bezorgd te zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Ing gaat poepen zijn we toch ook bezorgd?
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook reden om bezorgd te zijn.
Ing poept niet!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wacht even, jij bent een soort Foster-mama die kleine criminele katjes een goede opvoeding geeft en dan gaan ze naar iemand anders die daar geen zin in heeftquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu al flieft op d';r. Dat wordt een hele leuke huisvriendin voor iemand.
Sjaloomquote:
Ja, oke. Maar slowchat is sowieso niet erg zinnig. En had je me nog nooit in ESF zien posten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo zinloos?
Je had liever dat men in de normale ESF topics lekker ging zitten slowchatten?
En hoi
Dat is een redelijk unieke samenvatting van wat ik doe ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Oh wacht even, jij bent een soort Foster-mama die kleine criminele katjes een goede opvoeding geeft en dan gaan ze naar iemand anders die daar geen zin in heeft
Je snapt het begrip 'slowchat'? Een verzameling van niet-zinnige prietpraat die niet in wél zinnige topics kan...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar slowchat is sowieso niet erg zinnig. En had je me nog nooit in ESF zien posten?
Hadden ze met Ll moeten doen toen hij jong wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Dat is een redelijk unieke samenvatting van wat ik doe ja.
Hoe kom je daar nou bij? Omdat ik je gedag zwaai? Dat was gewoon beleefdquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar slowchat is sowieso niet erg zinnig. En had je me nog nooit in ESF zien posten?
Als ze die bij mij gedropt hadden was hij vast heel anders opgedroogd ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Hadden ze met Ll moeten doen toen hij jong was
Ze liegt niet hoor, voor mij schaften ze hem ook al niet af.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Omdat ik je gedag zwaai? Dat was gewoon beleefd
Maar je komt dus alleen hier om te melden dat je slowchat niet erg zinnig vindt?
Da's ook slowchat he?
Wat is het probleem? Je kunt het topic toch gewoon overslaan dan? Je bent van harte welkom mee te kleppen hoor, we gaan het alleen niet voor je afschaffen![]()
Ik had anders niks te klagen over mn pleegoudersquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Hadden ze met Ll moeten doen toen hij jong was
Maarten-Pieter heeft geen tijd, Sophie-Anne heeft de piepers zo klaar en dan moeten ze Dirkje-Freek en Elizabeth-Aline te eten geven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
Maarten-Pieter, kom je helpen vragen bedenken dan?
Jij hebt tijd zát zo te zien, dus kom maar op met je vragenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarten-Pieter heeft geen tijd, Sophie-Anne heeft de piepers zo klaar en dan moeten ze Dirkje-Freek en Elizabeth-Aline te eten geven.
Een goede therapeut doet wonderen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had anders niks te klagen over mn pleegouders
Ik ga eten, anders had ik het met plezier gedaan uiteraardquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt tijd zát zo te zien, dus kom maar op met je vragen
Braver?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Een goede therapeut doet wonderen.![]()
Jij bent nu veel braver dan vroeger
Staat vast wel in z'n notesquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
Braver?
Dan wil ik niet weten hoe hij vroeger was
Japs, ze komt regelmatig op bezoek om de kleintjes te laten oefenen.quote:
Ja, dan ga ik op handen en knieen met wieltjes onder de kamer rondquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, ze komt regelmatig op bezoek om de kleintjes te laten oefenen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef Muis006 het volgende:
Eriiiiiiiiiiiiiiiiiik Greeeeeeeeeeeeeeees APK doet gemeen
Heb je het uitgelokt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]Eriiiiiiiiiiiiiiiiiik Greeeeeeeeeeeeeeees APK doet gemeen
En dan is ie nog niet eens gestopt met roken, zandzakken voor de deur!quote:
Dat snap ik ook nog wel...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Omdat ik je gedag zwaai? Dat was gewoon beleefd
Hoe is het met de stofzuigerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan is ie nog niet eens gestopt met roken, zandzakken voor de deur!
Yep! Als er een vraag in me opkomt, zal ik 'm posten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
Maarten-Pieter, kom je helpen vragen bedenken dan?
Oh neem me niet kwalijk danquote:
Deal!quote:En mijn post moet je ook niet al te serieus nemen, ik zeg ook wel eens wat...
Neuh, ik niet. Laat die meiden (en Erik) maar gillen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh neem me niet kwalijk dan
[..]
Deal!
Vertel, ook bang voor spinnen?
Nu al? Ik al heel lang!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
Ik word al een beetje hyper gewoon, voor 12 mei. Nu al
Gewoon niks.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar écht wat-zal-ik-aantrekken-naar-Düsseldorf hyper
Pics!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die stond me goed, ik had hem moeten kopen ipv huren destijds!
Ik weet niet of ik die nog hebquote:
Oh. My. God.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die nog heb
Het was bij de Sound of Music meezing bioscoop
Waarom doe je dat in kleine lettersquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die nog heb
Het was bij de Sound of Music meezing bioscoop
Da's wel heel erg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar écht wat-zal-ik-aantrekken-naar-Düsseldorf hyper
*Zet de popcorn weer weg*quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
Kan ze niet vinden, zoek straks ff verder.
Kittensquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:01 schreef Muis006 het volgende:
Raindrops on roses and whiskers on kittens
Jedilodojedilodoje-HI-HOOOOO!quote:
Morgen maar weer eens de DVD opzetten!quote:
Whut?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja het was het eerste wat in me opkwam, alles is toch alarmerend als iemand te lang stil isquote:
Oh my.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whut?![]()
Mag ik ff klagen?
Heb potver al weken de zooi van m'n oude tante op MP staan, aangezien ze nu in een verpleeghuis zit.
Heb ik eindelijk een bieder die volgende week wil komen om de zooi op te halen, meldt pa ff tussen neus en lippen door dat ze vorige week alles al aan een 2e handswinkel hebben verkocht.
Ik ontplofte bijna geloof ik![]()
Oke, ik zal de smscirkel een standje lager zettenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ing heeft 't druk vanaaf...niet met poepen, maar met allemaal onleuke dingen![]()
Dus schrik niet als ik uurtje niet post, dan leef ik gewoon nog hoor![]()
Dan zou ik die kast spontaan een maatje kleiner makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my.
Net als vroeg je bed uit komen om een kast in een auto te tillen en dan ter plaatse horen dat het plan gewijzigd is en de kast mag blijven staan
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my.
Net als vroeg je bed uit komen om een kast in een auto te tillen en dan ter plaatse horen dat het plan gewijzigd is en de kast mag blijven staan
Ja, en steeds weer opnieuw erop zetten, omdat ze op pagina honderdzoveel stonden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
En wat kut van die spullen, daar heb je zeker ook flink wat tijd en moeite in gestoken om alles op MP bij te houden, foto's te plaatsen?
Och jemigquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en steeds weer opnieuw erop zetten, omdat ze op pagina honderdzoveel stonden.![]()
Tis dat ie belde omdat ze de sleutels van haar huis bij de woningstichting in moesten leveren en ik er dus ook nog eentje had, anders had ik daar maandag gestaan met een of andere vent en de tafel dus pleite
Ja, dat was ook zo grappigquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my.
Waarom?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar goed, ik ga weer es op zoek naar bezwaarschriftvoorbeeldbriefjes.
Het belooft een knusse avond![]()
Ow. Dolletjes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar goed, ik ga weer es op zoek naar bezwaarschriftvoorbeeldbriefjes.
Het belooft een knusse avond![]()
Verwend nest.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en echt he, ik blijf elke dag langer off en nog steeds geen sms![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Is er al Tombo-nieuws?Kan iemand een smsje sturen? We hebben al zó lang niks gehoord
Ik zie je gewoon als een zelfstandige sterke vrouw die ook voor zichzelf kan zorgen en niet zo veel bemoeienis nodig heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik was aan het scrollen, mieperdquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verwend nest.En niks niet op mijn linkje klikken he?
En welk een warme belangstelling toonde je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was aan het scrollen, mieperd
Wat een lieve schattige manier om een excuus te zoekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie je gewoon als een zelfstandige sterke vrouw die ook voor zichzelf kan zorgen en niet zo veel bemoeienis nodig heeft.
Ik was een naam aan het bedenken en toen had je er al een en ik wil niet te lang kijken want dan wil ik haarquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En welk een warme belangstelling toonde je.
Ik ben nog niet klaar met namen bedenken hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was een naam aan het bedenken en toen had je er al een en ik wil niet te lang kijken want dan wil ik haar
quote:
Zouden mijn mannen het leuk vinden denk je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar als haar beebies dan nog te klein zijn mag dat niet.
Geen idee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zouden mijn mannen het leuk vinden denk je?
Ik zou er gek van worden om elke keer als je even wat aan het doen bent een sms te krijgen. Mits gewoon een leuke, maar niet om de sms alert zeg maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik maak ook maar een grapje hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou er gek van worden om elke keer als je even wat aan het doen bent een sms te krijgen. Mits gewoon een leuke, maar niet om de sms alert zeg maar
Geeeeelukkig maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik maak ook maar een grapje hoor
Enne: Tenzij
Mits =/= tenzij!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geeeeelukkig maar![]()
Wat bedoel je met je 2e zin?
Dat je Tenzij bedoelde ipv Mits (neem ik aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geeeeelukkig maar![]()
Wat bedoel je met je 2e zin?
Oh vreselijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Ohja, nou boeiend. Ik ben echt moeM'n schoonzusje was jarig en was daar net. Heeeeeeeele huis vol met kakelende vrouwen en ik kende ze allemaal niet. Kan nu eindelijk mezelf weer horen denken
quote:
Ja, dan kan je tenminste meedoen aan het gekakelquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh vreselijk![]()
Helemaal als je ze allemaal niet kent
Ik was met een vriendin bij een andere vriendin eten en we denken allemaal dat een van onze andere vriendinnen zwanger is
Ik ga twee uurtjes eerder vrij vragen (om sowieso ruim op tijd te kunnen komen met de spits enzo) maar vandaag was niet het goede moment om dat te vragenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als eten volgende week lastig wordt vind ik alleen DRQ ook prima hoor
Dovequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef APK het volgende:
I wanna feel on my screenboy [ afbeelding ]
Oh, das helemaal feestquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan kan je tenminste meedoen aan het gekakelNee, ik mocht naar het dronken gewauwel van m'n schoonpa luisteren en de deprimerende woorden van m'n schoonmoeder (gescheiden)
![]()
Dikker geworden, handen steeds op haar buik, geen wijn drinken, stiekeme blikken met haar zus wisselenquote:En waarom denken jullie dat?![]()
Dat ie geheimzinnig doet waar ie woontquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dove
Maar wat is nou die secret story van je uit de TT?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga twee uurtjes eerder vrij vragen (om sowieso ruim op tijd te kunnen komen met de spits enzo) maar vandaag was niet het goede moment om dat te vragenDoe ik morgen, maar ga er maar van uit dat het goed komt. Uitgebreid uit eten wordt wat krap, maar even ergens snacken of Maccen moet wel lukken!
Hij en wij allemaal toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ie geheimzinnig doet waar ie woont
Ik kijk al zes weken, maar heb echt geen idee wat ze zingenquote:
Moet je tombo even om een clue vragenquote:Maar wat is nou die secret story van je uit de TT?
I wanna see you on my screen boy.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kijk al zes weken, maar heb echt geen idee wat ze zingen
Geheime missie!quote:Moet je tombo even om een clue vragen
Misschien gaat ze volgende week naar de saunaquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Dikker geworden, handen steeds op haar buik, geen wijn drinken, stiekeme blikken met haar zus wisselen
Ja, maar ik vroeg of zijn deur meer naar links was en daar wilde hij geen antwoord op gevenquote:
Ja he!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
Keek je de hele live show ook APK?
Stiekem was Gerard toch ietsje zenuwachtiger dan hij leek he? Aw!
De vrouw van Gerard lijkt mij wel leuk, die zat ook een beetje te slikkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
Keek je de hele live show ook APK?
Stiekem was Gerard toch ietsje zenuwachtiger dan hij leek he? Aw!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien gaat ze volgende week naar de sauna
Maar we krijgen wel Servio in zijn mooiste jurk!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar wel mooi ruk, hele week stralend weer, zaterdag kutweer, regen.
Heel leuke vrouw idd, die Fenneke!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
De vrouw van Gerard lijkt mij wel leuk, die zat ook een beetje te slikken![]()
Maar de uitzending vond ik écht helemaal ruk op de laatste 10 minuten na
Ze hebben daar vast wel een zonnebank, dat hebben wij stervelingen dan weer nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar wel mooi ruk, hele week stralend weer, zaterdag kutweer, regen.
Gelukkig komen wij daar dan met onze zonnige stralende persoonlijkheden verandering in brengen!quote:
Erger nog, ik heb thuis een zonnebankquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast wel een zonnebank, dat hebben wij stervelingen dan weer niet
Wij komen al giebelend de rust verstorenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig komen wij daar dan met onze zonnige stralende persoonlijkheden verandering in brengen!Elk licht weerkaatst sowieso op mijn witheid
Gewoon druk in je hoofdquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
Godverdomme, daar ga ik weer
Het wordt hoe langer hoe erger lijkt wel
En je bent al zo lang!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb er ook last van hoor, zie net de opmerking van Tombo en Muisquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga er in elk geval wel rokenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij komen al giebelend de rust verstoren![]()
Kan je daar roken, of doen we een dagje gezond?![]()
Op teletekst staat dat het bewolkt is en er kans is op "een spat regen". Moet wel goed komen dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er in elk geval wel roken
Dat kan alleen buiten, dus laten we hopen dat er wat droge momentjes zijn.
En anders gaan we gewoon naakt in de regen door die tuin rennen met een peuk
Het valt me echt op, ik maak echt idiote fouten die ik best weet, maar gewoon raar hussel en omdraai en normaal had ik dat heel af en toe, maar het gaat echt lekker zo de laatste wekenquote:
Ik zie het plaatje voor me idd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik werd net bijna van m'n sokken gereden en wilde al bijna gaan schelden, bleek er brand te zijn, dus hij (van de vrijwillige brandweer) had een reden om te gassendaar achter mijn huis, weet je wel Greys?
![]()
Dat klopt niet, want ik ben kleiner dan Greys.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:45 schreef APK het volgende:
Greys en Goodbye op weg naar de sauna:
[ afbeelding ]
Ik vooral als ik aan teveel andere dingen tegelijk denkquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik maak de domste fouten als ik moe ben, qua taal.
Een foto is in spiegelbeeld hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef Goodbye het volgende:
Dat klopt niet, want ik ben kleiner dan Greys.
Try again
Ja, maar ik ben blond en Greys is brunettequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
Een foto is in spiegelbeeld hoor
Greys is die met die nicotinepleisters
Sorry, maar bijna iedereen doet het fout:quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik vooral als ik aan teveel andere dingen tegelijk denk
quote:
Blijkbaar niet in de tijd dat die foto gemaakt werd, poedel!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:49 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar ik ben blond en Greys is brunette
DAAR WEET JIJ HEUL NIKS VANquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Blijkbaar niet in de tijd dat die foto gemaakt werd, poedel!
Uit het niets. Dan is het 't leukst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar komt dat nou zo ineens vandaan?
Yay!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een prijsvraag gewonnen!![]()
Win de dvd van de miniserie Bellicher!
Da's waar. Right back at ya!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uit het niets. Dan is het 't leukst.
quote:
Was dat 'een Prins Albert'quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
Heb je net op zitten letten bij dat spel dat Monique al die plaatjes moest onthouden?
Ik snap serieus nu pas die foto van Prins Albert![]()
Ja, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Yay!En dat is volgens mij best een toffe serie!
Daan!
Serieus, ik kan het woord "APK" vanavond ff niet meer horenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef Goodbye het volgende:
Ing, APK noemt mij een poedel
[..]
Da's waar. Right back at ya!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Serieus, ik kan het woord "APK" vanavond ff niet meer horen
quote:
Autoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heeft dat met de user of met een auto te maken?
![]()
Maar dubbel thanksBlijkbaar heb ik iets goeds gedaan ofzo. Karma FTW
Zoiets dacht ik alquote:
Whehehe, denken dat je karma goed is als je een Nederlandse tv-serie wintquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef Goodbye het volgende:
Maar dubbel thanksBlijkbaar heb ik iets goeds gedaan ofzo. Karma FTW
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb laatste een cadeaubon gewonnen op Fok! van 150 euro
Nee, was ie maar gekeurdquote:
Dat is pas karma!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb laatste een cadeaubon gewonnen op Fok! van 150 euro
De complimentjes, sukkelquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, denken dat je karma goed is als je een Nederlandse tv-serie wint
Voor m'n mooie badkamertopic van vorig jaarquote:
Moet je wel eerst je badkamer verbouwen voor xxxx euroquote:
Voorlopig ff niet weerquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je wel eerst je badkamer verbouwen voor xxxx euro
Moet 'ie maar een beetje doorwerken ipv te singsongenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, niet mijn auto, maar de oldtimer van meneer I.
Die is nog niet rijklaar, maar het RDW vond het wel leuk om alvast een boete te sturen
Als ie het allemaal zelf zou kunnen was dat ook geen probleem.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Moet 'ie maar een beetje doorwerken ipv te singsongen
Johquote:
Bij www.voor-thuis.nl mag ze shoppen, hebben leuke dingetjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is pas karma!![]()
Tenzij je het bij Zeeman uit moet geven ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |