quote:
APK in B-flatquote:
Ik zou wel willen (wel met enige kleertjes aan) maar ik moet nog zoveel in huis doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan nu even snel hups kleertjes uit en in de zon neerstrijken.
Okee Enrique, mi dispiace che stating the obvious. Ik zal het nooit meer doen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals mijn moeder altijd zegt: "Never state the obvious!" Waarom ze dat in het Engels doet weet ik niet.
Say whut? Ik kan geen Spaansquote:mi dispiace che
Ik ben ook geen kei in Spaans hoor. Dit is Italiaansquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Say whut? Ik kan geen Spaans. Ik kan alleen een beetje nabootsen wat ik in liedjes hoor
.
Joh.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Italiaans
. Dat kan ik ook niet
.
Zet op youtube het Ghostbustersdeuntje op, doe een tupperwarebakje met ductape over de spin heen en plak de uiteindes van de tape aan de muur/het plafond/waar ie ook zit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef Greys het volgende:
Ik ben bang dat als ik hem opzuig met de stofzuiger (als ik dat al durf, denk het niet) dat ik dan de stofzuiger uit mijn handen laat vallen op het moment dat ie door die slang gaat die ik dan vast heb
En ik moet de stofzuiger optillen want hij zit heel hoog.
ARGHHHHHHHHHHHHH.
Enorme paniek. Als hij zo weg is en ik kan hem niet meer vinden durf ik niet meer in de woonkamer
Bekogel hem met je eiersnijder en zuig de stukjes op met de stofzuiger.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
Volgens mij past hij niet door de stofzuigerslang![]()
![]()
Ik kan wel janken
Dat durf ik ook niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zet op youtube het Ghostbustersdeuntje op, doe een tupperwarebakje met ductape over de spin heen en plak de uiteindes van de tape aan de muur/het plafond/waar ie ook zit.
Niet om je bubble te bursten, maar spinnen overleven een ritje stofzuiger en komen vaak de slang weer uitgekropenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
Hé maar ff serieus, zou zo'n stofzuiger wel hard genoeg zuigen om die spin in die slang te krijgen?
Straks rent ie weg. En ik zal wel een debiel zijn, maar als hij weg rent sta ik dus de rest van de dag en avond buiten omdat ik niet meer naar binnen durf. En nacht.
Hihihihihihhihihihihihhhihihihihihihihihihiquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik ook niet.
Echt, bungeejumpen was een eitje, en hiervan slaat mijn hart echt over
Godverdomme. Ik denk dat ik S even ga bellen in Oslo, wat ik moet doenHij zal blij zijn.
Ja maar dan smijt ik daarna direct de stofzuiger de tuin in en doe ik de deur dicht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet om je bubble te bursten, maar spinnen overleven een ritje stofzuiger en komen vaak de slang weer uitgekropen
Die beker kan niet, hij zit hoog!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihihihhihihihihihhhihihihihihihihihihi![]()
![]()
![]()
Heb je geen beker + meloen?![]()
Oh mijn god, ik zit op mijn werk te proberen mijn lachen in te houden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |