Ja zo'n kat ken ik ook.... leerde dat katten blikvoer veul lekkerder vinden dan muisjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, ik heb twee katten (ja mouse, sorry), die kijken een keer naar een muis en halen vervolgens hun neus op
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:07 schreef Ceetje.. het volgende:
gedver, ik dacht dat ze op telesjop irritant konden praten, maar nu hoor ik Mo over Soa's, ik zet 'm effe opd e mute
dat doe je nu pas?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:07 schreef Ceetje.. het volgende:
gedver, ik dacht dat ze op telesjop irritant konden praten, maar nu hoor ik Mo over Soa's, ik zet 'm effe opd e mute
normaal ziet de hond het ook wel zitten ... maar die is uitgeput! ach ik ga hem wel vangen is niet de eerste!quote:
en te lui worden om zo'n beest te vangen. Mark en ik hier door de kamer rennen om het muizebeest te vangen, zitten er twee katten te kijken alsof ze naar het tenissen zitten te kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja zo'n kat ken ik ook.... leerde dat katten blikvoer veul lekkerder vinden dan muisjes
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en te lui worden om zo'n beest te vangen. Mark en ik hier door de kamer rennen om het muizebeest te vangen, zitten er twee katten te kijken alsof ze naar het tenissen zitten te kijken
En ik ga niet vertellen hoe je een muisje wel kan vangenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en te lui worden om zo'n beest te vangen. Mark en ik hier door de kamer rennen om het muizebeest te vangen, zitten er twee katten te kijken alsof ze naar het tenissen zitten te kijken
nou moet je ze nog leren hoe ze een filmcamera vast moeten houdenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
nou moet je ze nog leren hoe ze een filmcamera vast moeten houden
ik heb Mark, die vangt echt àlles voor mequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik ga niet vertellen hoe je een muisje wel kan vangen
een pistool lukt al aardigquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
nou moet je ze nog leren hoe ze een filmcamera vast moeten houden
steekt ook laatste peuk op, denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:11 schreef jesje1982 het volgende:
echt echt echt dr laatste peuk opsteekt
Dacht ik ook half pak geledenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:11 schreef jesje1982 het volgende:
echt echt echt dr laatste peuk opsteekt
Maikquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:11 schreef Noz het volgende:
Volgens mij is Maik echt de grootste leeghoofd/ransbak van dat huis
nee dat is aaf *ransbak*quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:11 schreef Noz het volgende:
Oh, ik dacht dat het een primaat wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:11 schreef Noz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |