ok dan op gerda en Girafequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, gewoon eentje, om het af te leren, op de geboorte van Gerda en What'shishername
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
IKKE... IKKE.... IKKE.... (aan wie doet mij dit nu denken)
aan mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hahaha....quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
JoannaMousequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De rosé wel mouserend hèquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef Noz het volgende:
[..]
Ook bier? dat lust ik niet.. maar voorjaar komt erin dus rosé en cocktails
altijd aan jou Bol... altijd aan jouquote:
quote:
Niet schelden alsjeblieft .... ook dit muisje heeft nog wat waardigheidquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:04 schreef Noz het volgende:
[..]
Dat is wel het lekkerst. rosé champagne
Moet je een kat nemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
er loopt hier gewoon een muis door de kamer![]()
![]()
zonder dolle eentje met heul heul veel lef! en de hond word neit wakker pfffff
k zou al op de tafel zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
![]()
huh, ik heb twee katten (ja mouse, sorry), die kijken een keer naar een muis en halen vervolgens hun neus opquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:05 schreef bollokus het volgende:
![]()
tuurlijk niet muisjes zijn lievquote:
ja zo'n hond heb ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:06 schreef Noz het volgende:
Denk dat als hier een muis zou lopen mijn hond er bang van zou zijn... mietje enzo ;-)
Mijn kat ging altijd achter spinnen aan jagen. Durfde ik 1 niet dood te maken wilde de kat niet... Maak iedereen tot mietje... De kat, de hond, zelfs mannen ;-) die nog het meestquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, ik heb twee katten (ja mouse, sorry), die kijken een keer naar een muis en halen vervolgens hun neus op
laatst een op het werk. k gelijk mn baas bellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tuurlijk niet muisjes zijn liev
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |