quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:58 schreef Noz het volgende:
btw ik rook teveel en slaap te weinigmaar voel me prima
me too, dat te weinig slaap komt door SST en FOk de laatste weken, 's middags wil ik in een verlaten ogenblikje tegenwoordig nog wel eens een tukkie doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:58 schreef Noz het volgende:
Eens, eens, ..... oneens (helaas)quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:58 schreef Noz het volgende:
normaal wel, maar ik ben nu aan de medicijnen dus ik sla een rondje over maar thanxquote:
ik ben TE makkelijk!quote:
Hehe ik sliep altijd te weinig en vind het gezellig dat ik me hier nog btje bezig kan houdenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
me too, dat te weinig slaap komt door SST en FOk de laatste weken, 's middags wil ik in een verlaten ogenblikje tegenwoordig nog wel eens een tukkie doen
liegebeest.... ook bier, whiskey, cocktails eigenlijk alles wat ons aangeboden wordtquote:
ja idd, ik heb nog nooit zoveel 's middags geslapen sinds ik fok ontdekt hebquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
me too, dat te weinig slaap komt door SST en FOk de laatste weken, 's middags wil ik in een verlaten ogenblikje tegenwoordig nog wel eens een tukkie doen
een guidotje noemt datquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
liegebeest.... ook bier, whiskey, cocktails eigenlijk alles wat ons aangeboden wordt
Cocktailsquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
liegebeest.... ook bier, whiskey, cocktails eigenlijk alles wat ons aangeboden wordt
wijntje niet....quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey, bol is weer wakker. Wijntje en peukie bol?
ohja, dan zei ik het verkeerd: alles waar alcohol in zitquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach, gewoon eentje, om het af te leren, op de geboorte van Gerda en What'shishernamequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
wijntje niet....
of misschien toch ...
Ook bier? dat lust ik niet.. maar voorjaar komt erin dus rosé en cocktailsquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ohja, dan zei ik het verkeerd: alles waar alcohol in zit
IKKE... IKKE.... IKKE.... (aan wie doet mij dit nu denken)quote:
Ik geef een rondjequote:Op donderdag 24 maart 2011 01:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, gewoon eentje, om het af te leren, op de geboorte van Gerda en What'shishername
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |