Mensen die denken dat een kroeg bezoeken `het ultieme´ is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die nooit kroegverhalen hebben omdat ze er niet komen.
Jij drinkt een ranja in de restauratiewagen van de ICE?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een kroeg bezoeken `het ultieme´ is._!
Neen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Jij drinkt een ranja in de restauratiewagen van de ICE?
Hoezo is het nergens op gebaseerd?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Schei toch uit. Jij weer met hetzelfde nergens op gebaseerde verwijt.
Wat is dan 'het ultieme'?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een kroeg bezoeken `het ultieme´ is._!
Pure onzin.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoezo is het nergens op gebaseerd?Jouw reacties:
Touchscreen telefoons
Kroegverhalen
Fietsen
Auto
Alles wat niet met treinen te maken heeft
Kijk er staat treinen, kan je even rukken.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:39 schreef Verbodsbord het volgende:
In de trein zitten (en rukken) natuurlijk. ;')
Ik zie er genoeg om een oordeel te kunnen vormen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin, je ziet gewoon lang niet alle reacties van mij.
Te voorbarige conclusie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik zie er genoeg om een oordeel te kunnen vormen.
Een spliksplinter nieuwe soldeerbout voor het eerst gebruiken voor je collectie?quote:
Uiteraard verworpen.quote:
Onmogelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Herroeping per direct ongedaan gemaakt.
Wat is Brusselmans?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:46 schreef squatt3r het volgende:
Goed verhaal, nog geen Brusselmans, maar wel in de buurt!
Nietig verklaard.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Terug gehaald uit het land der fabelen.
Nee, geen reactie wil niet zeggen dat je iets goed raadt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef vanBinsberge het volgende:
Aangezien Socios al paar posts lang niet reageert op mijn post, heb ik het goed geraden!!
Pure onzin.quote:en het ultieme voor hem was ook het heil socios topic!! en mijn ui!!
inb4 pertinent onwaar
quote:De snollekop keek alsof ze zojuist een choleravlinder had zien vliegen.
Neen. Iedere poging tot weerlegging hiertoe is automatisch nietig verklaard. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren, daar gemaakte opmerking nooit bestaan heeft.quote:
Wordt verworpen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, geen reactie wil niet zeggen dat je iets goed raadt.
[..]
Pure onzin.
Neen. Iedere poging tot weerlegging hiertoe is automatisch nietig verklaard. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren, daar gemaakte opmerking nooit bestaan heeft.quote:
Motie tot automatische nietig verklaring afgewezen, weerlegging blijft overeind.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Neen. Iedere poging tot weerlegging hiertoe is automatisch nietig verklaard. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren, daar gemaakte opmerking nooit bestaan heeft.
Het is totaal niet sneu. Natuurlijk heb ik geen plezier aan het constante gestang door anderen, ik laat mij gewoon niet `zwart´ maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef kutkabouter het volgende:
Socios. Waarom doe je dit? Waarom probeer je het nog en waarom ga je elke keer als een autist dingen als "pertinent onwaar" en dergelijke posten.Het is echt ontzettend sneu en ik snap niet dat jij het nog leuk kan vinden om op fok te posten.
Niet van toepassing.quote:Echt, zoek een leven. Ga desnoods nog meer treinen spotten, maar dit kansloze gebeuren hier op fok wat jij vertoont is echt dieptreurig.
Onmogelijk dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef Verbodsbord het volgende:
Motie tot automatische nietig verklaring afgewezen, weerlegging blijft overeind.
Ontzettende droeftoeter.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is totaal niet sneu. Natuurlijk heb ik geen plezier aan het constante gestang door anderen, ik laat mij gewoon niet `zwart´ maken.
[..]
Niet van toepassing.
Wat je ook probeert, het is onmogelijk. Omdat al jouw opmerkingen reeds bij voorbaat nietig verklaard zijn. Bespaar jezelf de moeite.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:55 schreef Verbodsbord het volgende:
Belachelijke uitspraak, onmiddellijke ongeldigheidsverklaring actief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:59 schreef SpecialK het volgende:
Mensen die een kwaliteitstopic verpesten met latent homoseksueel gekibbel.In ieder geval niet op mij van toepassing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet mijn schuld. Ik ben nooit degene die begint met belachelijke aantijgingen etc.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens moet Socios echt eens een ban krijgen, met z'n getopicverneuk.
Dat is ALLEEN MAAR op jou van toepassing, klaphark.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:01 schreef Socios het volgende:
[..]
In ieder geval niet op mij van toepassing.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Absoluut niet mijn schuld. Ik ben nooit degene die begint met belachelijke aantijgingen etc.
Je begon ermee. Met je autistische kutposts.quote:
Allesbehalve.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat is ALLEEN MAAR op jou van toepassing, klaphark.
Je begint met belachelijk posts om ff lekker te kankeren op de TS en het onderwerp. Het voegt niets toe, stop met zo dwaas posten idioot.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Absoluut niet mijn schuld. Ik ben nooit degene die begint met belachelijke aantijgingen etc.
Nee, in jouw geval kan je latent wel weglaten. Iedereen weet dat treinen eigenlijk phallussymbolen zijn, en het feit dat jij daar op geilt zegt genoegquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:01 schreef Socios het volgende:
[..]
In ieder geval niet op mij van toepassing.
Niet waar. Wij hadden gewoon een normale discussie over kroegverhalen. Verbodsbord was degene die dat verpestte, met belachelijke aantijgingen kwam en begon te schelden met ziektes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Je begon ermee. Met je autistische kutposts.
Gast, kanker gewoon eens op met dit soort kutposts. Het enige dat je hier doet is trollende kutposts plaatsen en slijmen bij kankerlelijke chicks.quote:
Pertinent niet waar. Walgelijke insinuatie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:03 schreef Sealnova het volgende:
Nee, in jouw geval kan je latent wel weglaten. Iedereen weet dat treinen eigenlijk phallussymbolen zijn, en het feit dat jij daar op geilt zegt genoeg
Geenszins het geval en stop met het `strooien´ van ziektes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Gast, kanker gewoon eens op met dit soort kutposts. Het enige dat je hier doet is trollende kutposts plaatsen en slijmen bij kankerlelijke chicks.
Dat was geen normale discussie, aangezien jij geen discussie voert. Je komt enkel aan met posts als 'wordt verworpen' en 'allesbehalve'. Dat is geen discussie, dat is fucking irritant. En nou weg jij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet waar. Wij hadden gewoon een normale discussie over kroegverhalen. Verbodsbord was degene die dat verpestte, met belachelijke aantijgingen kwam en begon te schelden met ziektes.
Kroegverhalenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet waar. Wij hadden gewoon een normale discussie over kroegverhalen. Verbodsbord was degene die dat verpestte, met belachelijke aantijgingen kwam en begon te schelden met ziektes.
Schei toch uit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat was geen normale discussie, aangezien jij geen discussie voert. Je komt enkel aan met posts als 'wordt verworpen' en 'allesbehalve'. Dat is geen discussie, dat is fucking irritant. En nou weg jij.
Fag in denialquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar. Walgelijke insinuatie.
Onmogelijk, je weet inmiddels waarom.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Kroegverhalen
Is een discussie? Mijn aantijgingen zijn alles behalve belachelijk, jou mening in dit verhaal is nietig verklaart, en werkwoorden gebruiken is alles behalve belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |