Niet waar. Wij hadden gewoon een normale discussie over kroegverhalen. Verbodsbord was degene die dat verpestte, met belachelijke aantijgingen kwam en begon te schelden met ziektes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Je begon ermee. Met je autistische kutposts.
Gast, kanker gewoon eens op met dit soort kutposts. Het enige dat je hier doet is trollende kutposts plaatsen en slijmen bij kankerlelijke chicks.quote:
Pertinent niet waar. Walgelijke insinuatie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:03 schreef Sealnova het volgende:
Nee, in jouw geval kan je latent wel weglaten. Iedereen weet dat treinen eigenlijk phallussymbolen zijn, en het feit dat jij daar op geilt zegt genoeg
Geenszins het geval en stop met het `strooien´ van ziektes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Gast, kanker gewoon eens op met dit soort kutposts. Het enige dat je hier doet is trollende kutposts plaatsen en slijmen bij kankerlelijke chicks.
Dat was geen normale discussie, aangezien jij geen discussie voert. Je komt enkel aan met posts als 'wordt verworpen' en 'allesbehalve'. Dat is geen discussie, dat is fucking irritant. En nou weg jij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet waar. Wij hadden gewoon een normale discussie over kroegverhalen. Verbodsbord was degene die dat verpestte, met belachelijke aantijgingen kwam en begon te schelden met ziektes.
Kroegverhalenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet waar. Wij hadden gewoon een normale discussie over kroegverhalen. Verbodsbord was degene die dat verpestte, met belachelijke aantijgingen kwam en begon te schelden met ziektes.
Schei toch uit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat was geen normale discussie, aangezien jij geen discussie voert. Je komt enkel aan met posts als 'wordt verworpen' en 'allesbehalve'. Dat is geen discussie, dat is fucking irritant. En nou weg jij.
Fag in denialquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar. Walgelijke insinuatie.
Onmogelijk, je weet inmiddels waarom.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Kroegverhalen
Is een discussie? Mijn aantijgingen zijn alles behalve belachelijk, jou mening in dit verhaal is nietig verklaart, en werkwoorden gebruiken is alles behalve belachelijk.
Dit vond ik een mooie.quote:Dit meisje moest van iemand even flink de waarheid horen, en met een dosis drank in mijn mik was ik de aangewezen persoon
Dan gooi je je eigen glazen in na alle walgelijke, respectloze opmerkingen die je gemaakt hebt aan mijn adres.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Man, wat ben je toch een sneue Hans. Even een TR geplaatst hierover.
Stop nou maar socios, ga maar by myraela huilen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan gooi je je eigen glazen in na alle walgelijke, respectloze opmerkingen die je gemaakt hebt aan mijn adres.
Eigen schuld moet je je adres maar niet op internet zetten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan gooi je je eigen glazen in na alle walgelijke, respectloze opmerkingen die je gemaakt hebt aan mijn adres.
No offence, maar wat voor sukkel ben jij nou weer ? gast discussies op het interwebz ga je toch niet serieus nemen mang. wat je hobby ook mag zijn, ooit gedacht aan het verbeteren van je sociale skillz ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Weer iemand die meen dat ik een `sukkel´ zou zijn. Schei toch uit, geenszins het geval.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:13 schreef Cake-Man het volgende:
No offence, maar wat voor sukkel ben jij nou weer ? gast discussies op het interwebz ga je toch niet serieus nemen mang. wat je hobby ook mag zijn, ooit gedacht aan het verbeteren van je sociale skillz ?
Ga nu maar weg, dan is iedereen blij. En nu weer OT.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Kroegverhalenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Weer iemand die meen dat ik een `sukkel´ zou zijn. Schei toch uit, geenszins het geval.
Met mijn `sociale skills´ is totaal niets mis; ik begin nooit met schelden, (respectloze) aantijgingen etc.
En dat andere, dat je alles zo serieus neemt ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Weer iemand die meen dat ik een `sukkel´ zou zijn. Schei toch uit, geenszins het geval.
Met mijn `sociale skills´ is totaal niets mis; ik begin nooit met schelden, (respectloze) aantijgingen etc.
Staat in geen verhouding tot; relatief onschuldige opmerking en totaal niet beledigend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Kroegverhalen
Vind ik een directe belediging aan het adres van TS.
Belachelijke bewering van je weer dus.
DAT DOE IK NOOIT EN ZAL IK OOK NOOIT DOEN.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:16 schreef badtripbob het volgende:
Socios, ga toch lekker fappen in/op treinen en stations. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |