Nee, geen reactie wil niet zeggen dat je iets goed raadt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef vanBinsberge het volgende:
Aangezien Socios al paar posts lang niet reageert op mijn post, heb ik het goed geraden!!
Pure onzin.quote:en het ultieme voor hem was ook het heil socios topic!! en mijn ui!!
inb4 pertinent onwaar
quote:De snollekop keek alsof ze zojuist een choleravlinder had zien vliegen.
Neen. Iedere poging tot weerlegging hiertoe is automatisch nietig verklaard. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren, daar gemaakte opmerking nooit bestaan heeft.quote:
Wordt verworpen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, geen reactie wil niet zeggen dat je iets goed raadt.
[..]
Pure onzin.
Neen. Iedere poging tot weerlegging hiertoe is automatisch nietig verklaard. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren, daar gemaakte opmerking nooit bestaan heeft.quote:
Motie tot automatische nietig verklaring afgewezen, weerlegging blijft overeind.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Neen. Iedere poging tot weerlegging hiertoe is automatisch nietig verklaard. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren, daar gemaakte opmerking nooit bestaan heeft.
Het is totaal niet sneu. Natuurlijk heb ik geen plezier aan het constante gestang door anderen, ik laat mij gewoon niet `zwart´ maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef kutkabouter het volgende:
Socios. Waarom doe je dit? Waarom probeer je het nog en waarom ga je elke keer als een autist dingen als "pertinent onwaar" en dergelijke posten.Het is echt ontzettend sneu en ik snap niet dat jij het nog leuk kan vinden om op fok te posten.
Niet van toepassing.quote:Echt, zoek een leven. Ga desnoods nog meer treinen spotten, maar dit kansloze gebeuren hier op fok wat jij vertoont is echt dieptreurig.
Onmogelijk dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef Verbodsbord het volgende:
Motie tot automatische nietig verklaring afgewezen, weerlegging blijft overeind.
Ontzettende droeftoeter.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is totaal niet sneu. Natuurlijk heb ik geen plezier aan het constante gestang door anderen, ik laat mij gewoon niet `zwart´ maken.
[..]
Niet van toepassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |