Dank je welquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik weet niet waar het om gaat, maar ik wens je succes.
Hier voel ik me mwaik weet niet echt. Voel me goed en tegelijk depressief, en ik zit blijkbaar bomvol zenuwen want ik hou als het zo doorgaat geen nagel meer over
maar ik kan maar 1 ding bedenken waardoor ikz oveel zenuwen heb maar als ik erover denk kan het toch niet zo erg zijn
![]()
*knuffel*quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:27 schreef Dimens het volgende:
Het is weer tijd voor muziek van Kaskade, rot gevoelens![]()
Heb nog knuffels zat over dus als je er eentje nodig hebt dan geef je maar een gilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik denk dat we hier stiekem allemaal graag een knuffel willen hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb nog knuffels zat over dus als je er eentje nodig hebt dan geef je maar een gil
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier stiekem allemaal graag een knuffel willen hebben![]()
* Dimens bied zich aan voor knuffels
KLinkt als een prettige dag. Ik heb morgen ook een druk dagje en het wordt waarschijnlijk ook wel een zwaar dagje met een dip ertussen. Maar het hoort wel wat te helpen dan kan ik in ieder geval weer even wat gewicht van me af schudden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Heb morgen mijn 2e gesprek voor een nieuwe baan en daarna nog een spannend gesprek voor nieuwe woonruimte en begeleiding enzo dus wordt spannend dagje.
En een dikke knuffel voor jou
gezellig :S OT machteloos. Vraag al zo weinig...quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:35 schreef Xantalien het volgende:
Nu niet zo![]()
![]()
![]()
![]()
meer.
Maar wel
![]()
![]()
![]()
![]()
EDIT
Gezellig hier, zo'n moeder die je dreigt in elkaar te slaan.
'Als je nou je verwende bek niet dicht houdt, sla ik je in elkaar, vieze trut.'
GOOODMORNING.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:37 schreef Miam het volgende:
ik heb zo'n fucking hekel aan instanties.
voel me KUT.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:27 schreef Mishu het volgende:
Door die verdomde zon en de lente kan ik me de hele tijd niet lang kut voelen
quote:
Het was ook niet echt serieus bedoeltquote:
Op een bepaalde manier wel herkenbaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:27 schreef Mishu het volgende:
Door die verdomde zon en de lente kan ik me de hele tijd niet lang kut voelen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef vislipmeteenstaartje het volgende:
Goed ging zonder vriendin op wintersport kom met een vriendin terug
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom neem ik altijd de verkeerde beslissingen.Nou zit ik aan iemand vast waar ik niet aan vast wil zitten.
Mag ik erbij komenquote:
dat je dat nog moet vragenquote:
Wat waar linkjequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef Xantalien het volgende:
Nee, dit kan niet. Dit kan gewoon niet. Zong ze nou echt ; 'ik LOOPTE in de supermarkt' ? Dat kan nooit.
Ik luister geheime zenders.quote:
The fuck nu willen we het weten ook, wat voor zenders?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik luister geheime zenders.Waarvan grotendeels de nummers niet op internet staan. Ik kan 'm ook niet terugvinden, heb 't nummer nooit eerder gehoord. Ik zal het vast en zeker verkeerd gehoord hebben, ik bedoel; loopte.
quote:
Geheime zenders zijn piratenzenders. Illegale zenders in de ether, ken je die niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
The fuck nu willen we het weten ook, wat voor zenders?
Dat is toch hartstikke oud, waarom zouden ze dat nog doen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Geheime zenders zijn piratenzenders. Illegale zenders in de ether, ken je die niet?
Hepie & Hepie - Daar bij die molen, die mooie molen, bla bla kattegejank#quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Geheime zenders zijn piratenzenders. Illegale zenders in de ether, ken je die niet?
succes!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke oud, waarom zouden ze dat nog doen?
Dat jullie het niet waarderen, wil niet zeggen dat ik het niet kan waarderen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:52 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Hepie & Hepie - Daar bij die molen, die mooie molen, bla bla kattegejank#
Visite, visite, een huis vol visitie:
Tegenwoordig kun je toch veel beter via een server op het internet radio streamen? Kost je niet zoveel geld aan apparatuur en het is niet illegaal. Wel zo makkelijk dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:56 schreef Xantalien het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie het niet waarderen, wil niet zeggen dat ik het niet kan waarderen.
@ zyx1981 ik heb nooit om je mening gevraagd.
Ik ben er mee opgegroeid. Mijn vader is al 30 jaar etherpiraat. Vond het vroeger nooit iets aan, maar nu wel. In Drenthe en omstreken doen ze het nog altijd.
Tevens ben ik toch net iets meer van;
OT: prima.
dat heeft iedereen denk ik wel, tot het doordringt dat de impuls vaak niet gaat werkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
Nog meer vertwijfeld. Vriend belt net dat een kennis van hem een zwangere cavia heeft en ze zijn niet van plan om alle kleintjes te houden. Dan roep ik natuurlijk weer meteen: 'Oeh! Ik wil er een, ik wil er een!' (vroeger altijd al cavia's gehad). En dan roep ik ook weer meteen dat ik er dan twee wil aangezien we ook vaak weg zijn en dan hebben ze iets aan elkaar... En dan roep ik weer: 'Oh nee, laat maar... Ik heb al vijf ratjes die ook handen vol zijn'.
Hmpf, wordt soms zo moe van mijzelf. Ik wil ineens weer cavia's omdat het me aangeboden wordt en dan toch weer niet, dan weer wel, niet etc etc etc.
Moet dat op Fok! dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:56 schreef Xantalien het volgende:
@ zyx1981 ik heb nooit om je mening gevraagd.
Neuh, maar ik denk, ik deel het even mee.quote:
Oeh da's wel herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef Mishu het volgende:
Ik vind het zo kut dat ik hem wil. Hij is zo ver weg en niet haalbaar en kut en wat dan ook. Rotoncontroleerbare geest.
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef Mishu het volgende:
Ik vind het zo kut dat ik hem wil. Hij is zo ver weg en niet haalbaar en kut en wat dan ook. Rotoncontroleerbare geest.
zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef Mishu het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, wat ben ik flauw van alle zieke familieleden, ziekenhuizen etcDenk je net dat alles rustig is, heb je dit weer..
Waaat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:11 schreef Bostonian het volgende:
kut. vriendin verloren door auto ongeluk.
hier zo ongeveer t zelfdequote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:55 schreef Mishu het volgende:
Katerig. Aspirientje zit er al in gelukkig.
Edit (10 minuten later): kut, ik heb een bepaalde jongen echt een stom bericht gestuurd. Nouja, shit happens.
Dit!quote:
The fuck.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:11 schreef Bostonian het volgende:
Wat verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:11 schreef Bostonian het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar zou het voor jou niet verstandig zijn om hulp te zoeken? Van een psycholoog ofzo?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:25 schreef Apotheose het volgende:
vreselijk ongelukkig. Tijd heelt niet. Hier niet
ja echt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:27 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dat vind ik nou eens een goed idee
thx maar been there done that. Maar t gevoel blijft hangen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar zou het voor jou niet verstandig zijn om hulp te zoeken? Van een psycholoog ofzo?
Sterkte iig
OT: ik wil het zo graag
In je eentje kom je er duidelijk ook niet uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
thx maar been there done that. Maar t gevoel blijft hangen.
Tijd niet nee, je moet er zelf wat voor doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:25 schreef Apotheose het volgende:
vreselijk ongelukkig. Tijd heelt niet. Hier niet
dit dus. En in ieder geval wat beter dan vannacht, hoewel ik me toch deels slecht voel. maar doordat ik zo uitgerust ben lijkt het allemaal minder ergquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:08 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn lichaam had het blijkbaar nodig. Ben in ieder geval wel uitgeslapen.
google, indien dat niets oplevert naar de huisarts..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef Xantalien het volgende:
Geschrokken, dus even gauw een vraagje hier; Ik heb blauwe plekken van 2 jaar terug nog op m'n been zitten. Sommige zijn wat vergeeld. Huisarts?
Ik kom uit op één pagina over vitamine b12 te kort, en 100den pagina's leukemie. Vitamine b12 tekort heb ik al geprobeerd in te halen, en neem nu 4 weken al 300% dagelijkse hoeveelheid. Het viel me al op dat ik blauwe plekken lang had, maar ik kwam erachter dat 'k nog van 2 jaar terug heb. Áls dat leukemie zou kunnen zijn, zou ik toch veel zieker moeten zijn? Want behalve een beetje moe, de hele dag, voel ik me prima. Mja. Toch maar even huisarts dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
google, indien dat niets oplevert naar de huisarts..
OT: mwahh
en je weet zeker dat je niet toevallig opnieuw een blauwe plek hebt daar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:03 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik kom uit op één pagina over vitamine b12 te kort, en 100den pagina's leukemie. Vitamine b12 tekort heb ik al geprobeerd in te halen, en neem nu 4 weken al 300% dagelijkse hoeveelheid. Het viel me al op dat ik blauwe plekken lang had, maar ik kwam erachter dat 'k nog van 2 jaar terug heb. Áls dat leukemie zou kunnen zijn, zou ik toch veel zieker moeten zijn? Want behalve een beetje moe, de hele dag, voel ik me prima. Mja. Toch maar even huisarts dus.
Het zijn er 7... En ze doen geen pijn meer..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
en je weet zeker dat je niet toevallig opnieuw een blauwe plek hebt daar?
oh, dan stel ik inderdaad voor om even langs de huisarts te gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:12 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Het zijn er 7... En ze doen geen pijn meer..
kijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tijd niet nee, je moet er zelf wat voor doen.
gecondoleerd en heel veel sterkte komende tijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:11 schreef Bostonian het volgende:
ja snap ik. Doe ook van alles om gedachten ergens anders op te krijgen. Maar ik blijf hier me rondlopen. Wat ik ook doe. Ik blijf me eenzaam en alleen gelaten voelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tijd niet nee, je moet er zelf wat voor doen.
ik ook!!!!quote:
Het illegale eraan is juist leuk. Ik weet niet, ik vind het persoonlijk 100 x leuker om op de radio te zenden dan op internet. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je toch veel beter via een server op het internet radio streamen? Kost je niet zoveel geld aan apparatuur en het is niet illegaal. Wel zo makkelijk dus.
Offtopic: maak jij (piraten)radio?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Het illegale eraan is juist leuk. Ik weet niet, ik vind het persoonlijk 100 x leuker om op de radio te zenden dan op internet. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.Tevens worden zenders, masten, antenne's, etc. nu veel goedkoper door de nieuwe aan pak van het AT. Ik zend iig liever niet dan op internet.
Mijn vader heeft het een poos gedaan. Toen kreeg hij longkanker en moest hij alles verkopen omdat we anders niet rond zouden komen. Nu koopt hij stukje bij beetje alles weer bij elkaar, en krijgen we langzamerhand inderdaad weer een radiozender. Heb het dus wel gedaan, toen even niet, en binnenkort wel weer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Offtopic: maak jij (piraten)radio?
ik heb zelf 4 jaar bij een lokale omroep gewerkt en had daar mn eigen programma met nog 2 anderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het een poos gedaan. Toen kreeg hij longkanker en moest hij alles verkopen omdat we anders niet rond zouden komen. Nu koopt hij stukje bij beetje alles weer bij elkaar, en krijgen we langzamerhand inderdaad weer een radiozender. Heb het dus wel gedaan, toen even niet, en binnenkort wel weer.Hoezo?
OT; Woah, ineens keelpijn.
Ah, tof!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb zelf 4 jaar bij een lokale omroep gewerkt en had daar mn eigen programma met nog 2 anderen.Geen piraat dus maar wel radio.
Mja. Zou je het dan wel zo groots op internet zetten? Ik heb er niets op tegen hoor, maar je hebt van die moraalridders...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:24 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ah, tof!Tja, illegaal zit een groot risico aan. Mits we in m'n 16e jaar gepakt worden, komt het op mijn naam; dan wordt het voor je 18e geschrapt, en de geldboete is vele malen lager.
Ot;
Ik verga nu echt van de keelpijn.
Ach, het enige wat je kunt vinden is dat ik in Drenthe woon. Er zitten hier nog zo'n 100 a 200 piraten, als het er niet meer zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mja. Zou je het dan wel zo groots op internet zetten? Ik heb er niets op tegen hoor, maar je hebt van die moraalridders...
Hier alles OK. Avondeten staat lekker te pruttelen, over een halfuurtje eten. Ben ook al halverwege met het schoonmaken van de badkamer. Alles staat op zijn kop nu maar ik weet dat ik het vandaag af maak en dan ben ik weer tevreden.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:47 schreef Miam het volgende:
wel goed hoor. rug en been zijn wel weer pijnlijk maar ja.
quote:
Same here. En thuisquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:18 schreef Miam het volgende:
fucking emotioneel. alles komt weer terug, al die herrineringen waar ik liever niet meer aan zou willen denken. verdomme.
Kmoet wachten tot morgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:49 schreef Gummiebeer het volgende:
Een bitje vaag.
Gisteren bruiloftsfeestje gehad. 6 uurtjes geslapen, vaagjes wakker geworden.
Vandaag hele dag met het autootje van zwager bezig geweest en net terug van avondje poker met bier.
Ergo, toestand is wederom vrij vaag op het moment.
Oja, en ook geil nu maar daar is een oplossing voor.
dankewol leavequote:
Leuke film?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef Laniboekje het volgende:
Zin om te vechten/boksen! Maar dat komt meer omdat ik de film The Fighter heb zitten kijken. Altijd als ik boksfilms kijk ga ik op alles en nog wat slaan. Kussens, banken... en vriend.!
Ik had geen verwachtingen ervan maar ik heb lekker weg zitten kijken. Meer een drama film over hoe erg families zich kunnen bemoeien met elkaar. Dus ja, ik heb me vermaakt.quote:
dat dus.quote:
Herkenbaar, alleen huil ik niet want ik ben een ventquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat dus.
En dacht ik het net even van me af te zetten en even rust te krijgen gebeurd er weer iets waardoor ik weer helemaal opnieuw begin.
IK ben het gewoon allemaal zo zat..en zie het echt niet meer zitten.bijna iedere avond lig ik weer piekerend op bed tot ik begin te janken..ik ben het gewoon zat
![]()
piekeren mag, hoort erbijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat dus.
En dacht ik het net even van me af te zetten en even rust te krijgen gebeurd er weer iets waardoor ik weer helemaal opnieuw begin.
IK ben het gewoon allemaal zo zat..en zie het echt niet meer zitten.bijna iedere avond lig ik weer piekerend op bed tot ik begin te janken..ik ben het gewoon zat
![]()
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat dus.
![]()
Zucht...........wispelturige vrouwen.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom ben ik zo wisselvallig over een persoon. Het ene moment wil ik hem en het andere moment ben ik klaar met hem.
En dan staat die weer voor me en dan wil ik hem weer .
Zucht........... het liefdesleven en kerels
Komt redelijk bekend voor. Heeft er mischien mee te maken met een familielid dat ziek is. Dat had ik ook alleen dan met reizen..quote:Op zondag 27 maart 2011 08:59 schreef Yuki het volgende:
Ik heb hele rare terugkerende dromen, waarin volgens mij mn hele familie geopereerd wordt.
Vannacht was ik aan de beurt
Onrustig geslapen, voel me brak.
je kunt de appeltaart hier ook wel brengen. Nog warmer dan een ovenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:03 schreef Laniboekje het volgende:
Appeltaart staat in de oven. Ben benieuwd. Ik zit nu lekker te snoepen van de vulling die ik over had. Muziekje aan, heerlijk relaxed.
parasol? Bekijk het positief, je kan tenminste buitenzitten...als ik een tuinstoel buiten zet en ik draai mn rug issie gejatquote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef Apotheose het volgende:
baal ervan dat t gewoon niet lekker zitten is hier in mn joekel van een tuin (paar meter bij paar meter). Zon brandt me hier nu al weg. Nou, laat die kutzomer maar komen hoor!
[..]
je kunt de appeltaart hier ook wel brengen. Nog warmer dan een oven
Ik wou dat ik die energie had, heerlijk even alles weer fris en schoonquote:Op zondag 27 maart 2011 11:53 schreef Laniboekje het volgende:
Helemaal goed. Huiskamer is weer helemaal op orde/schoongemaakt/gestoft e.d. Alle ramen open en lekker door laten blazen! Weg stof!
Nu ff een frisse douche en dan een begin maken aan de appeltaart.
Een koffie-Hounietquote:Op zondag 27 maart 2011 14:19 schreef Houniet het volgende:
Ik voel me onder de koffie.
Tsja, lag een spannende serie te kijken en opeens BAM.
Koffie over mijn borst en in bed.
Ik wilde de foto op Facebook posten, maar dat wordt te goor-rotisch denkquote:
Kom je bij mij in het zonnetje zitten?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
parasol? Bekijk het positief, je kan tenminste buitenzitten...als ik een tuinstoel buiten zet en ik draai mn rug issie gejat
moet op iemand wachten die een pakket komt brengen...en is nu al btje laat voor de zon om heul naar jou te komenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:41 schreef candygirl het volgende:
[..]
Kom je bij mij in het zonnetje zitten?
Ot ; zo lui
Ik zie m wel in m'n PMquote:Op zondag 27 maart 2011 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wilde de foto op Facebook posten, maar dat wordt te goor-rotisch denk.
Ik wil ook sproetenquote:
Hmm ik heb zin omquote:Op zondag 27 maart 2011 18:20 schreef zwartedoos het volgende:
heerlijk gekookt, al zeg ik t zelfvoldaan dus
Ik was het, rook teveel Gucci op je kamer.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:03 schreef Miam het volgende:
woedend.het is te gek voor woorden dat men tegenwoordig niet een raampje open kan laten staan om het door te laten luchten. Er is iemand geweest die mijn ramen vanaf de buitenkant heeft dichtgeduwd.
![]()
daar was ik al bang voor ja!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was het, rook teveel Gucci op je kamer.
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef Houniet het volgende:
Hahaha ik ben vrolijk!!
![]()
![]()
!
Yuki check het babytje op m'n Facebook.
quote:
Lol?quote:
De lente heeft mijn korte termijngeheugen aangestast kennelijk!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Lol?
OT: Blij met vandaag. Maar het knagende gevoel blijft
zoiets, alleen ik moet loslaten wat ik voor mijn gevoel niet kan loslaten, niet wil loslaten en nu al te veel mis...quote:Op zondag 27 maart 2011 23:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik moet loslaten wat ik eigenlijk niet wil missen
Je moet loslaten wat je eigenlijk niet wilt missenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:53 schreef Mishu het volgende:
Kut. Hij heeft vanaf nu officieel een vriendin. Zo zegt zijn status op Facebook.
Ondanks dat ik wist dat het hopeloos was zakte ik door de grond. Ik ben er misselijk van. Waarom ben ik nooit goed genoeg? Waarom gaat het nooit eens wel goed met mij en dit soort dingen? Waarom moet ik elke keer door deze HEL heen?
Soms weet ik het af en toe niet meer...
Ik pak er een fles wijn bij dat is de enige manier waarop ik het op dit moment mee kan verdoven. Maar ik weet dat het niet weggaat.
Ik weet niet of ik dit nog kan. Het voelt allemaal zo hopeloos.
dit idd.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
zoiets, alleen ik moet loslaten wat ik voor mijn gevoel niet kan loslaten, niet wil loslaten en nu al te veel mis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |