quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Laatste hobbel voor je Duitsland in kan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef Anne het volgende:
Ik vind Venlo trouwens 5x niks en ik zou er vrijwillig niet heen gaan.
er doorheen welquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef Anne het volgende:
Ik ben er sinds mn rijlessen ook niet meer geweest eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef Anne het volgende:
Dat hok van de 2e foto mag hier anders wel voor de deurquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef Microtubuli het volgende:
Wat een stel verneukte BMW's in de OP, een standaard E92 met stijlvolle velg dwingt veel meer respect af bij Jan Modaal. Met die pimpmobielen rijd je zwaar voor lul door de spits heen, alleen petjes zullen het waarderen.
*zet petje op*quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef Microtubuli het volgende:
Wat een stel verneukte BMW's in de OP, een standaard E92 met stijlvolle velg dwingt veel meer respect af bij Jan Modaal. Met die pimpmobielen rijd je zwaar voor lul door de spits heen, alleen petjes zullen het waarderen.
Die mag er idd naastquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef Anne het volgende:
[..]
*zet petje op*
Doe mij de rode M3 maar, op de een na laatste foto.
Wut? Anne en een rode waggel?
Nee, die kan ook. Maar ik bedoelde dus foto 2 van onder.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ehm, je bedoelt toch wel de 4e foto van onder he
En dat wij dan moeten raden wat er niet goed isquote:
dich mos nie kalle, angers mote wir dich op de moel hauwequote:
Originele E30 is naar mijn mening toch wel een gave BMWquote:
da ware die pruuse ja. die limburgers nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Geef m'n opa z'n fiets eerst eens even terug anders zootje KUDTvolk
Liekendieker?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien hebben ze die wel bij Auto Dieker.
http://autodieker.nl/index.php?page_id=10000207
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |