Waarom realiseren die kinderen zich niet dat dat haar er zo niet uit zietquote:
Dit. Vandaag nog lekker biertjes gedronken aan de oude grachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef Robophatt het volgende:
Wie doet dat dan?
UtrechtHeb ik niets slechts over te zeggen.
Zou ik ook wel willen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit. Vandaag nog lekker biertjes gedronken aan de oude gracht
Kroegen, terrasjes, bier en uitzicht op de Dom is ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:17 schreef mschol het volgende:
op de studentes na is het dus allemaal prut eigenlijk?
Oudaen, brouwen hun eigen witbier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef pipojansen het volgende:
hoe heet die zaak ook alweer waar je van die heerlijke witte biertjes kunt krijgen?
aan de oudegracht naast dat restaurant. kan er niet op komen.
Dit. Utrecht is echt tof.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef speknek het volgende:
Voor de rest is Utrecht stiekem de leukste stad van Nederland. De enige grote stad waar de binnenstad grotendeels gevrijwaard is van uitschot. Maar laat ze het maar onderwaarderen, dan blijft het zo.
Die zullen wel weer naar de stairway gaan, vuige altobarquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef RickoKun het volgende:
En binnenlort heeft Utrecht ook een TRU meet![]()
Iemand die dat kan filmen?
Hey, dat ga ik eens checken.quote:
You say it like it's a bad thing.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef Hunterish het volgende:
Dat is ook het enige wat je hebt in Utrecht, hoeren.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Utrecht ligt niet in Limburg. Utrecht faalt dus. Opgelost.
Stairway to heaven anyone?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Utrecht heeft een kutcafe genaamd: The Stairway
je bedoelt: TUrkrecht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef Menu_69 het volgende:
Alleen retards en onwetenden vinden Utrecht geen mooie stad. Zelfs Japanners worden emotioneel van de schoonheid van de domstad.
Uit de provincie Turkrecht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Ik bedoelde onwetenden uit de provincie idd.
Als de definitie van "gebrekkige kennis" betekent: ultiem topografische knowledge, dan heb je gelijk, mijn waerde!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:43 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
If anything, dan zegt het iets over jouw gebrekkige kennis van de populatie aldaar.
Ey boks je weettog, ik heb em vet gedissed!quote:
Zeuren? Turken? Met jou kan ik niet pratenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
[..]
Wat zeur je over Turken?
Zelf een Turk zou de zin begrijpen. Je bent een onwetende boer en je weet het.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als de definitie van "gebrekkige kennis" betekent: ultiem topografische knowledge, dan heb je gelijk, mijn waerde!
Als je met "boer" bedoelt: Intellectuele jongeman uit de stad Groningen, dan heb je volkomen gelijk brah!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:47 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Zelf een Turk zou de zin begrijpen. Je bent een onwetende boer en je weet het.
Kom dat boerengat eens uit en leer een acceptabele stad als Utrecht kennen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je met "boer" bedoelt: Intellectuele jongeman uit de stad Groningen, dan heb je volkomen gelijk brah!
Wat bedoel je precies met acceptabel, oh Menu_69?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:49 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Kom dat boerengat eens uit en leer een acceptabele stad als Utrecht kennen.
Utrecht zal best een hele mooie stad zijn en rijk aan historiequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:49 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Kom dat boerengat eens uit en leer een acceptabele stad als Utrecht kennen.
Trechten klagt, Stairway to heaven is zo'n toeristenval voor niet Utrechters. En het dan afmaken met een lauwe pizza bij Mr Jacksquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Utrecht zal best een hele mooie stad zijn en rijk aan historie
Het is alleen jammer dat de enige keren dat ik er kom het voor een meet is en dat ze die áltijd in dat kutgitarencafe houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |