Ja maar het is inderdaad ook hoe je om gaat met de flesvoeding en eten en dingen Fannetje.
Het gaat me er vooral om eigenlijk hoe bewust een ouder is met de dingen..
Als je iets doet als je er zelf goed over na hebt gedacht dan vind ik het fijn je posts te lezen.
Als je iets doet omdat het nou gewoon makkelijk is of je ook niet in wil lezen heb ik best moeite er mee. Zoals een potje bij 4 maanden omdat het op het potje staat
Ik wil ook best meedenken met de flesvoeding hoor DML.
Rooming in is in je eigen kamer waar maakt dan niet uit.

Vanyel
Zo weet ik zelf dat ik flesvoeding niet de goede benaming kan vinden maar dat het voor mij kunstvoeding is. Want in de fles kan tenslotte ook gekolfde melk zitten.
En toch zie ik mezelf altijd flesvoeding typen (althans dat probeer ik) omdat ik wel kan begrijpen dat het kunstvoeding noemen misschien wel naar kan klinken voor de fles moeders.
Maar ik snap dat ook gewoon niet. Zoals de olijfolie ik snap het niet. Dat je het wil geven vind ik prima maar ik wil dan graag weten waarom. Als jij mij uit kan leggen waarom je dat geeft dan denk ik oke die heeft er goed over nagedacht. Ik denk graag na over wat ik doe en een waarom.
Ik vind het gewoon iets om mee te koken en ik kom de mainstream dingen ook enkel hier tegen
Zoals bijvoeden voor de zoveel maanden snap ik prima als je er een goede reden voor hebt.
En ook in de eigen kamer laten slapen vind ik prima als beide er tevreden mee zijn.
Waar ik vooral moeite mee heb is het gevoel dat sommige de dingen doen omdat vele het ook zo deden en die kinderen zijn toch ook oud geworden.