quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En plooibaar als je bent, attach jij bij Ivan en pragmateer je bij Lena?
Dat inderdaad, ik had gister afgesproken met iemand die ik ook via internet ken, zij had een keer op twitter een opmerking gemaakt over kindernamen, en ik voelde me enorm aangesproken. Opvoeden is zoiets persoonlijks, dat ik me onzeker ga voelen als anderen het anders doen. Want doe ik het dan fout?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:06 schreef Fannetje het volgende:
[..]
. Stom eigenlijk, dat je het je zo kunt aantrekken wat mensen die je niet persoonlijk kent wat je vinden...
Maar zijn dat dan mensen die hun kind graag in de draagdoek hebben of mensen die vinden dat het zielig is als je een kind in de kinderwagen doet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb vaak het idee dat ik in het peutertopic absoluut niet pas. Veel draagdoek/Rapley/borstvoeding/rooming moeders. En dat vind ik allemaal helemaal niets.
Quoten we het gewoon, dan kan dat nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Zo heb ik enorm geworsteld met de bv, ik ging er zelf zo ongeveer aan onderdoor. Ik heb enkele malen op het punt gestaan om of Ilse wat aan te doen, of mezelf. Omdat ik te graag door wilde zetten. Durfde hier (en elders) niet echt te zeggen hope het daadwerkelijk ging. nu vind ik het ook eng, en misschien haal ik het zo weer weg.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Quoten we het gewoon, dan kan dat niet
Je (men, iedereen) bent natuurlijk ook hartstikke hormonaal met voeden. Bij mij ging het echt moeilijke relatief snel voorbij maar die 2 à 3 weken was het verschrikkelijk. Nu al vraag ik me af waarom het allemaal zo zwaar moest zijn.
Ik zei ook dat ik het idee heb. Niet dat het zo is, ik krijg alleen dat gevoel altijd heel erg. En ik lees elk topic, ik post er alleen heel weinig, omdat ik dat gevoel heb.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan kom je er te weinig. De meesten die daar posten zijn namelijk helemaal niet zo en hebben het daar ook helemaal niet over. Als je dit over het dreumes topic zou zeggen zou ik je wel gelijk geven overigens.
Je hoeft t maar te zeggen en de quote is weer leeg hoor.quote:
Ik heb er wel een filmpje van. Let niet op het suffe muziekje, want ik zat toen in mijn 'ik leuk mijn filmpjes op met een geinig muziekje eronder'-fase. Rond 1:00 minuut komt de beker aan bod. We hadden een simpel Ikeabekertje met 2 oortjes. Zo kon Ivan ook leren om de beker zelf vast te houden. Dit filmpje was van 23 mei, dus hij was hier ongeveer 6,5 maand oud.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hmm dan toch maar eens proberen. We hebben lang getreuzeld met Yade en een beker, die was ook nogal... onhandig. Die mepte dan dr beker om uit enthousiasme. Gewoon een plastic bekertje en dan slokjes water ofzo?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je hoeft t maar te zeggen en de quote is weer leeg hoor.
En mijn bvdrama was achteraf niet zo erg als het op het moment zelf leek, dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jullie ook zo was.
Yade gooit haar beker ook nog regelmatig om hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb er wel een filmpje van. Let niet op het suffe muziekje, want ik zat toen in mijn 'ik leuk mijn filmpjes op met een geinig muziekje eronder'-fase. Rond 1:00 minuut komt de beker aan bod. We hadden een simpel Ikeabekertje met 2 oortjes. Zo kon Ivan ook leren om de beker zelf vast te houden. Dit filmpje was van 23 mei, dus hij was hier ongeveer 6,5 maand oud.
Hij leerde al heel snel hoe hij met die beker om moest gaan. Natuurlijk was hij wel onhandig, maar doordat hij de ruimte kreeg pikte hij het snel op. Het komt nog steeds wel eens voor dat hij de beker ineens omkiepert, hoor. Zo moest hij gister met een natte broek naar huis.
volgens mij welquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan het dat de baby acne pukkeltjes door lopen op de romp?
Okéquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:32 schreef Hik het volgende:
Tjonge jonge. Ik kan me toch echt niet voorstellen dat mijn lief dit soort discussies heeft met mede-vaders
Als er witte randen omheen zitten dan is het een schimmel en moet de arts iets voorschrijven ervoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef Hik het volgende:
Even een concrete vraag: zag hierboven al wat staan over luieruitslag. Neve heeft het nu ook stevig. Wanneer gaan jullie ermee naar de dokter? Of kan ik ook gewoon iets zonder recept halen (ik smeer nu heel veel Bepanten en laat haar lekker in haar blootje liggen af en toe)
Ik heb hem even omhoog geschoptquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:26 schreef huuphuup het volgende:
Er is ook een flesvoedingstopic ergens, geen idee waar ie gebleven is. Er zijn veel meer moeder die vanaf de geboorte of vlak daarna de fles hebben gegeven en die kunnen je vragen wel beantwoordenalleen lezen die waarschijnlijk niet allemaal hier dus daar posten is handiger. Ik ga nu weg dus kan het topic niet schoppen, even de zoekfunctie gebruiken denk ik
Ik zag dat de h&m kleine maatjes zonnehoedjes heeft (wit en blauw), verder heeft de prenetal wel iets maar nog niet zoveel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:31 schreef Vanyel het volgende:
Zonnebrand: check!
Zonnehoedjes/petjes of iets anders voor op haar hoofd: uncheck. Daar moet ik nog naar op zoek.
Hier is er een zowaar eens niet direct in slaap gevallen in de draagdoek maar heeft de hele weg naar en in de winkel geïnteresseerd om zich heen zitten kijken.
Dat grijnzen was er hier niet bij, ik werd wel regelmatig uitermate serieus bestudeerd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:48 schreef Hik het volgende:
Leuk is dat hè, als ze zo om zich heen kijken? Neve doet dat ook, en om de x meter leunt ze dan even achterover om mij grijnzend recht aan te kijken. Leuk hè schat, de drager?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |