Een Engelse fotograaf met veel winkels met alles op het gebied van fotografie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heeft ze een biologische vader? De techniek staat voor niets....
En jij denkt niet dat SST deze twitter zou verwijderen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Die buddy heeft ook het telefoon nr van Jo's moeder op twitter gezet. en het email adres. nee geloof het niet zo.
Ma van Jo heeft veel vijanden dus ik denk dat zij nu helemaal gek wordt van allemaal telefoontjes en een nieuw nr heeft moeten nemen.
voor meer informatie kun je altijd bellen naar 010 495 52 50.
wie belt?
Zielugg dat ze zo over straat moet met dat haar....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Mijn pluizebol wil ik ook ff showen!
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
Aaah wat een aaibaar joepiequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Tassie37 het volgende:
Hoe heet die moeder van Joanna eigenlijk? Diana?
nou show nieuws ofzo dan ,die duiken altijd wel in zulke dingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is SST echt nog boeiend genoeg voor de telegraaf? In het begin stond er nog regelmatig een berichtje in, maar dat is wel voorbij nu... Sterker nog, het is zelfs echt not done geworden om SST te volgen. Het wordt compleet belachelijk gemaakt... Ik weet het allemaal niet hoor...
Weet ik, ik heb er vroeger ook zo eentje gehadquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar komt wel meer uit als een poepie...
Precies en met haar failissementen en oplichterijen heeft Ma Jo best wel wat vijanden denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja die dingen kun je allemaal vinden op de sites
Dan had ik die nét aan de telefoon.quote:
Wat lief (allebei)!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
70000000.00000% zeker kwenie hoor maaruhhhhh egt waar ikke lieg nietquote:
pff 7 wkn duurt nog errrrrg lang, hoorrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
We moeten toegeven we zijn nu al allemaal verslaafd, hoe moet dat straks over 7 weken weer een eigen leven opbouwen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zielugg dat ze zo over straat moet met dat haar....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Hij lijkt op mijn krullebol alleen is die 3-kleurig. Jack Russel/Boomer
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
Niet echt aardig.... maar wel waar...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zielugg dat ze zo over straat moet met dat haar....
Leuk hondje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
mag je zelf invullenquote:
Sorry maar tot nu toe heb ik ze nog niet echt bekwaam zien optreden. Jij wel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef danilel het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat SST deze twitter zou verwijderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |