Die mogen hem best lelijk vinden, maar je bereikt er niets mee door iemand lelijk te noemen. Jij hebt Richard ook een keer lelijk genoemd, dat nam ik toen serieus, maar toen heb ik je toch niet lopen uitschelden? Smaken verschillen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Straw, jij vindt Rich niet lelijk maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hem (óók op Fok) lelijk vinden, als die personen dat zouden zeggen hier, zouden ze door JOU (en meerdere mensen) meteen worden afgekat. Ontken het maar niet.
Ze zegt algemeen minimum.Gemiddeld gezien dus. En als we op dit forum kijken hoeveel users hem er normaal uit vinden zien en hoeveel hem lelijk vinden, dan lijkt me dat haar uitspraak klopt, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja dat vind JIJ. Richard voldoet daar in jou ogen aan ja
Jij hebt hem wel lelijk genoemd geloof ik, maar dat meende je dan niet. Daar kwam ik later achter. Verder heb je gelijk wat betreft dat laatste, ik vind maar heel weinig mannen écht mooi. En de jongens die mijn type zijn hoeven niet per sé super knap te zijn weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja allemaal zelf weten ook, ik heb hem nooit echt lelijk genoemd; zo vatte jij het (helaas) op. Ik heb gezegd dat ik hem er normaal uit vind zien. Gewoon als 80% van de Nederlandse mannen
Jongen of meisje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Yes zondag ga ik weer iemand van het internet ontmoeten. Vriendschappelijk. In mijn eigen STAD. Overdag wel hoor. Simpel. Verkenning. Maar toch een onderdeel van De Uitbreiding van mijn Sociale Netwerk.
Ik krijg dat ook regelmatig te horen, dat ik niet assertief genoeg ben. Niet genoeg lef heb. Dat zie ik niet als heel negatief. En het is een van die dingen waaraan je kan werken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jawel, al de tweede keer in één maand. Ik vind dat niet echt positief maar ik ga er wel eens aan proberen te werken, ik zie nog wel![]()
Ergens hoop ik dat het zo is.quote:Maar zie je wel, een lantaarnpaal knuffelen? Hahaha. Volgens mij lacht die persoon achter de pc zich gewoon dood omdat er mensen serieus op ingaan.
Je zei dat je geen issues hadquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat dit op andere vlakken ook speelt. Zo wil ik bijv. nu geen relatie omdat ik me niet goed genoeg voel voor een vriendje, zowel qua innerlijk en uiterlijk. Dit heb ik ook bij vriendschappen soms. Pas als ik voldoe aan bepaalde perfectionistische eisen of wanneer ik nergens onzeker over ben (faalangst) dan wil ik voor mijn gevoel een relatie. Maar wat als ik nooit tevreden ben?
Ik wil ook niet een toekomstige jongen lastig vallen met mijn issues, dus ik sta ook niet echt open voor contact met het andere geslacht. Ik kap het altijd af. Ik voel me er niet prettig bij zoals ik nu ben.
Haha, so true. Iedereen kan alles, en als dat niet zo is ben jij het zelf die het tegen houdt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Hollanders geloven in 'maakbaarheid' door de opvoeding. alles zit maar tussen je oren "dus komop". Maakbaarheid heeft ook zo zn grenzen he.
Goed he.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
een Meisje, heel simpel dus
Het is wel grotendeels wat je er zelf van maakt, als je in een rijk land woont.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Hollanders geloven in 'maakbaarheid' door de opvoeding. alles zit maar tussen je oren "dus komop". Maakbaarheid heeft ook zo zn grenzen he.
NIEMAND zegt hier dat jouw uiterlijk geen obstakel is. Niemand hier ontkent dat het een belemmering is. Er is al zo vaak gezegd dat mensen zonder goed uiterlijk harder moeten werken om bepaalde dingen te bereiken.quote:Verder lijkt supersoep mijn probleem van mijn uiterlijk wel te erkennen. Ipv, zoals de anderen, erop te hameren alsof mijn probleem maar enkelt tussen mijn oren zou zitten. Waardoor het wezenlijke, fysieke aspect, wordt ontkent.
Perfectionisme is ook dat ik blij moet zijn met mezelf, wat ik niet ben. Dat staat nog los van wat anderen over mij denken. Ik wéét dat ik mooier en leuker kan zijn als dat ik nu ben, dus tot die tijd...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je zei dat je geen issues hadMaar ik heb je al eerder vertelt dat je het meest lijkt op richard. Je zelfbeeld is absurd ver verwijderd van de werkelijkheid.
Perfectionisme is ook angst voor afwijzing. Gezien je adviezen in diverse posten, zet je jezelf daar zo over heen. Er nog even aan werken en je zelfbeeld klopt daarlijk ook helemaal.
Mee eens. Maar het zijn niet alleen (en ook niet alle) Hollanders die dat geloven. Het is de huidige ideologie in de gehele westerse wereld sinds 30 jaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoezo kan je nog mooier en leuker zijn als dat je nu bent? Hoe bedoe je dat..quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Perfectionisme is ook dat ik blij moet zijn met mezelf, wat ik niet ben. Dat staat nog los van wat anderen over mij denken. Ik wéét dat ik mooier en leuker kan zijn als dat ik nu ben, dus tot die tijd...
Strawberry toch. Dat geloof ik niet. Je moet af van dat idiote perfectionisme. Het is niet eens een consistent begrip, zoals je zelf uitlegd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Perfectionisme is ook dat ik blij moet zijn met mezelf, wat ik niet ben. Dat staat nog los van wat anderen over mij denken. Ik wéét dat ik mooier en leuker kan zijn als dat ik nu ben, dus tot die tijd...
Ik voel niet alsof ik nu op mijn best ben. Ik wil gewoon op mijn best zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoezo kan je nog mooier en leuker zijn als dat je nu bent? Hoe bedoe je dat..
Hoe, uiterlijk gezien of meer innerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel niet alsof ik nu op mijn best ben. Ik wil gewoon op mijn best zijn.
Hmm...toch wel 50/50.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe, uiterlijk gezien of meer innerlijk
Ga je je perfectionisme afleren?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel niet alsof ik nu op mijn best ben. Ik wil gewoon op mijn best zijn.
Tot dan ben ik niet blij met mezelf en als ik dat niet ben wil ik geen relatie.
Je kunt misschien effectiever binnen een relatie leren, dan eerst leren en dan pas een relatie aangaan.quote:Perfectionisme is ook dat ik blij moet zijn met mezelf, wat ik niet ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |