abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94575672
Strawberry, heb jij niet een keer ergens anders foto's aan iemand gestuurd en heeft iemand die niet een keer tijdens een topic er zo tussen gegooid, en daarna weer weggehaald omdat jij dat wou?

Onzekerheid is nooit leuk.
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:02:18 #252
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94575797
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik stel me niet graag kwetsbaar op.
En geef me eens ongelijk. :')
Ik geef je ongelijk. Echt contact tussen mensen ontstaat door dat juist wel te doen. Dat bewijst dit topic (en is mogelijk ook de reden dat je nu wel iets over jezelf post).

quote:
Ik kan wel een voorbeeld noemen. Ik heb lange tijd een medicijn geslikt tegen acne (genetisch), dat werkte en ik was acne vrij. Die periode was ik blij met hoe ik er uit zag. Maar die medicijnen mocht ik niet blijven slikken, dus kwam het terug. Nu ga ik dus wat anders proberen in de hoop dat het wegblijft. Omdat ik nu weet dat het kán en hoe ik er zonder kuthuid uitzie, vind ik mezelf niet mooi zonder gladde huid. Het is ook gewoon niet mooi.Dus hopelijk binnen korte tijd is dat één van die dingen waar ik blij mee kan zijn. *O* Zou al veel verschil maken.
Dat gun ik je van harte.
The view from nowhere.
pi_94575959
Roaccutane zeker. Dat spul heb ik ook een tijdlang geslikt vroeger. Volgens mij is dat ook waarom ik me toentertijd op FOK geregistreert heb. Ik weet niet eens meer of het geholpen heeft, en ik vraag me ook af of ik nu na jaren een paar bijwerkingen begin te zien.
Ron Paul 2012
pi_94576097
quote:
8s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:04 schreef Supersoep het volgende:
Roaccutane zeker. Dat spul heb ik ook een tijdlang geslikt vroeger. Volgens mij is dat ook waarom ik me toentertijd op FOK geregistreert heb. Ik weet niet eens meer of het geholpen heeft, en ik vraag me ook af of ik nu na jaren een paar bijwerkingen begin te zien.
:P

Moeten jullie morgen niet naar school of werk?
pi_94576151
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

:P

Moeten jullie morgen niet naar school of werk?
Het is 22:05. De laatste keer dat ik rond dat tijdstip ben gaan slapen ligt al 5 jaar in het verleden.
Ron Paul 2012
pi_94576328
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het is 22:05. De laatste keer dat ik rond dat tijdstip ben gaan slapen ligt al 5 jaar in het verleden.
Maar hoe kom je je bed dan uit :P
pi_94576399
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:08 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar hoe kom je je bed dan uit :P
Zo rond 12 uur als ik echt zin in koffie begin te krijgen.

Ik volg een studie. Omdat ik het eerste jaar bepaalde vakken heb voltooid waarvan werd gezegd ''je moet deze echt in de les volgen anders ga je echt 100% zakken!'' zonder ook maar één les te hebben gevolgd, volg ik dezelfde strategie dit jaar uit pure gemakszucht. Dat wil zeggen, het eerste semester dit jaar zat ik braaf in de les steeds, maar ik krijg niet echt de indruk dat ik daar veel mee opschiet aangezien het lesmateriaal in het Frans is, dus doe ik het gewoon thuis en zal ik de examens nemen over een paar maanden.

Moet allemaal wel lukken. Dat is de vrijheid die je gelukkig hebt op de universiteit. De vrijheid om stom te zijn en dingen moeilijker te maken dan ze hoeven te zijn. :D
Ron Paul 2012
pi_94576441
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Maar heb je dan geen werk ofzo
pi_94576975
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry, heb jij niet een keer ergens anders foto's aan iemand gestuurd en heeft iemand die niet een keer tijdens een topic er zo tussen gegooid, en daarna weer weggehaald omdat jij dat wou?

Onzekerheid is nooit leuk.
Uhhh....nee, ik denk dat je me dan verward met iemand anders. Ik ben niet echt onzeker over foto's die ik openbaar maak. Als dat zo was zou ik ze niet openbaar maken. Het zijn wel foto's die ik maak op momenten dat mijn huid gladjes is bijv.
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:20:25 #260
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94577090
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik volg een studie. Omdat ik het eerste jaar bepaalde vakken heb voltooid waarvan werd gezegd ''je moet deze echt in de les volgen anders ga je echt 100% zakken!'' zonder ook maar één les te hebben gevolgd, volg ik dezelfde strategie dit jaar uit pure gemakszucht. Dat wil zeggen, het eerste semester dit jaar zat ik braaf in de les steeds, maar ik krijg niet echt de indruk dat ik daar veel mee opschiet aangezien het lesmateriaal in het Frans is, dus doe ik het gewoon thuis en zal ik de examens nemen over een paar maanden.

Moet allemaal wel lukken. Dat is de vrijheid die je gelukkig hebt op de universiteit. De vrijheid om stom te zijn en dingen moeilijker te maken dan ze hoeven te zijn. :D
Wat ben je na de ICTdan gaan doen? Je FaBo zegt sinologie. Moet dat ook nog in het Frans?

Je mag best een beetje stom doen, vind ik. Het lijkt op een discipline probleem.
The view from nowhere.
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:20:27 #261
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94577093
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhhh....nee, ik denk dat je me dan verward met iemand anders. Ik ben niet echt onzeker over foto's die ik openbaar maak. Als dat zo was zou ik ze niet openbaar maken. Het zijn wel foto's die ik maak op momenten dat mijn huid gladjes is bijv.
maar jouw ogen en lippen zijn zo mooi
pi_94577138
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:P Ineens bevestig je iets wat ik al een paar keer heb gezegd.. begrijp je wat ik bedoel..
pi_94577200
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat ben je na de ICTdan gaan doen? Je FaBo zegt sinologie. Moet dat ook nog in het Frans?

Je mag best een beetje stom doen, vind ik. Het lijkt op een discipline probleem.
Chinees studeer ik inderdaad uit Franse boeken. Geweldig systeem, echt. Kan ik aanraden, not. :')

Weinig aan te doen verder, het is 90% een discipline probleem, 10% pure frustratie tegenover de werkwijze van het sinologie departement, zeker als ik weet hoe ze het op andere plaatsen doen wat veel beter lijkt te werken.
Ron Paul 2012
pi_94577570
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

:P Ineens bevestig je iets wat ik al een paar keer heb gezegd.. begrijp je wat ik bedoel..
:N Niet.

Want die foto klopt gewoon, is niet nep. En over een tijdje zie ik er weer precies zo uit.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 24-03-2011 22:33:28 ]
pi_94577791
quote:
8s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:04 schreef Supersoep het volgende:
Dat spul ja. Redelijk heftig, maar bij een familielid van me heeft het geholpen en die blijft dus helemaal acnevrij. Gladde huid, dus ik wil daar nu ook mee beginnen. Want die andere medicijnen hebben geen blijvend effect.

En dan wil ik mijn propedeuse sowieso halen en een studie doorzetten en niet laten mislukken door bepaalde faalangst. Dán zal ik echt open staan voor contacten met name met jongens. Dan voel ik dat ik successen boek.
pi_94577908
Zeg ik niet. Arme Straw, het komt wel goed. :) Ook met schenkie, en alle anderen.
pi_94577966
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Zeg ik niet. Arme Straw, het komt wel goed. :) Ook met schenkie, en alle anderen.
Hou op met je arme straw. Er is niets ergs aan, het is geen probleem. All under control.
pi_94578188
Toch wel. Maar is goed mensen, ik heb een meisje uit mijn klas die heeft/had ook faalangst, ook gestopt met de opleiding maar ik sprak haar vandaag en ze is naar een soort training gegaan (gister was de laatste) en het gaat nu bete.r
pi_94578678
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch wel. Maar is goed mensen, ik heb een meisje uit mijn klas die heeft/had ook faalangst, ook gestopt met de opleiding maar ik sprak haar vandaag en ze is naar een soort training gegaan (gister was de laatste) en het gaat nu bete.r
Oh, ja faalangst is op zich wel een probleem. Dat ik slecht reageerde op die kritiek van mijn baas (merkte ze niet, maar ik zit er nog mee) vind ik wel vervelend. Dat is qua innerlijk wat ik wil veranderen aan mezelf. Ik moet tegen (opbouwende) kritiek kunnen, want op iedereen valt wel iets aan te merken.
pi_94578788
Ik bedenk me nu, vroeger pestte ik wel eens mensen (ik verzon gemene liedjes over ze, bijnamen enzovoort). Mijn buurmeisje had een vriend (toen zat ik in groep acht) en hun waren een jaar of zeventien/achttien toen. Die vriend was zo'n typische nerd (bril, rare kleren) EN superveel pukkels, en ik had een bijnaam voor hem bedacht: pukkelmans. Zo noemde ik hem dan ook altijd en achteraf gezien zie ik nu wat zoiets aan kan richten, als ik kijk naar richard enzovoort. Zulke dingen heb ik vroeger wel vaker gedaan, ook op de middelbare maar vooral op de basisschool. Pesten pesten pesten.. ach ja.. en zelf ben ik ook wel eens ''gepest'' :P Of ja, kutopmerkingen naar me hoofd gehad van mensen.. Raar hoe iemand kan veranderen, ik zou dat nu namelijk nooit meer doen.
pi_94578880
Op school heb ik nooit iemand gepest, maar als ik terugdenk aan mijn kindertijd heb ik soms wel gemene dingen gedaan/gezegd. Maar geen structureel pesten.
pi_94578970
Ja apart, ik heb heel veel van zulk soort dingen gedaan en ik vond het ook gewoon leuk eerlijk gezegd. Kon ik om lachen, andere kinderen ook. 't is raar eigenlijk haha..
pi_94579064
Ik heb het nooit voor gepeste kinderen opgenomen. Daar heb ik nu enorm spijt van, had ik dat maar gedaan. Ze verdienden het totaal niet.
Ron Paul 2012
pi_94579108
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja apart, ik heb heel veel van zulk soort dingen gedaan en ik vond het ook gewoon leuk eerlijk gezegd. Kon ik om lachen, andere kinderen ook. 't is raar eigenlijk haha..
Hmm...leuk heb ik het nooit gevonden. Ik voelde me achteraf altijd wel schuldig.
Beetje sadistisch eigenlijk, als je het wel leuk vond.
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:53:10 #275
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94579175
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dan wil ik mijn propedeuse sowieso halen en een studie doorzetten en niet laten mislukken door bepaalde faalangst. Dán zal ik echt open staan voor contacten met name met jongens. Dan voel ik dat ik successen boek.
Waarom zaken in de wachtstand zetten omdat je er nog niet klaar voor bent. Je bent nooit klaar. Als een jongen verliefd op je wordt met imperfecties is dat alleen maar beter. Hoef je je geen zorgen te maken over eventuele tegenvallers. Scheelt weer bij nieuwe of terugkerende problemen.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh, ja faalangst is op zich wel een probleem. Dat ik slecht reageerde op die kritiek van mijn baas (merkte ze niet, maar ik zit er nog mee) vind ik wel vervelend. Dat is qua innerlijk wat ik wil veranderen aan mezelf. Ik moet tegen (opbouwende) kritiek kunnen, want op iedereen valt wel iets aan te merken.
Faalangst is net als alle andere vormen van angst hier besproken, helemaal niet zo eenvoudig uit te zetten. Heeft het je je propedeuse sociologie gekost? Of ligt dat anders? Is er een goede reden om te denken dat je een volgende studie verprutst door je faalangst?
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')