Objectiviteit bestaat naar mijn mening niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef Rambolin het volgende:
Al-Jazeera is niet objectief. Net als BBC en CNN beschikken ze over een eigen agenda.
Ik heb vandaag nog een Arabische anti-aljazeera email ontvangen, ze hadden het over de hypocrieten van al-Jazeera die het nooit over Qatar hebben en er is nu kritiek op hen omdat ze de protesten in Bahrein nauwelijks aandacht geven.
Qatar moet natuurlijk buiten beeld blijven voor het WK. Waarom denk je dat al die jets de EU-landen te hulp schieten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef Rambolin het volgende:
Al-Jazeera is niet objectief. Net als BBC en CNN beschikken ze over een eigen agenda.
Ik heb vandaag nog een Arabische anti-aljazeera email ontvangen, ze hadden het over de hypocrieten van al-Jazeera die het nooit over Qatar hebben en er is nu kritiek op hen omdat ze de protesten in Bahrein nauwelijks aandacht geven.
+1000quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef Rambolin het volgende:
Dan moet Al Jazeera overal op de kabel zodat iedereen daar een oordeel over kan vormen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef Rambolin het volgende:
Nou en? Geen enkele nieuwszender en geen enkele journalist is objectief. Daarom moet het aanbod zo groot mogelijk zijn en moeten we Al Jazeera op de kabel krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef Rambolin het volgende:
Geen enkele media is objectief, maar des te meer media je bij elkaar verzamelt van verschillende landen, des te meer objectievere informatie je krijgt. Wellicht een idee om een programma te maken gebaseerd op internationale media.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef Rambolin het volgende:
WNL is jammer genoeg representatief voor een deel van Nederland die kennelijk zijn doelgroep in de ochtend heeft zitten...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef Axel1988 het volgende:
Het zou een goede zaak zijn wanneer Al Jazeera voor iedereen beschikbaar zou zijn, al ben ik bang dat je het "Hart van Nederland"-publiek er toch niet mee bereikt. Juist die grote groep krijgt een zeer gekleurd en eenzijdig beeld van de werkelijkheid, met populistische ideëen tot gevolg.
Zelf kijk ik eigenlijk alleen in de ochtend naar het nieuws; voornamelijk op de BBC.Geen idee waarom er op Ned 1 steeds 25 minuten WNL-bullshit tussendoor moet komen.
Omdat statistieken niet weerspiegelen hoe mensen zich voelen en hoe ze zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 19:15 schreef blazik1 het volgende:
Mensen in Qatar hebben straks het hoogste inkomen ter wereld, waarom zouden ze dan nog kritiek hebben op die emir?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Objectiviteit bestaat naar mijn mening niet.
Kul antwoord.quote:Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Omdat statistieken niet weerspiegelen hoe mensen zich voelen en hoe ze zijn.
Bedoel je niet subjectief?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:52 schreef MouzurX het volgende:
Idd toch wel een goede zender, ik heb de laatste maanden vaak naar een live stream van al jazeera gekeken.
Iedere zender is objectief.
Ja, ipv een duits kanaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Moet al-Jazeera misschien in de standaardpakketten in Nederland worden opgenomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |