Muts!!quote:
Kale Kano!quote:
Goed hèquote:
Met of zonder drijvers aan de zijkant?quote:
Zonder. Ben al ervarenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met of zonder drijvers aan de zijkant?
de limburgse jagersquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef AchJa het volgende:
Overigens, voor de "jagers" die meelezen kun je het beste in mei/ juni naar Kreta. Dan zitten al die Scandinaviers daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef gerco94 het volgende:
[..]
de limburgse jagers
Garde Grenadiers en JagersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
waarom zou hij? er staat geen streep door zijn naam op zijn profiel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:23 schreef Esses het volgende:
Euh.. Is thaboel nu gebanned?Althans dat gok ik.
Ps. Kreta.. overrated.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef gerco94 het volgende:
[..]
de limburgse jagers
Er staat nog steeds een 0047 nummer in mijn telefoon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo zou ik gebanned zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:23 schreef Esses het volgende:
Ps. Kreta.. overrated.
wel delen hequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er staat nog steeds een 0047 nummer in mijn telefoon...
Vanwege het uitlachen van een sergeant majoor.quote:
heeft friesland nu ook al een apart landnummer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er staat nog steeds een 0047 nummer in mijn telefoon...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:29 schreef gerco94 het volgende:
[..]
heeft friesland nu ook al een apart landnummer?
Waarom moet Thaboel geband zijn dan? (ben lichtelijk blondtQ vanavondquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:23 schreef Esses het volgende:
Ps. Kreta.. overrated.
Heb jou ook al zat uitgelachenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwege het uitlachen van een sergeant majoor.
Zie mijn reply. Reden genoeg dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarom moet Thaboel geband zijn dan? (ben lichtelijk blondtQ vanavond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |