Dat heb je wel vaker he? Dit is al de tweede keer dat ik dit mee maak met jou.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:33 schreef Maitje het volgende:
Sorry.. had niet door dat ik de laatste was.. vergeef me!!!
Vrouwen....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker he? Dit is al de tweede keer dat ik dit mee maak met jou.
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef Thaboel het volgende:
Kom me broertje net binnen: Heb je pa en ma al gefeliciteerd? Ik: waarom en waarmee? Broertje: ze zijn 20jaar getrouwt mogool!!
Dat was Gercoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker he? Dit is al de tweede keer dat ik dit mee maak met jou.
godver, alweer?!quote:
quote:
Normaal zou ik roepen dat je Maitje niet zo moet pesten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
[DEF] SC#97 Waar drank blijft vloeien...
Verdorie!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
[DEF] SC#97 Waar drank blijft vloeien...
Papa's geheugen doet het nog prima ondanks het bier!
Ik pest haar ook niet, ik zou niet durven!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Normaal zou ik roepen dat je Maitje niet zo moet pesten.
Idd.. denk erom want weet je te vinden!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik pest haar ook niet, ik zou niet durven!!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd.. denk erom want weet je te vinden!
quote:
Ja, ik ga het niet opzoeken zoals achja deed...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Whuuut? Kan ik me niet herinneren hoor.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden... Dat heb ik van Esses en zijn maten geleerd...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Maitje het volgende:
Ja, ik ga het niet opzoeken zoals achja deed...
In Nederland ben je schuldig totdat je zelf hebt bewezen onschuldig te zijn, zo gaat het in de praktijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef EllaN het volgende:
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is!
Ik neem genoegen met onschuldig zijn tot de tegenpartij alle topics na is gegaan of ik het vergeten wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:05 schreef Clan het volgende:
[..]
In Nederland ben je schuldig totdat je zelf hebt bewezen onschuldig te zijn, zo gaat het in de praktijk
Maitje is ff niet aan het posten, die is vast druk met zoeken!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met onschuldig zijn tot de tegenpartij alle topics na is gegaan of ik het vergeten was.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maitje is ff niet aan het posten, die is vast druk met zoeken!
Wellicht heeft ze gelijk hoor, maar ik kan het me oprecht niet herinnerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maitje is ff niet aan het posten, die is vast druk met zoeken!
Dan kunnen we nog lang wachtenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met onschuldig zijn tot de tegenpartij alle topics na is gegaan of ik het vergeten was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |