Jep, om vervolgens een nieuwe aan te laten groeien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sommige hagedissen doen dit ook met hun staart geloof ik.
De UK wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Aether het volgende:
Landen die (nog steeds) niet het metrische systeem gebruiken:
• VS
• Liberia
• Myanmar
[ afbeelding ]
In principe wel. Er zijn wel wat uitzonderingen.quote:
Wat is het mestrische systeem ook alweer?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Aether het volgende:
Landen die (nog steeds) niet het metrische systeem gebruiken:
• VS
• Liberia
• Myanmar
[[url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/17/Metric_system.png]afbeelding[/url] ]
Wát voor systeem?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef iewl het volgende:
[..]
Wat is het mestrische systeem ook alweer?
Grammen, liters en meters.quote:
Ja, ik kan ook een baksteen verkruimelen en opeten, maar dan is het nog geen voedingsmiddel/specerij, of wat bedoel je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik kan gewoon boomschors eten hoor![]()
Wel eerst laten weken
Ik dacht meteen: 'en zoethout dan?'. Maar zoethout blijkt dus de wortel van een plant te zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:09 schreef Id_do_her het volgende:
Kaneel is de enige vorm van boomschors die voor de mens eetbaar is.
[ afbeelding ]
Zoethout wordt ook gebruikt om smaak te geven aan tabak en als bestanddeel in medicijnen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik dacht meteen: 'en zoethout dan?'. Maar zoethout blijkt dus de wortel van een plant te zijn.
[ afbeelding ]
De zoetstof in zoethout heeft een heeft een bloeddrukverhogende eigenschap. Dezelfde zoetstof is een van de bestanddelen van drop.
Ik was het net aan het lezen idd, onder het kopje Glycyrrhizinezuur op wikipedia.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoethout wordt ook gebruikt om smaak te geven aan tabak en als bestanddeel in medicijnen.
Ik wist het nog van een spreekbeurt op de basisschool over drop.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:19 schreef Sinceria het volgende:
Ik was het net aan het lezen idd, onder het kopje Glycyrrhizinezuur op wikipedia.
Rudimentair.. haha.."onderontwikkeld".. een maat van mij heet Rudi.. leuk weetje voor mij ditquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
'gezicht' van de vis is rudimentair, het is eigenlijk helemaal
Zou lullig zijn als hij zich beter heeft ingelezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:46 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Rudimentair.. haha.."onderontwikkeld".. een maat van mij heet Rudi.. leuk weetje voor mij dit
http://www.encyclo.nl/begrip/rudimentair
Ik mag met m'n hoge bloeddruk ook geen zoethoutthee drinken... Meeste mensen weten het echter niet en blijven hun eigen bloeddruk verhogen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Sinceria het volgende:
De zoetstof in zoethout (glycyrrhizinezuur) heeft een bloeddrukverhogende eigenschap. Dezelfde zoetstof is een van de bestanddelen van drop.
Haha, dat stond ook op de BNN scheurkalender vorig jaarquote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Charlie Chaplin deed ooit mee bij zijn eigen look-a-like wedstrijd.
Hij was op vakantie in Monte Carlo waar toevallig zo'n wedstrijd gehouden werd, en besloot
voor de grap mee te doen.
Hij eindige als derde!![]()
http://www.moviemachine.n(...)b32adba56c3fd5f4d8f7
[ afbeelding ]
Zijn beroemde bolhoed en wandelstok werden in 1987 verkocht voor 150.000 dollar.
Hier is overigens niets van waar. De soldaten kregen gewoon soldijquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het woord "salaris" is afkomstig van het Latijnse "salarium", dat "zoutrantsoen" betekent.
In het oude Rome ontvingen soldaten en bedienden voor bewezen diensten geen geld,
maar zout en andere benodigdheden van de staat.
Ze kregen een "salarium".
Ow... dat wist ik niet eens, maar ik vond het wel Hilarischquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, dat stond ook op de BNN scheurkalender vorig jaar
AH! dan mag half internet wel schoongeveegd worden want het staat toch erquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:34 schreef Romanus het volgende:
[..]
Hier is overigens niets van waar. De soldaten kregen gewoon soldij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |