Op dit moment nog even geen idee, ik heb geen PC beschikbaar op dit moment. Misschien dat het erg laat vanavond nog lukt...quote:
ach, anders neem je het mee in de tussenstand na zondag..quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op dit moment nog even geen idee, ik heb geen PC beschikbaar op dit moment. Misschien dat het erg laat vanavond nog lukt...
geen idee eigenlijk, maar je kunt het even uitrekenen, door al die sterren bij een opstelling te tellen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe rekent Foxtrick eigenlijk het aantal sterren uit? Rekenen ze alleen de gele sterren mee met het eind totaal of ook de grijze?
Mja das nog meer werk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, maar je kunt het even uitrekenen, door al die sterren bij een opstelling te tellen..
als je het wilt weten, moet je er wat voor over hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja das nog meer werk.
Dan gok ik wel gewoon.
Dat snap ik en dat zal ik ook binnen kort even doen maar daar heb ik nu geen zin in.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je het wilt weten, moet je er wat voor over hebben natuurlijk
tssskquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik en dat zal ik ook binnen kort even doen maar daar heb ik nu geen zin in.
Alle.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe rekent Foxtrick eigenlijk het aantal sterren uit? Rekenen ze alleen de gele sterren mee met het eind totaal of ook de grijze?
Hey! Ik had vorige week ook punten... BrandX heeft alleen mijn ding niet overgenomen...quote:
Ah. Die heb ik dan inderdaad gemist daardoor. Excuses. Ik ga het aanpassen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hey! Ik had vorige week ook punten... BrandX heeft alleen mijn ding niet overgenomen...
[Hattrick] Teauteau/Sterrenspel
Vrouwen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |