als je het veel te laag zou hebben ingeschat wel natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef vanpers het volgende:
mmm rode kaart, dan kun je het nooit goed gokken.
Dat is inderdaad het risico.quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef vanpers het volgende:
mmm rode kaart, dan kun je het nooit goed gokken.
Thx voor de update weer!quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 wedstrijden goed voorspellen en je staat ergens bovenaan...
Dat mag zeer zeker. Stuur me even een PM met dat van over 2 weken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:16 schreef vanpers het volgende:
Ik neem aan dat ik vrijdag wel een voorspelling voor 2 weken mag doen ivm mijn vakantie?
Ik heb in excel gesorteerd op totaal, andere velden genegereerd en zijn dan ook willekeurig zeg maar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx voor de update weer!![]()
Volgens mij sta ik trouwens 3e. De O komt voor de R in t alfabet toch? Of hanteer jij andere regels mbt de ranglijst?
Ja ja je wilde zelf gewoon op de 3e plek staan. Als je dat nou zeg snap ik t.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb in excel gesorteerd op totaal, andere velden genegereerd en zijn dan ook willekeurig zeg maar.
Dr kwam wel meteen wat in me op maar ik weet niet of dat gewaardeerd wordt dus vandaar dat ik me maar inhou.quote:
Weet ik maar het ging niet all1 over jou.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef Flappekz het volgende:
Flappie kan wel wat hebben hoorIk deel opmerkingen uit, dan kan ik ze ook terugverwachten he?
Dan moet t over Vullie gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik maar het ging niet all1 over jou.
I second thatquote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef elby1988 het volgende:
ACh,, met mijn 0 punten vorm ik toch geen tegenstand
same herequote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zit er heel ver naast deze keer dankzij een blessure...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |