Veel succes iedereen.quote:Elke week voor zondag geef je door hoeveel sterren je denkt te halen in je competitiewedstrijd.
Heb je het precies goed krijg je 5 punten
Zit je er 0,5 ster naast 3punten
1 ster ernaast is 2 punten
1,5 ster ernaast maakt 1punt
Als je wedstrijd in een WO eindigt dan wordt het aantal sterren als 0 gerekend.
Hiervoor worden 2 punten gegeven.
Deadline is zondag voor het begin van jouw wedstrijd. En het gaat om de sterren van de spelers die na de wedstrijd op het veld staan. De gele en de grijze sterren. Wat FoxTrick aangeeft onder de teamopstelling telt.
Dan krijg je iig nog punten.... Met 2 val je net een halve buiten de punten.quote:
Klopt. Maar dat veranderd best snel op zich per ronde...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
veel mensen die punten hebben gescoord
kloptquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat veranderd best snel op zich per ronde...
33 maar? Ga je met je b-team spelen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
Ronde 2:
1. MrMoon - 54*
2. NelisZ - 73,5*
3. Outpost76 - 26*
4. IPeePie - 29*
5. Gijs_ - 62*
6. RealBizkit666 - 70*
7. Drassss - 33*
Correctquote:
aha..quote:Op zondag 3 april 2011 00:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
CorrectIk ga zeker niet winnen en wil geen blessures oplopen + dat ik nu al mijn trainees training kan geven
als je het veel te laag zou hebben ingeschat wel natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef vanpers het volgende:
mmm rode kaart, dan kun je het nooit goed gokken.
Dat is inderdaad het risico.quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef vanpers het volgende:
mmm rode kaart, dan kun je het nooit goed gokken.
Thx voor de update weer!quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 wedstrijden goed voorspellen en je staat ergens bovenaan...
Dat mag zeer zeker. Stuur me even een PM met dat van over 2 weken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:16 schreef vanpers het volgende:
Ik neem aan dat ik vrijdag wel een voorspelling voor 2 weken mag doen ivm mijn vakantie?
Ik heb in excel gesorteerd op totaal, andere velden genegereerd en zijn dan ook willekeurig zeg maar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx voor de update weer!![]()
Volgens mij sta ik trouwens 3e. De O komt voor de R in t alfabet toch? Of hanteer jij andere regels mbt de ranglijst?
Ja ja je wilde zelf gewoon op de 3e plek staan. Als je dat nou zeg snap ik t.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb in excel gesorteerd op totaal, andere velden genegereerd en zijn dan ook willekeurig zeg maar.
Dr kwam wel meteen wat in me op maar ik weet niet of dat gewaardeerd wordt dus vandaar dat ik me maar inhou.quote:
Weet ik maar het ging niet all1 over jou.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef Flappekz het volgende:
Flappie kan wel wat hebben hoorIk deel opmerkingen uit, dan kan ik ze ook terugverwachten he?
Dan moet t over Vullie gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik maar het ging niet all1 over jou.
I second thatquote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef elby1988 het volgende:
ACh,, met mijn 0 punten vorm ik toch geen tegenstand
same herequote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zit er heel ver naast deze keer dankzij een blessure...
Op dit moment nog even geen idee, ik heb geen PC beschikbaar op dit moment. Misschien dat het erg laat vanavond nog lukt...quote:
ach, anders neem je het mee in de tussenstand na zondag..quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op dit moment nog even geen idee, ik heb geen PC beschikbaar op dit moment. Misschien dat het erg laat vanavond nog lukt...
geen idee eigenlijk, maar je kunt het even uitrekenen, door al die sterren bij een opstelling te tellen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe rekent Foxtrick eigenlijk het aantal sterren uit? Rekenen ze alleen de gele sterren mee met het eind totaal of ook de grijze?
Mja das nog meer werk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, maar je kunt het even uitrekenen, door al die sterren bij een opstelling te tellen..
als je het wilt weten, moet je er wat voor over hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja das nog meer werk.
Dan gok ik wel gewoon.
Dat snap ik en dat zal ik ook binnen kort even doen maar daar heb ik nu geen zin in.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je het wilt weten, moet je er wat voor over hebben natuurlijk
tssskquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik en dat zal ik ook binnen kort even doen maar daar heb ik nu geen zin in.
Alle.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe rekent Foxtrick eigenlijk het aantal sterren uit? Rekenen ze alleen de gele sterren mee met het eind totaal of ook de grijze?
Hey! Ik had vorige week ook punten... BrandX heeft alleen mijn ding niet overgenomen...quote:
Ah. Die heb ik dan inderdaad gemist daardoor. Excuses. Ik ga het aanpassen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hey! Ik had vorige week ook punten... BrandX heeft alleen mijn ding niet overgenomen...
[Hattrick] Teauteau/Sterrenspel
Vrouwen...
Heuy, ik sta bovenaanquote:
Damn ja. Die zal ik ook nog even verwerken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef vanpers het volgende:
En ik heb deze week punten, door vakantie had ik je een DM gestuurd met de voorspelling voor deze ronde.
(eindelijk van de 0 af door 2 wedstrijden op rij een rode kaart)
Geen zin an dus gooi maar weer gewoon wat op.quote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top dan kan ik t volgende week eens wat beter gaan voorspellen.
Das balen....quote:Op maandag 25 april 2011 19:15 schreef BrandX het volgende:
Zonder de rode kaart had ik gewoon ook echt 56* gehadnu slechts 51*
Wil je me niet meer zo laten schrikkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Update van de stand komt op zijn vroegst vrijdagavond pas.
Vandaag heb ik geen tijd, en van morgen tot vrijdag zit ik in Den Haag.
Je had het kunnen weten als je had opgezocht waar de DevDays zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wil je me niet meer zo laten schrikken
Uhu...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten als je had opgezocht waar de DevDays zijn.
Een Iter die zn laptop vergeetquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ronde 6:
1. RealBizkit666 63*
Update qua score komt maandag pas, ik ben mijn laptop bij een collega vergeten waarop alles staat.![]()
Ondanks een nul-score toch nog bovenaanquote:
quote:
quote:
Die van mij haalde dankzij een WE 10,5*.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
mn mid haalde zo maar 8 sterren, waardoor ik mis zat..
Evenals blessuresquote:Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij haalde dankzij een WE 10,5*.
Maar dat zijn net de factoren die dit spel toch onvoorspelbaar maken elke week opnieuw.
Ik neem gewoon over wat degene boven mij bedenktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
@ Nelisz en Gijs:
Vorige week was ronde 11, het is maar dat jullie het weten.
Ik ga Dinsdag alles bijwerken. Ik heb nog geen zin om de laptop van het werk aan te zetten.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef MrMoon het volgende:
wanneer hebben we weer eens een tussenstand eigenlijk?
ik wacht vol spanningquote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga Dinsdag alles bijwerken. Ik heb nog geen zin om de laptop van het werk aan te zetten.
Dat gaat op de laptop van het werkquote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga Dinsdag alles bijwerken. Ik heb nog geen zin om de laptop van het werk aan te zetten.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
De lang verwachte tussenstand, met nieuwe koploper:
[ afbeelding ]
blijft spannend dusquote:Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een schriftelijke update maar even:
De top 4 blijft hetzelfde aangezien iedereen 0 punten heeft behaald daarvan.
Succes met het gokken op de laatste wedstrijd. Ik ben benieuwd wie er gaat winnen.
Sorry.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:51 schreef MrMoon het volgende:
wanneer wordt de eindstand eigenlijk bekend gemaakt?
geen probleem hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry.
Ik zal het morgenvroeg meteen als eerste doen als ik op het werk ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |