Je raadt nooit wat ik tegen het slotje aan zat te postenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef tombolafan het volgende:
Pisces, kijk jij ook mee? Hoe heet die film nou die we vorig jaar met zijn allen keken?
Hoe heet die ene film ook alweer die we toen (in ESF) met minstens 5 of 6 hebben gegeken, vorig jaar zo rond deze periode? Met Julia Roberts en Jude Law?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
A
[..]
Als iedereen gaat kijken ga ik meedoen![]()
Bemoei je met je eigen zakenquote:
Met Clive Owen ook toch? Ik heb geen ideequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je raadt nooit wat ik tegen het slotje aan zat te posten
||
\/
[..]
Hoe heet die ene film ook alweer die we toen (in ESF) met minstens 5 of 6 hebben gegeken, vorig jaar zo rond deze periode? Met Julia Roberts en Jude Law?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef tombolafan het volgende:
Daar moeten we ook maar eens een nieuwe naam voor verzinnen
De Australische versie was echt heerlijk om te kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef tombolafan het volgende:
Eerst nog even the big bang theory kijken straks, nu masterchef
Via de lijn of via skaips?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik moet om 21u nog gaan conference callen
Gisteren nog even aangezet om bij in slaap te vallenquote:
Ja, die was meesterlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De Australische versie was echt heerlijk om te kijken. Wat een fijn programma
.
Ik ben er ook weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |