Bedankt voor deze serieuze post!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:20 schreef kvd het volgende:
Zal ik dan maar de eerst serieuze post doen (op OP na).
Vandaag weer eens geweest. Keurig een mandje meegenomen (en vriendlief, die kan dan leuk het mandje dragen) , maar alsnog liep ik ook met mn handen vol spullen.
De buit:
vergiet
schuursponsjes
huishouddoekjes (2x)
stofwisser-starterspakket
extra vochtige doekjes
extra stofwisdoeken
wc eend
glazen
olive conditioner
head en shoulders
geurkaarsen (2x)
vochtig toiletpapier
kaartenbewaardoos (van de aanbieding, blauw/groen)
en die andere kaartenbewaardoos (die grotere, rood-blauw)
schade nog geen ¤30
Daarna meteen naar Blokker, even gekeken naar zo'n stofwisserding. Zagen van Leifheid zo'n ding van ¤20 euro en dan extra doekjes voor ¤4,50 (10 stuks). Is dit toch echt wel vet veel goedkoper. Kwaliteit zal ook wel minder zijn, maar ach, als ik er maar wat mee kan doen...
en nu maar eens verzinnen wie ik kan gaan verblijden met mijn kaartjes....
Ik denk dat ze gewoon normaal vallen. Ik heb normaal M van shirtjes, maar heb een L genomen, omdat ik bang was dat ze te kort zouden zijn, ze zitten niet strak, maar ook niet te losquote:
Jawelquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha, een of andere bieder die interesse had in wat schoenen en dvd's die ik op marktplaats had staan, zei dat ze bij de Action bekende tv-series verkopen voor heel goedkoop (1,99) en dat ze daar veel dvd's koopt.
Het is toch niet echt waar dat ze dvd's verkopen bij Action?
Danke, vind ik altijd wat moeilijk om te zien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon normaal vallen. Ik heb normaal M van shirtjes, maar heb een L genomen, omdat ik bang was dat ze te kort zouden zijn, ze zitten niet strak, maar ook niet te los
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ook dvd's van tv-series etc.? Zoals welke?
Trovey, wanneer PM je me terug?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef trovey het volgende:
Handig , twee topics tegelijk open....wie mag ik slaan?![]()
Ik lift even mijn opmerkingen over.![]()
PM pm?.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Trovey, wanneer PM je me terug?
Sla mij maar
Dezequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Deze
:De Action #24
...van de rooie tomatenboy met zijn spons.![]()
Hey tomaat!....., als ik toch bezig ben.
![]()
Leuk voor je...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik koop nooit meer wat bij de Action. Goedkope troep dat het is...
Blijft er lekker veel voor de rest van ons overquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik koop nooit meer wat bij de Action. Goedkope troep dat het is...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Blijft er lekker veel voor de rest van ons over
Wat de fuck ben je van plan met een MORTIER?!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
@trovey: die zomerjurkjes heb ik ook bekeken, zijn wel heel erg dun idd.
Ik heb vandaag ook even geshopt:
grote gevlochten plantenmand
2 witte bloempotjes
vijzel&mortier
wit geschilderd ijzeren hartje om op te hangen en theelichtje in te doen![]()
aloe vera douchegel
schade 14 euro
Ze hebben steeds meer leuke accessoires voor huis/tuin/balkon. I like
shit straks de aivd op de stoep.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wat de fuck ben je van plan met een MORTIER?!
* tomaat52 stapt op de fiets en racet naar de Action voor zo een kekke mortier.
je kan beter naar die andere in Arnhem gaan, bij Piet Kerkhof en Jysk. Veel groter en veel netter/opgeruimder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef tomaat52 het volgende:
Wat ziet de Action in de Steenstraat er oud uit.
Ik ga altijd naar Zevenaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
je kan beter naar die andere in Arnhem gaan, bij Piet Kerkhof en Jysk. Veel groter en veel netter/opgeruimder.
quote:
Get a room ingericht met uitsluitend Action spulquote:
In de aanbiedingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Get a room ingericht met uitsluitend Action spul
Het wordt tijd dat ze de sokken in de aanbieding gooien, de mijne krijgen extra openingen
Klopt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In de aanbieding? Die dingen kosten al niks.
Ga jij de ruimte voor ons inrichten?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Get a room ingericht met uitsluitend Action spul
Het wordt tijd dat ze de sokken in de aanbieding gooien, de mijne krijgen extra openingen
Nog gekochtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
@trovey: die zomerjurkjes heb ik ook bekeken, zijn wel heel erg dun idd.
Ik heb ze ook laten liggen. Hier ligt al zoiets wat erop lijkt en dat doe ik ook nooit aan, denk dat ik er een sjaal van ga maken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog gekocht...ik durfde het niet aan...iets teveel exposure.
Zomersjaal dan met dat dunne katoen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb ze ook laten liggen. Hier ligt al zoiets wat erop lijkt en dat doe ik ook nooit aan, denk dat ik er een sjaal van ga maken.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Zomersjaal dan met dat dunne katoen.
Ik ook maar dan in dikker katoen of al met voering erin.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook zo'n doorkijkexemplaar gekocht. ik maak er wel een voerin in ofzo. maar ik vond m leuk.
Wat een mafkeesquote:Op zondag 27 maart 2011 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
dr zit zo'n slimmerik op marktplaats die tuindoeken aan te bieden voor 15 euro per stuk
zouden mensen daar nou intrappen?
hij heeft trouwens wel de klaprozen te koop, maar mooi dat ik er geen 15 euro voor neerleg.
dan maar niet
quote:Op zondag 27 maart 2011 09:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat een mafkees.
Zal ik mijn veelgevraagde klaprozen-tuindoek maar ook op Marktplaats zetten dan? 25 euro.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:20 schreef lady-wrb het volgende:
iemand toevallig ergens nog in een hoekje die klaprozen gezien?
ik wil ze!!!!
maar niet voor 15 euro natuurlijk
die tuindoeken van zeil, en dan die met de klaprozenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Ik kan kijken voor je.
DM.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die tuindoeken van zeil, en dan die met de klaprozen
alleen kost die bij de action een euro of 3 of 4
http://link.marktplaats.nl/435574033
deze dus
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 27 maart 2011 12:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga de rest van mijn doeken vandaag maar eens ophangen
kan ik ze meteen even fotograferen (nee, niet voor op marktplaats natuurlijk)
ik heb het gezien, maar stel dat ze wat hebben, hoe krijg je ze dan naar mij? woon je in de buurt?quote:
Thanksquote:Op zondag 27 maart 2011 15:39 schreef trovey het volgende:
Opgerold en in een doorzichtige koker.Overigens weer bestendig (in die markplaatsad)...niet helemaal UV-bestendig hebt ik dus als ontdekt.
Post denk ik?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het gezien, maar stel dat ze wat hebben, hoe krijg je ze dan naar mij? woon je in de buurt?
Ik weet niet waar dat isquote:Op zondag 27 maart 2011 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
o dat is geen geheim hoor. ik woon in koog aan de zaan, in de buurt van de zaanse schans
quote:
Thanksquote:Op zondag 27 maart 2011 20:34 schreef lady-wrb het volgende:
ja ze zijn alledrie verschillend van formaat.
volgens mij hadden ze 4 maten en ik heb alleen de grootste maat niet (dacht ik)
de koeien zijn 70 x 70, de schapen 70 x 40 en de kippen 40 x 40
ik heb er nog 1 met kippen liggen, daar moet ik nog een plekkie voor zoeken (we zijn met de schutting bezig, die moet worden vernieuwd, dan ik kan nog wel wat doeken kwijt
en nu wil ik nog 2 x de klaprozen
en de grondverf en lakverf?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:09 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee of die dubbeldekkende latexverf wat is van de action?
De verf is er altijd,heb het hier in huis ook wel eens gebruikt maar dat doe ik niet meer,het stinkt enorm!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:15 schreef loecje het volgende:
[..]
en de grondverf en lakverf?
uiteindelijk niet meegenomen maar is wel koopje.
is die verf er altijd of is dat over 2weken alweer weg?
Die is fantastischquote:Op maandag 28 maart 2011 12:09 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee of die dubbeldekkende latexverf wat is van de action?
Vreemd zeg, daar heb ik hier echt totaal geen last van gehadquote:Op maandag 28 maart 2011 12:22 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
De verf is er altijd,heb het hier in huis ook wel eens gebruikt maar dat doe ik niet meer,het stinkt enorm!!!
Nu ruik je verf altijd wel maar deze bleef wekenlang hangen en sloeg enorm op mijn ogen en keel.
Nu 3 jaar later moet ik eigenlijk alles opnieuw doen want het is echt erg verkleurd,wit is nu gelig geworden.
Ja dat wel, alleen die heeft maar 1 muur waar ik met mn rug tegenaan zit.quote:
bij welke van de 2? al lagen die met die fiets idd nog wel bij het Hoornsediep maar voor de rest was alles op. En die fiets vind ik niet mooi. Of in ieder geval, niet passen op de locatie waar het ding moet en hij is zo klein. De zijkant van mn lelijke schuurtje is 2 bij anderhalve meter. De fiets en de schapen zijn allebei 60 x 60 cm.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef loecje het volgende:
ik heb ze vandaag anders wel zien liggen.
niet die met klaprozen maar wel schapen, fiets en boeda enzo
Ik las voetbaltablet.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:45 schreef WinnieWana het volgende:
In het pad waar de shampoos, cremes en andere verzorgingsproducten ook staan. Er zit ook een gratis voetbadtablet bij
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:45 schreef WinnieWana het volgende:
In het pad waar de shampoos, cremes en andere verzorgingsproducten ook staan. Er zit ook een gratis voetbadtablet bij
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef lady-wrb het volgende:
en boedda's vind ik gruwelijk (dat was een hobby van de ex van mijn vriend en die dingen heb ik allemaal rigoreus verwijderd in de loop der tijd)
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Blijft er lekker veel voor de rest van ons over
ha, mooi!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Die is fantastisch
Ik heb mijn huis ermee opgeknapt
Met alleen voorstrijk:
[ afbeelding ]
Met 1 laagje latex:
[ afbeelding ]
De verf is ook prima
Daar is de lambrisering mee geverfd:
[ afbeelding ]
[..]
Vreemd zeg, daar heb ik hier echt totaal geen last van gehad
Of het verkleurt weet ik niet, want het zit er pas een maandje op
Het zijn toch wel gewone echte champignons he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een kweekset voor champignons gekocht. Met uitgebreide gebruiksaanwijzing, dus dat kan niet fout gaan, hoop ik.
Ze zitten mij als gegoten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:48 schreef trovey het volgende:
Weet iemand al hoe de denimrokjes (deze week in de aanbieding) vallen, klein of groot?
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/2
Jaja....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was een grapje mijn beste tomaat
Bedankt voor je bijdrage...daar heb ik heel veel aan.quote:
Pas er zelf 1 en post die foto hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage...daar heb ik heel veel aan.Weten we ook weer wat meer wat jij in je vrije tijd uitspookt.
![]()
Wellicht nog een dame hier die ook zo'n rokje heeft gekocht?
Niet gekocht, wel zien liggen. Op het oog leken ze me vrij strak, meer een rokje dat echt strak om je billen valt dan dat hij een beetje uitstaat (als je snapt wat ik bedoel...)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage...daar heb ik heel veel aan.Weten we ook weer wat meer wat jij in je vrije tijd uitspookt.
![]()
Wellicht nog een dame hier die ook zo'n rokje heeft gekocht?
Tuurlijk...niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Pas er zelf 1 en post die foto hier.
Dan gaat het er niet eentje voor mij worden met mijn model zandloper.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:31 schreef Taartje het volgende:
[..]
Niet gekocht, wel zien liggen. Op het oog leken ze me vrij strak, meer een rokje dat echt strak om je billen valt dan dat hij een beetje uitstaat (als je snapt wat ik bedoel...)
Ga ik anoniem in mijn fobo staan en dan ga ik hier wel foto's zetten.quote:
he.. psssssttt.... stiekume action meet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ga ik anoniem in mijn fobo staan en dan ga ik hier wel foto's zetten.Nee dus, jammer hè?
Moet ze dat dan weten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef trovey het volgende:
Mag dat wel van je moeder...geheime afspraakjes maken met oudere vrouwen?
Je mag niet liegen tegen je mammaquote:
Mag niet....als ik iemand zijn moeder kan zijn dan is het afblijven.quote:
Stil, je maakt tomaat jaloers.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:24 schreef pgrferrari het volgende:
Psst Trovey, was leuk hè? Afgelopen weekend?
Daar heb ik er drie van en die doen het inderdaad geweldig. En sommigen van mijn lampionslingertjes doen het ook nog heel sterk, anderen doen het wat minder en 1 helemaal niet meer. Dus ik moet nieuwe. Vind ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou die kleine prik solar lampjes van 1,20 doen het echt fantastisch. Ik had er 2 meegenomen om te testen maar zou er nog wel zeker 4 of misschien wel 7 bij willen hebben. Dan kan je het harde werken ook in het donker nog bekijken. Voor de rest 2 tuinlampen op elektriciteit in de tuin/bij de achterdeur. Ben benieuwd hoe lang ze het volhouden. We hadden er ooit 4 of 5 van de blokker voor 20 euro maar die waren echt bagger. Het vocht liep er zo in! Na een week was de eerste al stuk (maar bonnetje kwijt natuurlijk)
Je kunt de oplaadbare batterij vervangen van die solardingen hè, ook van de lampionnen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar heb ik er drie van en die doen het inderdaad geweldig. En sommigen van mijn lampionslingertjes doen het ook nog heel sterk, anderen doen het wat minder en 1 helemaal niet meer. Dus ik moet nieuwe. Vind ik.![]()
De Hema had volgens mij ook zoiets, 15 euro!
Ik heb wel van die lantaarntjes zien staan waar je normaal gesproken een kaars in zet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn de solarlampionnetjes al weer gespot?
Sorryquote:
Met zo een lekkere Action cassiere.quote:
*Kuchkuchquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:05 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Met zo een lekkere Action cassiere.
Nee, heb al iets geregeld met Trovey.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee, heb al iets geregeld met Trovey.
Trio tussen de schilderijen.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:16 schreef lady-wrb het volgende:
wat is de must-have van dit jaar? de tuindoeken?
Niet doen. Ik had er vier en ze zijn allemaal de eerste dag gefaald...quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou die kleine prik solar lampjes van 1,20 doen het echt fantastisch. Ik had er 2 meegenomen om te testen maar zou er nog wel zeker 4 of misschien wel 7 bij willen hebben. Dan kan je het harde werken ook in het donker nog bekijken. Voor de rest 2 tuinlampen op elektriciteit in de tuin/bij de achterdeur. Ben benieuwd hoe lang ze het volhouden. We hadden er ooit 4 of 5 van de blokker voor 20 euro maar die waren echt bagger. Het vocht liep er zo in! Na een week was de eerste al stuk (maar bonnetje kwijt natuurlijk)
Definitelyquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:16 schreef lady-wrb het volgende:
wat is de must-have van dit jaar? de tuindoeken?
het ligt idd vast aan jou (of je had net 4 met een fabrieksfoutje)quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet doen. Ik had er vier en ze zijn allemaal de eerste dag gefaald...Dat kan aan mij liggen, maar een nadere inspectie in de lampen doet anders vermoeden.
Met jou in huis wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
die solar lampjes, zouden die binnen ook werken?
vind ze zo leuk, maar heb geen tuin.
en in welke kleuren zijn ze?
Ninja edit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
die solar lampjes zijn ook leuk, maar helaas geen tuin:(
Alweer een edit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef loecje het volgende:
[..]
moest jij dat nu net weer zien
had het antwoord al gevonden
Tot aan vorig jaar wel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef tomaat52 het volgende:
Jammer dat er geen fok!kers bij de Action in Zevenaar komen.
Ik kom af en toe in zevenaar bij de action maar meestal ga ik naar arnhem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef tomaat52 het volgende:
Die had het kassavrouwtje erbij gekocht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:59 schreef tomaat52 het volgende:
10 meter audiokabel
CD & DVD stiften
3,5 mm jack naar 3.5 mm jack
+
-------------------------------------------------------------
¤2.85
Voor mij was een klant die ¤110.33 moest afrekenen.
Nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die had het kassavrouwtje erbij gekocht?
ik pleit voor een wedstrijd: verzin een originele manier om een solarlampje te gebruikenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
die solar lampjes zijn ook leuk, maar helaas geen tuin:(
Nee, ik zeg nietsquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik pleit voor een wedstrijd: verzin een originele manier om een solarlampje te gebruiken
Die zitten nog in de verpakking dus ze zien er nog perfect uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
en zien de schapen er na een jaar nog een beetje uit?
Ik ging ook googlenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kwam er ook alleen achter omdat ik niks kon vinden op Google
wat is dat voor spul?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:29 schreef tomaat52 het volgende:
Dat "Luxe fruit" van de Action is lekker.
Zacht snoep.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is dat voor spul?
ik heb vandaag een zakje mars miniatuurtjes gekocht. 0.98
Is al een tijdje zo.quote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef rubje het volgende:
Action=
[ afbeelding ]
= 0,85 euro per 5 stukjsbij AH 1,85 per 3!
![]()
Sinds wanneer kan je daar met appels en eieren betalen?quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij de action koop ik regelmatig kantoormateriaal voor een appel en een ei.
Sinds de niet meer afrekenen in kippen en bomen zelf. Ze gaan ook met de tijd mee.quote:Op zondag 3 april 2011 19:12 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je daar met appels en eieren betalen?
Stel je voor zeg.... dat ze daar met geld gaan werken....quote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds de niet meer afrekenen in kippen en bomen zelf. Ze gaan ook met de tijd mee.
Onmogelijk. Zoveel Nederlandse namen zijn er niet te vinden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef tomaat52 het volgende:
Ik ben geholpen door:
Kelly 2 keer
Jolanda 2 keer
Wendy 2 keer
Corine 1 keer
Marlies 1 keer
Lisette 1 keer
Silvia 1 keer
Onder de kopers niet nee!quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Onmogelijk. Zoveel Nederlandse namen zijn er niet te vinden.
Was dat niet 3-4 euro...ik roep eigenlijk maar wat wat me aannemelijk klinkt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef RianaLuna het volgende:
Weet iemand toevallig hoe duur de zakken theelichtjes zijn van 100 stuks?
Vast wel.quote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef Mula het volgende:
Ik ben op zoek naar een zwarte (hoogpolige) badmat. Iemand een idee of action dat verkoopt? En hoe duur ongeveer?
Niet gezien maar je weet nooit of ze er volgende week wel zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef Mula het volgende:
Ik ben op zoek naar een zwarte (hoogpolige) badmat. Iemand een idee of action dat verkoopt? En hoe duur ongeveer?
Sour mixquote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef rubje het volgende:
Action=
[ afbeelding ]
= 0,85 euro per 5 stukjsbij AH 1,85 per 3!
![]()
Als je klaar bent met je balkon opleuken kunnen de foto's mooi in "Het grote Balkontopic"in F en F.quote:Op zondag 3 april 2011 08:21 schreef _Bunny_ het volgende:
De action is echt mijn vriend de afgelopen periode.
Had ik eerst al mijn wc gepimpt met spullies van de action. Vandaag was mijn balkon aan de beurt.
Ik ging eigenlijk alleen voor een paar bloempotten van de Elho...
Het werd:
4 bloempotten met 4 onderschalen
2 balkonbakken met haken
1 bio-ethanolbrander in RVS voor op t balkon
2 flessen bio-ethanol
Mestkorrels
Champignon kweekbakje
DE tafelstofzuiger voor de kattenharen
'Brillo'-sponsjes
1 kilo snoep van het mannetje
Ik ben vast nog wat vergeten op te schrijven maar ik was ongeveer 45 euro kwijt... maar ben nu wel helemaal voorzien! Hoera!
Dingetje hebben we hier ook, wel mooiquote:Op zondag 3 april 2011 08:21 schreef _Bunny_ het volgende:
2 flessen bio-ethanol
* NouMooiNiet gaat op zoek naar het balkontopicquote:Op maandag 4 april 2011 00:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je klaar bent met je balkon opleuken kunnen de foto's mooi in "Het grote Balkontopic"in F en F.
Die rechthoekige van Elho (Berlin, 60 cm)) kosten 1,69 per stuk en de bijbehorende haken 2,39 per 2.quote:Op maandag 4 april 2011 11:04 schreef Merel1808 het volgende:
Wat kosten die plantenbakken voor aan het balkon? Ik wil deze week ook mijn balkon maar weer een beetje pimpen
Nog een kandidaat voor het balkontopic.quote:Op maandag 4 april 2011 11:04 schreef Merel1808 het volgende:
Wat kosten die plantenbakken voor aan het balkon? Ik wil deze week ook mijn balkon maar weer een beetje pimpen
Nee. beter lezen trovje.quote:Op maandag 4 april 2011 15:02 schreef trovey het volgende:
Ben je al op weg naar de Action toe Tomaat?
Wat doe je hier?quote:
Ik niet, pgferrari moet dat halen.. voor hem en z'n mini.quote:Op maandag 4 april 2011 15:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat doe je hier?Meer shampoo kopen...desnoods gebruik je het voor jezelf.
Ze hebben balkonbakken met haken? Wat voor vorm, hoe groot ongeveer en natuurlijk het belangrijkste: hoe duur? Ik vind die krengen zo duur bij tuincentra en het gaat om mijn studentenbalkonnetje.quote:Op zondag 3 april 2011 08:21 schreef _Bunny_ het volgende:
De action is echt mijn vriend de afgelopen periode.
Had ik eerst al mijn wc gepimpt met spullies van de action. Vandaag was mijn balkon aan de beurt.
Ik ging eigenlijk alleen voor een paar bloempotten van de Elho...
Het werd:
4 bloempotten met 4 onderschalen
2 balkonbakken met haken
2 flessen bio-ethanol
Mestkorrels
Champignon kweekbakje
DE tafelstofzuiger voor de kattenharen
'Brillo'-sponsjes
1 kilo snoep van het mannetje
Ik ben vast nog wat vergeten op te schrijven maar ik was ongeveer 45 euro kwijt... maar ben nu wel helemaal voorzien! Hoera!
Jij ook, mannen houden van autowassenquote:Op maandag 4 april 2011 15:04 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik niet, pgferrari moet dat halen.. voor hem en z'n mini.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze hebben balkonbakken met haken? Wat voor vorm, hoe groot ongeveer en natuurlijk het belangrijkste: hoe duur? Ik vind die krengen zo duur bij tuincentra en het gaat om mijn studentenbalkonnetje.
quote:Op maandag 4 april 2011 11:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die rechthoekige van Elho (Berlin, 60 cm)) kosten 1,69 per stuk en de bijbehorende haken 2,39 per 2.
Ik heb ze op 1 maart iig gekocht voor deze prijs.
Mezelf ff quoten, zodat die luie trovey weet wat ik heb gekocht.quote:Op maandag 4 april 2011 12:52 schreef tomaat52 het volgende:
ik was aan het afkicken... maar ik kwam er toevallig voorbij....
![]()
Klaro Car, Wasch & Wachs.Oh buurvrouw, wat doet u nu??
DVD+R 5 stuks.
5 DVD hoezen, kunnen 2 dvd's per hoes in.![]()
+
----------------------------------------------------------------------------
¤6.45
Gekocht bij de Action aan de Dr. C. Lelyweg in Arnhem, een keer wat anders dan Zevenaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Meer kopenquote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Mezelf ff quoten, zodat die luie trovey weet wat ik heb gekocht.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
nog even en tomaat52 is rijp voor de AA...Ze moeten daar beginnen met de klanten- of bonuskaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
En de prijs per produkt omhoog gooien om die te kunnen betalen?quote:Op maandag 4 april 2011 15:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ze moeten daar beginnen met de klanten- of bonuskaart.
Ik had het topic gevonden idd, zo gauw mijn aardbeienplantjes een beetje uitlopen, de geplante zaadjes enig leven laten zien en er bloemetjes in mijn nog te kopen Actionbakken zitten zal ik foto's makenquote:Op maandag 4 april 2011 12:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog een kandidaat voor het balkontopic.
Gewoon 2 cent per product.quote:Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de prijs per produkt omhoog gooien om die te kunnen betalen?
Hell no!
Dank voor je antwoord, dat wordt morgen een tripje naar de Action dus!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had het topic gevonden idd, zo gauw mijn aardbeienplantjes een beetje uitlopen, de geplante zaadjes enig leven laten zien en er bloemetjes in mijn nog te kopen Actionbakken zitten zal ik foto's maken
Je kan ook te ver gaan he.quote:Op maandag 4 april 2011 21:40 schreef trovey het volgende:
We moeten met z'n allen een interventie doen om tomaat te redden voordat hij hopeloos verloren is.![]()
Ik ben vanmiddag de Action ingelopen en heb niets gekocht.
Ja, wat?quote:Op maandag 4 april 2011 15:04 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik niet, pgferrari moet dat halen.. voor hem en z'n mini.
Laat maar.quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die heb ik niet![]()
En je mag niet offtopic
Volgens mij wel de melamine versie, de porseleinen heb ik dacht ik nooit gezien.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef MaLo het volgende:
Hebben ze bij de Action ook van die porseleinen "patatbakjes" ? Ik weet het niet meer
Volgens mij bij Xenos!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef MaLo het volgende:
Hebben ze bij de Action ook van die porseleinen "patatbakjes" ? Ik weet het niet meer
Dank je, maar dat zijn bakjes van melanine en ik zoek ze van steen / porselein. Mocht ik die niet vinden dan kunnen deze wel een alternatief zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 12:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens mij bij Xenos!
Sterker nog: in de aanbieding
Da's geen porselein maar plastic.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens mij bij Xenos!
Sterker nog: in de aanbieding
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef Merel1808 het volgende:
Hoe kan dat nou? Ze hadden toch maar 1 soort?
Ik heb al van alles geprobeerd, maar het past gewoon nietquote:Op woensdag 6 april 2011 17:52 schreef Merel1808 het volgende:
Klinkt misschien stom, maar doe je het wel goed? Als je de beugels al in elkaar hebt geschroefd moet je de bak er vanaf de zijkant inschuiven, anders lukt het niet?
Hoe is die muurverf? Ik ga verhuizen naar een nogal eeehm kleurrijk huis, maar het zijn niet mijn kleuren zeg maar xDquote:
Wat suf zegquote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al van alles geprobeerd, maar het past gewoon niet
Ja hoor, het dekt prima:quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hoe is die muurverf? Ik ga verhuizen naar een nogal eeehm kleurrijk huis, maar het zijn niet mijn kleuren zeg maar xD
Dekt het goed?
En weet je toevallig nog wat het kost?
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Die is fantastisch
Ik heb mijn huis ermee opgeknapt
Met alleen voorstrijk:
[ afbeelding ]
Met 1 laagje latex:
[ afbeelding ]
De verf is ook prima
Daar is de lambrisering mee geverfd:
[ afbeelding ]
[..]
Vreemd zeg, daar heb ik hier echt totaal geen last van gehad
Of het verkleurt weet ik niet, want het zit er pas een maandje op
Daar gaat het nou juist mis, die moertjes in de gaatjes duwen. Het lijkt wel alsof die moertjes te groot zijn (of het gaatje te kleinquote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb vandaag de balkonbakken in elkaar gezet.
Nergens probleem mee gehad, als je het plaatje gewoon volgt, en de moertjes goed in de gaatjes duwt, kan het haast niet missen!
Oja, en die 10 gaatjes prikken he mensen voor de afvoer!~:D
Je moet die beugel even op een harde ondergrond leggen, dan de moer precies recht ervoor houden, iets aanduwen met je vingers en daarna met de zijkant van een mes/schroevendraaier/hamer, zodat je niet met je vingers op zo'n klein oppervlak hoeft de duwen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar gaat het nou juist mis, die moertjes in de gaatjes duwen. Het lijkt wel alsof die moertjes te groot zijn (of het gaatje te klein). Ik heb nu zere duimen van het duwen, maar hoe hard ik ook duw, het past niet. Ga vriendlief zaterdag nog wel even vragen of hij het wil doen. Goede reminder van die gaatjes, dit gaat voor mij de eerste keer zijn met plantjes buiten
Ik heb er uiteindelijk een tik op gegeven met een schroevendraaier, ik heb ze eindelijk in elkaar weten te krijgen. Het toekomstige plekje, denk ik. Even je hoofd een kwartslag draaienquote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet die beugel even op een harde ondergrond leggen, dan de moer precies recht ervoor houden, iets aanduwen met je vingers en daarna met de zijkant van een mes/schroevendraaier/hamer, zodat je niet met je vingers op zo'n klein oppervlak hoeft de duwen.
Welles hoor, ikkequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef tomaat52 het volgende:
Dat gaatjes prikken ben ik wel soort van vergeten.. Is er nog een mogelijkheid om dat te herstellen nu er al plantjes in staan?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb vandaag de balkonbakken in elkaar gezet.
Nergens probleem mee gehad, als je het plaatje gewoon volgt, en de moertjes goed in de gaatjes duwt, kan het haast niet missen!
Oja, en die 10 gaatjes prikken he mensen voor de afvoer!~:D
Heb je een boormachine? Anders daarmee gaatjes er in maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat gaatjes prikken ben ik wel soort van vergeten.. Is er nog een mogelijkheid om dat te herstellen nu er al plantjes in staan?
Als ik weer salaris krijgquote:
Niet te hard, want dan scheurt de bak...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon vanaf de onderkant met een priem(of een grote spijker) en hamer er gaatjes in tikken
Geen wonder.. Het is gewoon een anderequote:Op vrijdag 8 april 2011 07:35 schreef Muck het volgende:
Mijn balkonbak ziet er ook anders uit dan die van jullie! Er zitten een soort pootjes onder, dus misschien is het echt een grotere versie ofzo
Toch blijft het vreemd dat ze in de winkel naast elkaar liggen
Ik ging er gewoon vanuit dat de beugels erbij hoorden, omdat ze er naast lagenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Niet te hard, want dan scheurt de bak...![]()
[..]
Geen wonder.. Het is gewoon een andere
Lazert er vanzelf af.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ging er gewoon vanuit dat de beugels erbij hoorden, omdat ze er naast lagen
Nou ja, hij staat nu bovenop de balustrade, ook leuk
Waar heb je de paastakken gekocht? (wat voor soort winkel). En wat kosten die ongeveer? Ik zag ze hier liggen bij een bloemist, maar die waren vrij prijzig. Leek me wel leuk om er iets creatiefs paasachtigs mee te doen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef heaven7 het volgende:
Vandaag nootjes en een vaas voor mijn paastakken gekocht¤3,40 in totaal
Gewoon even kijken of er iemand in je buurt woont met een krul wilg of hazelaar. Misschien mag je wel een tak hebben. Ik heb zelf een krulwilg en heb hier ook wel eens mensen aan de deur gehad voor zo'n tak (wel mensen uit de straat die ik eerder had gesproken). Ik moet nog wat takken afsnoeien die te hoog zijn geworden dus als je toevallig in Groningen woont...quote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Waar heb je de paastakken gekocht? (wat voor soort winkel). En wat kosten die ongeveer? Ik zag ze hier liggen bij een bloemist, maar die waren vrij prijzig. Leek me wel leuk om er iets creatiefs paasachtigs mee te doen....
ik wilde net hetzelfde zeggen :p er zitten hier ook genoeg takken aan de HUGE paasboom in Groningenquote:Op maandag 11 april 2011 00:01 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Gewoon even kijken of er iemand in je buurt woont met een krul wilg of hazelaar. Misschien mag je wel een tak hebben. Ik heb zelf een krulwilg en heb hier ook wel eens mensen aan de deur gehad voor zo'n tak (wel mensen uit de straat die ik eerder had gesproken). Ik moet nog wat takken afsnoeien die te hoog zijn geworden dus als je toevallig in Groningen woont...
Die van ons komen van Intratuin. 2 meter lange voor ¤1,50 per stukquote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Waar heb je de paastakken gekocht? (wat voor soort winkel). En wat kosten die ongeveer? Ik zag ze hier liggen bij een bloemist, maar die waren vrij prijzig. Leek me wel leuk om er iets creatiefs paasachtigs mee te doen....
quote:Op maandag 11 april 2011 09:05 schreef heaven7 het volgende:
Ja want in gelderland hebben we geen bomen
We waren er toevallig en ik had geen zin om moeilijk te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |