abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94533841
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Klopt, iedereen wil Gadhaffi weg.
Maar vooral nadat hij zijn burgers begon af te slachten.

Het liefst hebben we vrede in dat land, is dat zo moeilijk te bevatten?
Nee! helemaal niet, en ik hoop het beste voor de Libische bevolking. :Y
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_94533973
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

1: Nee, wat is dit voor belachelijke aanname. Kunnen wij niet akkoord gaan met het interim regering wat onafhankelijk is gevormd?
2: Nee, dit heb ik al vaak genoeg gezegd; van de grondtroepen van Gadhaffi moet worden voorkomen dat ze burgers vermoorden. Dit kan alleen door middel van geweld.
1.welke interim regering
2. Klopt maar dat kan je ook alleen met grondtroepen, of wil jij kruisraketten gebruiken om een sluipschutter aan te vallen -.-. Arabische Liga heeft gezegt niet mee te gaan met zenden van grondtroepen dus dat zit er sowieso niet in. Daarnaast is al vaak gezegt door de rebellen dat ze de VN landen bedanken voor de luchtdekking tegen tanks etc. en dat ze de sluipschutters zelf zullen uitschakelen.
pi_94534031
Corrected: Gaddafi compound under air strike: report

Corrects to show Arabiya reporting strike in Ajdabiyah not Tripoli)

BERLIN (Reuters) - Libyan leader Muammar Gaddafi's compound in Ajdabiyah was subject to air strikes, Arabiya TV reported on Wednesday.

On Tuesday, Gaddafi addressed supporters at the compound.
(Reporting by Joseph Nasr; Writing by Adam Tanner)
pi_94534046
Jullie willen de doodstraf voor Gaddafi. Wat moet het standpunt van Mark Rutte zijn in deze? Er was met de executie van Saddam veel ophef over het standpunt van Balkenende.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:44:42 #205
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94534064
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef yowkah het volgende:

[..]

Nee dit hele ding hoeft als enige reden te hebben dat de mensen rechten beschermt worden. Dat Ghadaffi niet zijn eigen volk aanvalt.
Dan moet je rond Misrata en Zintan blijven bombarderen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_94534095
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Lagrinta het volgende:
Jullie willen de doodstraf voor Gaddafi. Wat moet het standpunt van Mark Rutte zijn in deze? Er was met de executie van Saddam veel ophef over het standpunt van Balkenende.
Gadaffi moet gewoon berecht worden in zijn eigen land. Als daar de doodstraf bestaat: so be it.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:45:41 #207
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_94534143
quote:
Laat hem lekker levenslang krijgen, doodstraf is minder erg dan levenslang.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:46:30 #208
pi_94534206
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef yowkah het volgende:

[..]

misschien de valse hoop dat ze snachts moeilijker te raken zijn XD
Moeten ze wel door blijven gaan met bombarderen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_94534207
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef yowkah het volgende:

[..]

1.welke interim regering
2. Klopt maar dat kan je ook alleen met grondtroepen, of wil jij kruisraketten gebruiken om een sluipschutter aan te vallen -.-. Arabische Liga heeft gezegt niet mee te gaan met zenden van grondtroepen dus dat zit er sowieso niet in. Daarnaast is al vaak gezegt door de rebellen dat ze de VN landen bedanken voor de luchtdekking tegen tanks etc. en dat ze de sluipschutters zelf zullen uitschakelen.
1: De interim regering in Benghazi, waar die planoloog hoofd van is.
2: Grondtroepen zijn er al, ze worden rebellen genoemd maar zijn gewoon Libische burgers.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:46:40 #210
2651 svann
night-hawk
pi_94534219
10:15 PM Tricia1234: Separately, our source claims that state television in Tripoli is showing pictures of dead people which the reports say were killed in the coalition air strikes
10:15 PM Tricia1234: however some of the dead have been recognised by viewers as relatives who disappeared during Gaddafis crackdown on Tripoli.

http://www.livestream.com/libya17feb chat
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_94534239
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan moet je rond Misrata en Zintan blijven bombarderen.
ben ik ook helemaal mee eens. dat ontken ik zeker niet ( ook niet gedaan volgens mij). Vraag is alleen of daar nog meer troepen voor nodig zijn. En daar pleit de SP ook voor, daar willen ze opheldering over, ook of daar de nederlandse NAVO troepen voor gebruikt zullen worden.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:48:14 #212
pi_94534312
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef yowkah het volgende:

[..]

ben ik ook helemaal mee eens. dat ontken ik zeker niet ( ook niet gedaan volgens mij). Vraag is alleen of daar nog meer troepen voor nodig zijn. En daar pleit de SP ook voor, daar willen ze opheldering over, ook of daar de nederlandse NAVO troepen voor gebruikt zullen worden.
Als je jezelf en je houding tov mensenrechten serieus neemt, wel.
pi_94534323
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

1: De interim regering in Benghazi, waar die planoloog hoofd van is.
2: Grondtroepen zijn er al, ze worden rebellen genoemd maar zijn gewoon Libische burgers.
1. die is niet onafhankelijk, en wordt alleen erkend door frankrijk.
2. Klopt deze rebellen zijn de grondtroepen en burgers, alleen zij mogen Ghadaffi afzetten. Dat mogen de VN en NAVO troepen dus niet.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:49:41 #214
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_94534380
Kadaffi is nog steeds de baas in libie ~O>
There is only one religion
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:50:39 #215
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_94534428
das snel:

Kamer akkoord met Nederlandse missie Libië: http://bit.ly/fqwio5

op mijn politiek24 hebben ze nog niet gestemd...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:50:48 #216
pi_94534436
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:48 schreef yowkah het volgende:

[..]

1. die is niet onafhankelijk,
Geen enkele regering is onafhankelijk. :')
pi_94534456
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef yowkah het volgende:

[..]

Nee dit hele ding hoeft als enige reden te hebben dat de mensen rechten beschermt worden. Dat Ghadaffi niet zijn eigen volk aanvalt.
Ja dat is reden die iedereen gebruikt, en ook een terechte reden.

quote:
De EU, VS en AL mogen dat best willen, dat hij weg moet. Maar dat is aan het volk om te bewerkstelligen. Anders gaan wij ze een nieuw regime opdringen wat ze mogelijk niet eens willen.
Waarom denk je dat ze alleen de pro Ghadaffi troepen aanvallen?
Dan kies je toch al voor een bepaalde partij. :?
quote:
De interventie hoeft geen gevolg plan te hebben. Het zorgen dat de NFZ in stand blijft en dat er geen etra wapens in het land komen is MEER dan genoeg
Denk je dit nu echt? Dan ben je toch wel een beetje naief.
Natuurlijk moet er wel een plan b zijn na deze interventie, natuurlijk moet dit wel worden uitgevoerd door de Libische bevolking zelf.
pi_94534734
discussie gaat nu op 3 fronten. zouden we hier effe een apart topic voor moeten openen?
en daarnaast wil ik van jullie weten waarvoor jullie discussiëren. Ik probeer hier eigenlijk de beredenering van de SP te verduidelijken en waarom ik de vraag ( of je niet moet afvragen of de troepen die nu worden gebruikt tegen Libië niet voldoende zijn) zo belangrijk vind.

Ook ik steun de motie om vliegtuigen te sturen en de Haarlem te laten patrouilleren voor de huidige missie ( wapen embargo). Ik ben alleen bang voor de toekomst van deze missie waarin de NAVO misschien achter Ghadaffi aan gaat ( op dit moment enkel tegen gehouden door Duitsland en Turkije). dit zou kunnen resulteren dat Nederland deze missie verder gaat steunen ( waar ik dus tegen ben).
pi_94534861
Ben je bang dat de Navo achter Gaddafi aangaat ? waarom ?
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:03:02 #220
pi_94534989
Waarom grijpen we in in Libië ?

In dit topic houden we de actualiteiten bij, is niet bedoeld voor discussie. En we zijn het gewoon niet eens met de SP die waarschijnlijk dode Libiërs misbruikt om het kabinet dwars te zitten.
pi_94535027
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:57 schreef yowkah het volgende:
discussie gaat nu op 3 fronten. zouden we hier effe een apart topic voor moeten openen?
en daarnaast wil ik van jullie weten waarvoor jullie discussiëren. Ik probeer hier eigenlijk de beredenering van de SP te verduidelijken en waarom ik de vraag ( of je niet moet afvragen of de troepen die nu worden gebruikt tegen Libië niet voldoende zijn) zo belangrijk vind.

Ook ik steun de motie om vliegtuigen te sturen en de Haarlem te laten patrouilleren voor de huidige missie ( wapen embargo). Ik ben alleen bang voor de toekomst van deze missie waarin de NAVO misschien achter Ghadaffi aan gaat ( op dit moment enkel tegen gehouden door Duitsland en Turkije). dit zou kunnen resulteren dat Nederland deze missie verder gaat steunen ( waar ik dus tegen ben).
Op en apart topic voor de beredenering van de SP zit ik iig niet te wachten, maar je bent vrij om deze te starten. :)
pi_94535094
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:00 schreef zoefbust het volgende:
Ben je bang dat de Navo achter Gaddafi aangaat ? waarom ?
de NAVO of VN wel ja. De reden daarvoor is dat Frankrijk de leider van de missie is samen met Engeland. Frankrijk dat nieuwe regime als de enige bestempeld heeft. Dat elke partij in de VN al heeft gezegd tegen Ghadaffi te zijn en hem weg wilt hebben. En dat dit ook in de artikel 100 brief staat. Dat maakt mij eerlijk gezegt wel een beetje bang ja.

@MR_Memorry.
ik ook niet eigenlijk maarja wordt toch een beetje grotere discussie dan ik had verwacht vandaar hehe
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:07:15 #223
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_94535186
AMWorldTodayPM: Skyping a man in #Misurata: He says 75% of the city has no electricity, water supply was cut 2 wks ago. (cont) #Libya
half a minute ago via web

OmarAlmoktar: 14-CallFrom #Misurata," footage we took and sent to media, they can't show them to the world as horrible as you can not imagine"
25 minutes ago via TweetDeck

11:25pm: Reuters quotes a doctor in the opposition-held city of Misurata as saying government forces are closing in on the hospital. Government tanks are closing in on Misurata hospital and shelling the area, the doctor told the news agency before the line was cut off.

11:16pm: Al Jazeera English correspondent Anita McNaught, in Tripoli, journalists were driven around the city earlier today with a promise from the government of being taken to see the scene of a coaltion air strike, some civilian casualties, maybe even a hospital.But none of this happened. After being driven around for 45 minuets or so, we were being taken back to the hotel and they said they couldnt find the right address.
2019: The Great Awakening
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:07:25 #224
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94535203
quote:
De keuze is aan het volk van Libië.
pi_94535222
quote:
16s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:49 schreef Dance99Vv het volgende:
Kadaffi is nog steeds de baas in libie ~O>
[OT]
Wat is er met je gebeurd tussen Egypte en nu? daar nog Pro-democracy en nu dit soort posts?
[/OT]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')