Nee, ik ben oudste thuis van 3 meisjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook geen gameboy color?wij hadden er 3 ofzo.
Pics van je zusjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben oudste thuis van 3 meisjeswij kenden dat soort dingen niet
Snuf geilt op mijn zusje van 13quote:
Klopt wel ja. Meisjes krijgen minder van dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben oudste thuis van 3 meisjeswij kenden dat soort dingen niet
16quote:
Toon = sharr of sharr = Toon?quote:
Heb je ooit pokemon op de gameboy color gespeeld?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Ben ik de enige die pokemon vervelend vind?
nee, is voor kinderen. Nooit aan meegedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Nee ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Nee, omdat ik het vervelend vond alles.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je ooit pokemon op de gameboy color gespeeld?
weetikveel, toen was ik 5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
als sharr dat zegt is het zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het vervelend vond alles.
Blue Yellow Gold Crystal ofzo Sapphire ook nogquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij hebben rood, blauw en goud
Rood, blauw, geel, goud, sapphire en diamond hadden wij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij hebben rood, blauw en goud
ik weet dat je eenden dood moest schietenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Moest je er modules in doen, of werkte het met cassettes of met diskettes?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik speelde geen pokemon toen ik 8 was hosselde ik gewoon chicka's
Duckhunt dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik weet dat je eenden dood moest schieten
Echte jongens deden beide en deden ook oorlogje en politie en boefje en verstoppertje en alles.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
Echte jongens voetballen en deden niet aan Pokemon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik deed het allebeiquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
Echte jongens voetballen en deden niet aan Pokemon.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
Je hoort er pas bij als je dezen screen kent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah met zo'n gun? Volgens mij is dat dan de 2600. Daar had je Space Invaders ook op!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik weet dat je eenden dood moest schieten
het idee staat in de ijskastquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Snuf. het volgende:
Heeft koelkast al iets gezegd over de avond show vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een pistool jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah met zo'n gun? Volgens mij is dat dan de 2600. Daar had je Space Invaders ook op!Demon Attack was mijn favoriet.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het idee staat in de ijskastNee ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Dat was toch Duckhunt op de Nintendo met die eendenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah met zo'n gun? Volgens mij is dat dan de 2600. Daar had je Space Invaders ook op!Demon Attack was mijn favoriet.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
SperzieboonToon
Bericht:
It's just a beast under your bed, in your closet in your head!
Ik zit trouwens te googlen op afbeeldingen, maar volgens mij was het de 2800 i,p.v. de 2600.quote:
zal vast wel, het enige wat ik me kan herinneren is dat we op zolder altijd eenden zaten te schietenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit trouwens te googlen op afbeeldingen, maar volgens mij was het de 2800 i,p.v. de 2600.
Die gun heeft het bij ons nooit goed gedaan!
Die had je ook op andere computers!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was toch Duckhunt op de Nintendo met die eenden
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef Stokstaart het volgende:
YEAH
Metallica. Concert in Nijmegen was geniaal. SO THIS IS WHERE THEY HIDE ALL THE FUCKING ROCKERS
zei hij alquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef Lama443 het volgende:
Ik kom er net achter dat me broertje de GBA met alle pokemonspellen heb meegenomen naar Londen
Vrouw van buiten, vent van binnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vraag me nu nog steeds af of jij vrouwelijk of mannelijk bent.
Dat is duidelijkquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:54 schreef sharr het volgende:
Oh kut, ik ben niet ingetuned [ afbeelding ]
Een kennis is ook een keer naar een concert van ze geweest, in de tijd van de Mexicaanse griep.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef Stokstaart het volgende:
YEAH
Metallica. Concert in Nijmegen was geniaal. SO THIS IS WHERE THEY HIDE ALL THE FUCKING ROCKERS
Blij zijn dat Alje Schut voor je huis staatquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
WAJOO!!!!!!! Alje Schut voor mijn huis!![]()
![]()
Mijn leven is compleet, hopelijk schiet hij niet in eigen doel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Ik heb een broodje bapao allesBroodje bapaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Ik heb een broodje bapao allesBroodje Bapao lus ik niet iemand zei ooit het ruikt naar kattenvoer dat wat erin zit .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Bapaoquote:
Xzibitquote:
Broodje associeer ik niet echt met bapaoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
Eigenlijk is broodje bapao een pleonasme.
Ohquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:59 schreef Ragboer het volgende:
Wikipedia (ja ja Wiki, niet geldige bron enzo):
De bapao wordt ook wel 'broodje bapao' genoemd. Dit is eigenlijk een pleonasme: in het Chinees betekent pao () namelijk "broodje".
Dat weet ik wel zo ongeveer. Dan nog..quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:59 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ook niet maar je moet eerst weten wat equilibrium is
Evenwichtquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:59 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ook niet maar je moet eerst weten wat equilibrium is
groentensoep natuurlijkquote:
Mwah je ging toch zoekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Evenwicht
Toch vind ik hem matig
Of verwijst ze naar een metalband?quote:Equilibrium kan verwijzen naar:
Latijn of Engels voor evenwicht
Equilibrium (film), een sciencefictionfilm uit 2002
Equilibrium (band), een Duitse Viking-metalband
Equilibrium (studievereniging), een studievereniging in Groningen
Equilibrium (psychologie), een van de mechanismen waarmee kennis wordt vergaard volgens de Zwitsers psycholoog Jean Piaget
Ik heb geen flauw idee. Internet FTWquote:
Goudquote:
Bapao = vleesbroodje. Dus ba = vlees .quote:
Maar er zit geen vlees in hoor Sharrquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bapao = vleesbroodje. Dus ba = vlees .
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Niet leuk, ik vind die jpgtjes nooit leuk. Alleen die van die grot van Patje was baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
mir gehts gut aber ich muss lernen fur geschichte und m&oquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
duidelijk verhaal toch?
wie geht es mit dir, Schönheit?
Ja het is vegetarischequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar er zit geen vlees in hoor SharrAls het een vegetarische is.
aber das is nicht tollquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
mir gehts gut aber ich muss lernen fur geschichte und m&o
nein ich weiss das aber ich muss lernen weil ich muss gute notes holenquote:
Ik moet er wel van lachen andersquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
nein ich weiss das aber ich muss lernen weil ich muss gute notes holen
MIJN DUITS
Ik heb serieus nog nooit goed les gehad in Duitsquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moet er wel van lachen anders![]()
Ik had 1 jaar wel normaal Duits, maar het 2e jaar hadden we de lerares een keer weggepestquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit goed les gehad in DuitsToen ik in de derde zat wist ik nog niet wat naamvallen waren.
Idd. Ik mute weinig maar nu staat ie gemutequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef Ragboer het volgende:
Serieus, hier krijg je toch zelfmoordneigingen van?
Als je van SM houdt ofzo, met tepelklemmen en iemand kapotraggen... Dan is het leuke muziek ja. Voor 95% van de bevolking is dit aids.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je van SM houdt ofzo, met tepelklemmen en iemand kapotraggen... Dan is het leuke muziek ja. Voor 95% van de bevolking is dit aids.
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef sharr het volgende:
In welk jaar stond dit in de top 40? 1944 ofzo?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:10 schreef sharr het volgende:
In welk jaar stond dit in de top 40? 1944 ofzo?
quote:Sepultura - Roots Bloody Roots [verzoekje] Nederlandse Top 40 - 1996 3:34
Goed vooruitzichtquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHA ik vroeg fout ventje aan:
[..]
Roots 1996 6 26 Goudquote:
Ik dacht al, hij is dood ofzo. Maar het was gelukkig alleen maar je internet.quote:
meer dan heb tie volgende keer wat te doen.quote:
tosti.gifquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er zat een virus in sharr.rar
Ja, ik moet 20 minuten wachtenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat word er veel aangevraagt zeg
Kutlevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef JApieman het volgende:
Ik heb in mijn hele leven nog geen 1 verzoekje gedaan.
wel manquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb al 2 verzoekjes gedaan, maar nog geen 1 gehoord
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht dat sperzieboontoon 50 was
Maar daarna heb ik alweer 2 keer een verzoekje gedaanquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
nee toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
stokstaart is wel 49 trouwensquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
wie noemt zich nou sperzieboon TOON
Wie noemt zich nou SPACEinvadersquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
ook hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokstaart is wel 49 trouwens
nee, maar toon vind ik oud klinkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wie noemt zich nou SPACEinvaders___
Jij maakt uit de username op hoe oud iemand is?
Ik ben ook een grote stoere jongen, maar ben nog niet zo oudquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee, maar toon vind ik oud klinken
Jouw topic ga ik nomineren voor de FOk!Darwin-awardsquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef Driepink het volgende:
waarschuwing:
M'n badkuip wilt me vermoorden..
ff lezen, zodat jullie allen gewaarschuwd zijn
Nog kekke bouwvakkertjes gespot?quote:
Hoe oud ben ik dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
je eigen verzoekjes goed vindenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
kwaliteitsverzoek ook al zeg ik het zelf
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog kekke bouwvakkertjes gespot?
Ga je op je klompen naar Sensation?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
en deed net mee met een wedstrijdje om kaarten voor sensation te winnen en ik won niet![]()
nu ben ik verdrietig
wat is dat dan weer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jouw topic ga ik nomineren voor de FOk!Darwin-awards
Denk dat ik me er best zou vermakenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je op je klompen naar Sensation?Je houdt helemaal niet van die muziek toch
sensation black of white?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Denk dat ik me er best zou vermaken![]()
en om te winnen wil ik overal wel heen, maar ben verdrietig nu![]()
En heb trouwens heul geen klompen
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eetlust en alles.
HELLL YEAHHHHHHHHHHHquote:
white geleuf ik.. was 2 juli ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
sensation black of white?
black is 23 april in belgië namelijk, maar de 23e heb je ook nightmare![]()
lekker nummer dit
White is pussyquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
white geleuf ik.. was 2 juli ofzo
dan vind ik dat vast leukquote:
Moet je helemaal in het wit Als een maagd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan vind ik dat vast leuk
ben maagd dus kan perfectquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je helemaal in het wit Als een maagd.Cannot do Knetters
geschilt ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHA
heb ik aardappels geschilt, kom ik erachter dat we krieltjes eten, oeps
Valt wel wat aan te veranderen hoor!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben maagd dus kan perfect
quote:
ben getrouwd met godquote:
WTF?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben getrouwd met god![]()
dus neen niet te veranderen
dus ik ben eigenlijk je zoonquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben getrouwd met god![]()
dus neen niet te veranderen
waka waka van shakira kan je vast wel requestenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:32 schreef Driepink het volgende:
waarom staat boswandeling niet in de request?
waarom staat trafassi - waka waka niet in de request?
waarom staat die nieuwe van katie perry en kanye west niet in de request ?
die is HEEL anders dan die van trafassi...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:33 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
waka waka van shakira kan je vast wel requesten
jij bent ontmaagd door een hont!quote:
Wat is dezenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij bent ontmaagd door een hont!
of heb je niet met jordi genueqt?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als meisje voor je 16e ontmaagd zijn.
Dat is echt sletterig inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Is een cultplaat op ONZ Radio of zoquote:
Sowieso mensen die niet wachten op de ware.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
En in plaats van een ambulance te openen bel je een topic op fok.
Hij is er toch al af.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
En in plaats van een ambulance te openen bel je een topic op fok.
Ik moet weer even opnieuw beginnen, ik ga weer updaten als het topic open is en level 30 ben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe gaat het op den wows dan. Ik mis je updates man.
Waarom opnieuw? Roep maar als het topic open moet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik moet weer even opnieuw beginnen, ik ga weer updaten als het topic open is en level 30 ben.
Omdat zelfde reden als bij jou.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom opnieuw? Roep maar als het topic open moet.
jij + graseter zijn WoW-nerdjes?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef het op dan.Zo kan je overnieuw blijven beginnen.
gewoon 8 uur toch de grote show ofzo ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef Stokstaart het volgende:
Wanneer komt den volgende DJ. Rooster klopt niet.
Keej meneer Driepinkquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
gewoon 8 uur toch de grote show ofzo ?
HOIquote:
ik had me computer ook opgepakt dan en die ook gelijk uit het raam gesmeten, ik moet niets waar WoW op heeft gestaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik heb het helemaal van mijn computer gegooid.
Hoi Goudvis kom jij wat gezelligheid brengenquote:
Maar ik heb een iMac.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik had me computer ook opgepakt dan en die ook gelijk uit het raam gesmeten, ik moet niets waar WoW op heeft gestaan
Dan had ik mezelf opgepakt en was ik uit het raam gesprongenquote:
dan helemaalquote:
ça va pas mal et toi?quote:
ouiquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi Goudvis kom jij wat gezelligheid brengen
Ik woon op den begane grond.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan had ik mezelf opgepakt en was ik uit het raam gesprongen
Echt? Waddefok?quote:
hihi wat schattigquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
tres bien!
ehhhh.. je parle un petite peux français dus ik keek altijd af
voulez vous coucher avec moi meer heb je niet nodig als hosselkoningquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
tres bien!
ehhhh.. je parle un petite peux français dus ik keek altijd af
quote:
Volwassen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef mc-Piel het volgende:
Ik las pokemon
Heb Fire red uitgespeeld, ben gisteren begonnen aan Emerald
Hihi, ik heb een sixpack HJ gekocht vanmiddag.quote:
Oh jij bent zo'n quasi volwassen persoon die zogenaamd geen spellen kan spelenquote:
te weinig manquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hihi, ik heb een sixpack HJ gekocht vanmiddag.
Meerkeuze vragen bij Fransquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
het was een goed geoliede machine hoor!
iedereen keek namelijk bij dezelfde persoon af (altijd meerkeuze vragen)
Die tattoo op haar rug...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat van dat strakke lijfje weinig meer over is, maar toch; geil nummer!
ik ben 21, ik speel het op mn DSquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n quasi volwassen persoon die zogenaamd geen spellen kan spelen?
Pokemon is tijdloos eh sahbi en niet leeftijdsgebonden.
COD en anders niks!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n quasi volwassen persoon die zogenaamd geen spellen kan spelen?
Pokemon is tijdloos eh sahbi en niet leeftijdsgebonden.
Mwoahhhh ik zou dr toch nog volop raken hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat van dat strakke lijfje weinig meer over is, maar toch; geil nummer!
19, afgelopen weken Fire red uitgespeeld op m'n telefoon, sinds gisteren begonnen met Emerald op m'n telefoon.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ben 21, ik speel het op mn DSeergister overnieuw begonnen met heartgold
Bazenactie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:55 schreef mc-Piel het volgende:
Ik had mezelf vanochtend buitengesloten jongens!
En de hont
was niet leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |