Nee, ik ben oudste thuis van 3 meisjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook geen gameboy color?wij hadden er 3 ofzo.
Pics van je zusjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben oudste thuis van 3 meisjeswij kenden dat soort dingen niet
Snuf geilt op mijn zusje van 13quote:
Klopt wel ja. Meisjes krijgen minder van dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben oudste thuis van 3 meisjeswij kenden dat soort dingen niet
16quote:
Toon = sharr of sharr = Toon?quote:
Heb je ooit pokemon op de gameboy color gespeeld?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Ben ik de enige die pokemon vervelend vind?
nee, is voor kinderen. Nooit aan meegedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Nee ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Nee, omdat ik het vervelend vond alles.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je ooit pokemon op de gameboy color gespeeld?
weetikveel, toen was ik 5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
als sharr dat zegt is het zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het vervelend vond alles.
Blue Yellow Gold Crystal ofzo Sapphire ook nogquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij hebben rood, blauw en goud
Rood, blauw, geel, goud, sapphire en diamond hadden wij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij hebben rood, blauw en goud
ik weet dat je eenden dood moest schietenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Moest je er modules in doen, of werkte het met cassettes of met diskettes?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik speelde geen pokemon toen ik 8 was hosselde ik gewoon chicka's
Duckhunt dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik weet dat je eenden dood moest schieten
Echte jongens deden beide en deden ook oorlogje en politie en boefje en verstoppertje en alles.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
Echte jongens voetballen en deden niet aan Pokemon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik deed het allebeiquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
Echte jongens voetballen en deden niet aan Pokemon.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
Je hoort er pas bij als je dezen screen kent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah met zo'n gun? Volgens mij is dat dan de 2600. Daar had je Space Invaders ook op!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik weet dat je eenden dood moest schieten
het idee staat in de ijskastquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Snuf. het volgende:
Heeft koelkast al iets gezegd over de avond show vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een pistool jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah met zo'n gun? Volgens mij is dat dan de 2600. Daar had je Space Invaders ook op!Demon Attack was mijn favoriet.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het idee staat in de ijskastNee ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Dat was toch Duckhunt op de Nintendo met die eendenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah met zo'n gun? Volgens mij is dat dan de 2600. Daar had je Space Invaders ook op!Demon Attack was mijn favoriet.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
SperzieboonToon
Bericht:
It's just a beast under your bed, in your closet in your head!
Ik zit trouwens te googlen op afbeeldingen, maar volgens mij was het de 2800 i,p.v. de 2600.quote:
zal vast wel, het enige wat ik me kan herinneren is dat we op zolder altijd eenden zaten te schietenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit trouwens te googlen op afbeeldingen, maar volgens mij was het de 2800 i,p.v. de 2600.
Die gun heeft het bij ons nooit goed gedaan!
Die had je ook op andere computers!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was toch Duckhunt op de Nintendo met die eenden
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef Stokstaart het volgende:
YEAH
Metallica. Concert in Nijmegen was geniaal. SO THIS IS WHERE THEY HIDE ALL THE FUCKING ROCKERS
zei hij alquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef Lama443 het volgende:
Ik kom er net achter dat me broertje de GBA met alle pokemonspellen heb meegenomen naar Londen
Vrouw van buiten, vent van binnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vraag me nu nog steeds af of jij vrouwelijk of mannelijk bent.
Dat is duidelijkquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:54 schreef sharr het volgende:
Oh kut, ik ben niet ingetuned [ afbeelding ]
Een kennis is ook een keer naar een concert van ze geweest, in de tijd van de Mexicaanse griep.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef Stokstaart het volgende:
YEAH
Metallica. Concert in Nijmegen was geniaal. SO THIS IS WHERE THEY HIDE ALL THE FUCKING ROCKERS
Blij zijn dat Alje Schut voor je huis staatquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
WAJOO!!!!!!! Alje Schut voor mijn huis!![]()
![]()
Mijn leven is compleet, hopelijk schiet hij niet in eigen doel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Ik heb een broodje bapao allesBroodje bapaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Ik heb een broodje bapao allesBroodje Bapao lus ik niet iemand zei ooit het ruikt naar kattenvoer dat wat erin zit .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Bapaoquote:
Xzibitquote:
Broodje associeer ik niet echt met bapaoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
Eigenlijk is broodje bapao een pleonasme.
Ohquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:59 schreef Ragboer het volgende:
Wikipedia (ja ja Wiki, niet geldige bron enzo):
De bapao wordt ook wel 'broodje bapao' genoemd. Dit is eigenlijk een pleonasme: in het Chinees betekent pao () namelijk "broodje".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |