Nee, ik ben oudste thuis van 3 meisjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook geen gameboy color?wij hadden er 3 ofzo.
Pics van je zusjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben oudste thuis van 3 meisjeswij kenden dat soort dingen niet
Snuf geilt op mijn zusje van 13quote:
Klopt wel ja. Meisjes krijgen minder van dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben oudste thuis van 3 meisjeswij kenden dat soort dingen niet
16quote:
Toon = sharr of sharr = Toon?quote:
Heb je ooit pokemon op de gameboy color gespeeld?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Ben ik de enige die pokemon vervelend vind?
nee, is voor kinderen. Nooit aan meegedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Nee ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef sharr het volgende:
Nee, omdat ik het vervelend vond alles.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je ooit pokemon op de gameboy color gespeeld?
weetikveel, toen was ik 5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
als sharr dat zegt is het zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het vervelend vond alles.
Blue Yellow Gold Crystal ofzo Sapphire ook nogquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij hebben rood, blauw en goud
Rood, blauw, geel, goud, sapphire en diamond hadden wij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij hebben rood, blauw en goud
ik weet dat je eenden dood moest schietenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Moest je er modules in doen, of werkte het met cassettes of met diskettes?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik speelde geen pokemon toen ik 8 was hosselde ik gewoon chicka's
Duckhunt dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik weet dat je eenden dood moest schieten
Echte jongens deden beide en deden ook oorlogje en politie en boefje en verstoppertje en alles.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
Echte jongens voetballen en deden niet aan Pokemon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |