Dodelijk sjaggerijnig kijken werkt beterquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus de No Soap-policy van jou werkt wel?
O daar heb ik nooit zulke problemen mee eigenlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dodelijk sjaggerijnig kijken werkt beter
"doe je dat thuis ook?"quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Bij mij komen ze verdomme juist iztten als ik ff lekker rustig wil zitten..
*is deze plek vrij?*
*ja, grom, maar daar naast zijn ook nog 3 stoelen vrij, ga daar zitten verdomme. Nu kan ik mn voeten niet meer op de bank voor me leggen*
Ik doe dat ook. Maar als er een leuk meisje langskomt tover ik mijn "leukste" lach tevoorschijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dodelijk sjaggerijnig kijken werkt beter
Als ik jou ooit in de trein zie en jij lacht naar mij, loop ik expres door muahah.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. Maar als er een leuk meisje langskomt tover ik mijn "leukste" lach tevoorschijn.Resultaat is dat ik bijna altijd naast of tegenover een leuke meid zit.
Als ik dat doe lopen ze harder doorquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. Maar als er een leuk meisje langskomt tover ik mijn "leukste" lach tevoorschijn.Resultaat is dat ik bijna altijd naast of tegenover een leuke meid zit.
Ja maar jij hebt ook een pedophile beard en rapist glasses.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik dat doe lopen ze harder door
Sowieso niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als ik jou ooit in de trein zie en jij lacht naar mij, loop ik expres door muahah.
Die vervolgens niet met je praatquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Want?quote:
Heb net lekker zitten schijten onder werktijd. Dat is veel beterquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef fairytalessuck het volgende:
Lalala ik zit buiten in de zon onder werktijd.
Het is inderdaad niet alsof ik m'n chagrijnige kop heel de reis kan omzetten als ik humeurig ben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die vervolgens niet met je praat
Nee m'n bril heb ik alleen onder werktijd op... dan lijk ik slimmer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook een pedophile beard en rapist glasses.
Heb je je werk zitten onderschijten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb net lekker zitten schijten onder werktijd. Dat is veel beter
Ik ook niet. En er hoeft ook geen lekker wijf tegenover me te zitten. Gewoon alleen in het bestquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet alsof ik m'n chagrijnige kop heel de reis kan omzetten als ik humeurig ben.
Ja, maar dan wel in de wcquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb je je werk zitten onderschijten?
Hoeft ook niet, maar dan zit er tenminste geen vervelende vent tegenover je die heel de tijd over z'n krantje heen naar je zit te kijken of iets dergelijks.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook niet. En er hoeft ook geen lekker wijf tegenover me te zitten. Gewoon alleen in het best
Haha, mensen die je aanstaren zijn epic, vooral als het mannen zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar dan zit er tenminste geen vervelende vent tegenover je die heel de tijd over z'n krantje heen naar je zit te kijken of iets dergelijks.
En die dan ook nog eens willen gaan pratne.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, mensen die je aanstaren zijn epic, vooral als het mannen zijn![]()
En nog erger is het als de HELE fucking coupé leeg is, en er gaan drie fucking bejaarden bij jou zitten
Sowieso is het nooit gezellig in een trein. Ja, als je met een groep vrienden bent maar hoe vaak komt dat nou voorquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En die dan ook nog eens willen gaan pratne.
Ik ga dan altijd ergens anders zitten. Echt opkankeren met je gepraat, het is toch duidelijk dat ik geen gezelligheid wil als ik met oortjes in keihard muziek zit te luisteren en ondertussen m'n hoofd in een krant verberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |