En die T-Bone van 700 gram toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:56 schreef bijdehand het volgende:
Omg Arjan!De Argentijn is zeker lekker. Moet je die biefstuk es pakken van 500 gram
Ik zou jou zo dodelijk aankijken danquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kan bijna niemand. Daarom probeer ik altijd te lachen of te neuriën in de trein
Viel wel mee volgens mij, maar ja de ouders betalen toch meestal dus.quote:
Spareribs! (L)quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:04 schreef DustPuppy het volgende:
Deze:
Rancho Bravo
De spareribs zijn er ook erg goed
Alweer een vrouw die gek is op spareribsquote:
Valt mee. Iig wel lekkerquote:
Ik geef er ook niets omquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ben de enige persoon die niets om spareribs geeft geloof ik (nog afgezien van het feit dat ik vegetariër ben tegenwoordig)
Argentijnse ossenhaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En die T-Bone van 700 gram toch?
omnomnomnom
Mensen kijken me wel vaker dodelijk aan. En ik kan nog steeds postenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:01 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ik zou jou zo dodelijk aankijken dan
Ik hoef gelukkig alleen vandaag nog voor ik weekend heb. Jammer genoeg wel tot 15.45.. met 1 tussenuur en geen pauze..
Mensen durven niet eens bij me te gaan zitten als er nergens plek is in de treinquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mensen kijken me wel vaker dodelijk aan. En ik kan nog steeds posten
Dus de No Soap-policy van jou werkt wel?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mensen durven niet eens bij me te gaan zitten als er nergens plek is in de trein
Zie je daar dan!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehoord, wij gaan uit eten dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |