Ik shine zo hard dat het om mij heen altijd lekker warm is en ik dus in zomerkleren kan lopen.quote:
Iedereen om jou heen was altijd verkouden omdat het zo koud was...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik shine zo hard dat het om mij heen altijd lekker warm is en ik dus in zomerkleren kan lopen.
Vrouwen horen te soppen, die vloer dweilt zich niet vanzelf!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef kutkabouter het volgende:
Ik liep vandaag over straat in m'n zwembroek, en ik zag alle haters kijken en alle chicka's soppen.
Dat was altijd...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen om jou heen was altijd verkouden omdat het zo koud was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Yo yo yo my man is in the house!quote:
Neeee. Doe het niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ga maandag beginnen met diëten, samen met m'n moeder.
Geef één goede reden waarom niet.quote:
Je tieten worden er kleiner van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Geef één goede reden waarom niet.
Hoe weet jij nou wat voor figuur ik heb als je alleen maar foto's van m'n gezicht gezien heb.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je tieten worden er kleiner van.
Daarbij ben jij heul niet dik.
Je hebt toch hyves.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat voor figuur ik heb als je alleen maar foto's van m'n gezicht gezien heb.
Duh.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef kutkabouter het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je een bril had.Of hoort dat bij je secretaresse/schoolmeisje outfit van carnaval of iets dergelijks.
Rustig maar.quote:
Rustig maar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Rustig maar.Je moet me even accepteren op facebook.
.quote:
Wij hebben zelfs een mutual friendquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Rustig maar.Je moet me even accepteren op facebook.
Je bent homo?quote:
Rossdale?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wij hebben zelfs een mutual friend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |