Mensen die dit niet als ringtone hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Goeien verzoek
![]()
![]()
mensen die dit niet leuk vinden:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mensen die dit niet als ringtone hebben
Mensen die het nog niet op hun mp3speler/iPod/oid hebben staan
Mensen die de tekst ervan nog niet uit hun hoofd kennen
[..]
Mensen die dit niet als ringtone hebben
Mensen die het nog niet op hun mp3speler/iPod/oid hebben staan
Mensen die de tekst ervan nog niet uit hun hoofd kennen
Hey ik heb Fout Ventje wel als ringtone hoor
Mijn telefoon is zo high tech, dat ik hem niet eens aan de computer kan hangenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef Goudvis_ het volgende:
Hey ik heb Fout Ventje wel als ringtone hoor
Hey ik heb Skrillex met Scary Monster and Nice Sprites wel als ringtone hoor
Nexus one is wel een bout android telefoon. Andere android telefoonsquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Minder problemen dan met nexus one![]()
![]()
Zo word Skrillex met Scary Monsters and Nice Sprites genoemdquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Die ene? Heeft die ene een nieuw begrip?
Buurman!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe, dit is niet die ene maar die andere
Heb je die ook niet voor je verjaardag gekregen dan?quote:
Dat weet ik.. maar dit klonk daar niet naar dus ik vroeg me af of 'die ene' een nieuw begrip had gekregen (met ander nummer)quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo word Skrillex met Scary Monsters and Nice Sprites genoemd
Foutje van mij, heb wat mp3's verplaatst, maar niet bijgewerkt in SAM, die ene komt hiernaquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik.. maar dit klonk daar niet naar dus ik vroeg me af of 'die ene' een nieuw begrip had gekregen (met ander nummer)
Wat denk jij dan? Ik heb een Camera gecregenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heb je die ook niet voor je verjaardag gekregen dan?
Minder, heb een oorontsteking, dus ik hoor maar voor de helftquote:
Neequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Krijg ik nu allemaal naaktpics van fok!sters in mijn PM?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Foutje van mij, heb wat mp3's verplaatst, maar niet bijgewerkt in SAM, die ene komt hierna
Wat is een feit?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doe ik niet, het is een feit
Het is HEEERLIJK weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Minder, heb een oorontsteking, dus ik hoor maar voor de helft
En met jou?
Is het in Hoorn ook zulk mooi weer ?
ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]
wieeeeeeeeeeee kan wel wat energie gebruiken....
Ja ik weet niet wat ik denk dat jij voor je verjaardag hebt gekregenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Ik heb een Camera gecregen
Oh dat, neeh dat is geen feitquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat lees je maar terug____
Dat een koe meer dan een lama scheitquote:
Maar een lama spuugt in je bekquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat een koe meer dan een lama scheit
Autorijden in Hoorn is altijd wel chillquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is HEEERLIJK weer
En het autorijden ging vanmorgen ook eindelijk weer eens goed
en maakt hij hem helemaal stukquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En daarna duwt hij zijn vuist in je bek
och arme jij... ik heb echt KUT geslapen.. en dat doe ik niet zo snelquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:24 schreef Viro het volgende:
[..]
ja ben helemaal kapot terwijl ik om 12.00 ben opgestaan
Ik vond in A'dam ook wel chill rijden hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Autorijden in Hoorn is altijd wel chill
Het is daar gelukkig niet zo lastig lessen als in Amsterdam bijvoorbeeld!
Al datum voor het afrijden ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is HEEERLIJK weer
En het autorijden ging vanmorgen ook eindelijk weer eens goed
Ja die datum is al een tijdje bekend hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Al datum voor het afrijden ?
Ik kan 28 april afrijden voor mijn motor rijbewijs
Ja kan niet wachten, lekker scheuren met de motor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die datum is al een tijdje bekend hoor
28 april allekker joh
zou fijn zijn als je em haalt het wordt alleen maar mooier weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja kan niet wachten, lekker scheuren met de motor.
wtf!quote:
idd, kan niet wachten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou fijn zijn als je em haalt het wordt alleen maar mooier weer![]()
[..]
wtf!
De wereld wordt steeds gekker hierwelke rijschool?
Een uit Edam,quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou fijn zijn als je em haalt het wordt alleen maar mooier weer![]()
[..]
wtf!
De wereld wordt steeds gekker hierwelke rijschool?
Fijne middag Viroquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:31 schreef Viro het volgende:
ik ga er weer vandoor, drukke dag voor de boeg.
Fijne dag allemaal
middag + avond denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:31 schreef Viro het volgende:
ik ga er weer vandoor, drukke dag voor de boeg.
Fijne dag allemaal
Nou fijn voor je... it's not helpingquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had mijn rijbewijs al na mijn eerste examen, en de theorie met 0 fouten.![]()
Ooh en deed er 12 lessen overzonder tussentijdje toets.
Echt supergoedkoop dus
Heel hoorn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar in Hoorn?
En woon je zelf niet in Hoorn dan ?
Inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou fijn voor je... it's not helping
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:35 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs pas bij de 3e keer gehaald.
9 jaar geleden al 3 keer gezakt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:35 schreef Ragboer het volgende:
Neef van een vriendin van me had hem pas na 7 keer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:35 schreef Ragboer het volgende:
Goeien!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rijbewijs in 1 keergeen tussentijdse toets
![]()
theorie in 1 keer![]()
alleen wel een jaar gelest ofzozat eerst bij 1 die niet goed was
hihi mondeling.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:37 schreef Zokunen het volgende:
Ken iemand die nu al 2 jaar bezig is voor z'n rijbewijs, enorme faalangst/zenuwen, hij mocht z'n theorie zelfs mondeling doen laatst. (Had het al een keer gehaald maar verlopen)
faalangstquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:37 schreef Zokunen het volgende:
Ken iemand die nu al 2 jaar bezig is voor z'n rijbewijs, enorme faalangst/zenuwen, hij mocht z'n theorie zelfs mondeling doen laatst. (Had het al een keer gehaald maar verlopen)
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:38 schreef Ragboer het volgende:
Eerste 2x ging ik dood van de zenuwen, 3e keer heb ik wat kalmeringspillen van mijn moeder gejat. Toen zei de examinator dat hij mij wel relaxed achter het stuur vond zitten.
hihi dank je welquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
kusje op je zenuwachtigefaalangst?![]()
laminaatlegsterquote:
Oxazepam, of gewoon valeriaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:38 schreef Ragboer het volgende:
Eerste 2x ging ik dood van de zenuwen, 3e keer heb ik wat kalmeringspillen van mijn moeder gejat. Toen zei de examinator dat hij mij wel relaxed achter het stuur vond zitten.
Geen idee meer, ze waren rood van kleur.quote:
Ik ben net 2 banen verder dan op die fotoquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
ongelofelijk
[..]
hihi dank je wel
[..]
laminaatlegster
Is er dan niemand die je even kan helpenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben net 2 banen verder dan op die foto![]()
Bekijk het maar met dat pleurislaminaat. Betonnen vloer ftw
quote:
Awhhquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik dit sinds ik weet dat ik moet afrijden
Lijkt me valeriaan dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen idee meer, ze waren rood van kleur.
Fijn.. tegenwoordig is het geloof ik wel iets andersquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had bij mijn examen echt geluk.
Het was in de zomer, die gast ging de volgende dag op vakantie naar Frankrijk.
Hij vertelde dat hij zo'n opblaastent had.
Toevallig hadden wij die thuis ook, en mijn ex destijds werkte in de enige winkel in Nederland die die tenten verkocht
Na 15 minuten mocht ik alweer omkeren en hoorde ik dat ikg eslaagd was
Het duurt maar een halfuurtje!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn.. tegenwoordig is het geloof ik wel iets anders
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het duurt maar een halfuurtje!
dusquote:
hihihihihihihiquote:
Ja ik heb ook al genoeg tips meegekregen hoor komt vast wel goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest pas afrijden, mijn eerste keer. Ik was zoooooo zenuwachtig echt niet normaal. Maar geloof me het valt echt allemaal mee!!!! Je kunt het LovelyLady!![]()
![]()
Slimmerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog beginnen met rijles.Ik faal. Dat weet ik nu al.
Ik mocht een keer op een lege parkeerplaats in mijn moeders automaat rijden, dus alleen gas en sturen. Rij ik zo de struiken in.
Ik moet ook nog beginnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog beginnen met rijles.Ik faal. Dat weet ik nu al.
Ik mocht een keer op een lege parkeerplaats in mijn moeders automaat rijden, dus alleen gas en sturen. Rij ik zo de struiken in.
Ik zakte, geef mij die tips ook eens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb ook al genoeg tips meegekregen hoor komt vast wel goed
Mn ex.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er dan niemand die je even kan helpen
Is goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
Dr Greenthumb, ook lang niet gehoord.
Zokunen ga je nog een uurtje door hierna of niet?
Rij niet door rood!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zakte, geef mij die tips ook eens.
leuke dingen denken... paar x diep adem halenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zakte, geef mij die tips ook eens.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rij niet door rood!
Dat deed ik tijdens mn eerste keer afrijden
In het begin was ik helemaal niet zenuwachtig, maar toen ik daar zat te wachten wel ! Omfg, buikpijn van de zenuwen, ik trilde als een weet ik veel wat ik zag niet zo scherp meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuke dingen denken... paar x diep adem halen
Het is je duurste ritje ook, dan kan je maar het beste er van maken![]()
dat soort dingen
maarja ik weet niet of ik daar uiteindelijk ook aan denk hoordus het zegt niks
Dat is wel tof, mijn vrouwtje zei helemaal niksquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ik was totaal niet nerveus voor mijn rij-examen. Je moet het zien als een rijles met een andere instructeur die eigenlijk niets zegt, behalve als je moet afslaan.
Ik was ook binnen 15 min terug op de plaats en geslaagd. Gezellig praatje met de examinator.
oh vreselijk zegquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In het begin was ik helemaal niet zenuwachtig, maar toen ik daar zat te wachten wel ! Omfg, buikpijn van de zenuwen, ik trilde als een weet ik veel wat ik zag niet zo scherp meer
Heb alle #1 hits van 1965-2008quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is niet fout hoor. Het is wel heel fout dat je dit hebt
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aangevraagd door: Knetter
Bericht: isse mooi
Ja ik baalde wel want rijlessen gaan wel gewoon goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh vreselijk zeg
Ik ben de laatste paar keer al ontzettend misselijk voor mijn rijlessen..gaat nergens over
We gaan er gewoon voorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik baalde wel want rijlessen gaan wel gewoon goed.Pff ik kon de makkelijkste dingen niet meer, zoals bocht nemen etc
echt een faalactie.
Maar volgende keer komt het goed, en bij jou dit keer ook gwoon
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aangevraagd door: Knetter
Bericht: isse mooi
Hij zal zich vervelen, de arme stakkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, echt. Prachtige muziek![]()
Die ex van me is wel grappig. Zijn auto is gisteren kapot gegaan. Uitlaat afgebroken. Stuurt ie net een WA dat ie nu eindelijk zn auto kan ophalen.
Like I fucking care!
Inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
Er zijn ZO veel mensen die de 1e keer zakken, is echt geen schande hoor.
Alleen een TTT is echt dom om te doen, dat is een examen waar je niet voor kunt slagen. Doe dan gewoon 2x examen.
Awhh oke! Geniet ervan!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We gaan er gewoon voorhatsiekidee
En nu ga ik mijn ukkie ophalen van de pszfijne middag allen
Geniet van het prachtige weer
Ja als je dan perfect rijdt heb je er nog niks aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
Er zijn ZO veel mensen die de 1e keer zakken, is echt geen schande hoor.
Alleen een TTT is echt dom om te doen, dat is een examen waar je niet voor kunt slagen. Doe dan gewoon 2x examen.
/care!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij zal zich vervelen, de arme stakker
Nja ik ben nu 23 en heb de mijne gehaald in de zomer van toen ik 18 was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn.. tegenwoordig is het geloof ik wel iets anders
Yupquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft dit serieus op 1 gestaan___ ?!
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft dit serieus op 1 gestaan___ ?!
Wat is interessant, ff denken, bier en tieten... tja... maar dan....quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maak het interessant voor ons NBT!
1995quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In welk jaar werd er gezegd?
Ben benieuw hoe oud ik toen was, want ik ken de text niet meer
1995quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In welk jaar werd er gezegd?
Ben benieuw hoe oud ik toen was, want ik ken de text niet meer
sharrquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:09 schreef sharr het volgende:
Ice Ice baby![]()
Goed dat ik ingetuned ben alles.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hierbij moet ik altijd aan sharr denken
quote:
Jij bent een uitzondering. Ik ken niet veel mensen die zo makkelijk hun rijbewijs hebben gehaald. Daarnaast heb ik ook een soort van faalangst, dus in mijn optiek heb ik het nog redelijk gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik ben nu 23 en heb de mijne gehaald in de zomer van toen ik 18 was.
Toch alweer 5 jaar terug
Nam maar 1 les per week
Maar faalangst is niet alleen voor autorijden, eigenlijk voor meer dingen. Jij was in ieder geval wel goedkoop uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik snap nooit echt waarom je bang zou moeten zijn
Het enige wat ik kan bedenken is het geld dat je kwijt kan raken
Maar mij heeft het uhm ¤660-, euro gekost
12x ¤35 (12 lessen van een uur van ¤35 per uur) + ¤60-, (theorie examen) + ¤180-, (praktijk examen)
Misschien heeft het er mee te maken dat ik daarvoor al 2 jaar op een scooter gereden had.
Daar heb ik veel verkeersinzicht door gekregen.
Ook had ik al een cursus gehad voor mijn bromfietscertificaat
Kijk, het rijden was geen probleem voor mij, theorie ook niet. Ik kan gewoon niet tegen dat examengevoel. Daar had ik gewoon moeite mee. Maar gelukkig, kalmeringspillenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik snap nooit echt waarom je bang zou moeten zijn
Het enige wat ik kan bedenken is het geld dat je kwijt kan raken
Maar mij heeft het uhm ¤660-, euro gekost
12x ¤35 (12 lessen van een uur van ¤35 per uur) + ¤60-, (theorie examen) + ¤180-, (praktijk examen)
Misschien heeft het er mee te maken dat ik daarvoor al 2 jaar op een scooter gereden had.
Daar heb ik veel verkeersinzicht door gekregen.
Ook had ik al een cursus gehad voor mijn bromfietscertificaat
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef Zokunen het volgende:
M'n zwager had het nog goedkoper, vader van z'n beste vriend was instructeur voor de politie dus koste hem enkel examen kosten en kreeg nog wat extra dingen ook(zal hem allicht een krat bier gekost hebben, maar dat is natuurlijk helemaal ideaal)
Hmm voor de eindexamens van de middelbare school, en zelfs daar heb ik nooit spanning voor gehad destijdsquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kijk, het rijden was geen probleem voor mij, theorie ook niet. Ik kan gewoon niet tegen dat examengevoel. Daar had ik gewoon moeite mee. Maar gelukkig, kalmeringspillen
Hehe, eerste twee keer niet, derde keer had ik wat kalmeringsmeuk op en ging het goed. Heb nu al sinds 2008 mijn rijbewijs. Kameraad van mijn heeft het pas na 6x gehaald.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm voor de eindexamens van de middelbare school, en zelfs daar heb ik nooit spanning voor gehad destijds
Mijn hele leven komt eigenlijk alles al aanwaaien
Maar examenvrees lijkt me wel echt kut
Kan je die examinator niet wegdenken dan ?
Haha een maat van mij nu ook 5x gezakt, en is er mee gestopt, echt zonde van zijn geld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, eerste twee keer niet, derde keer had ik wat kalmeringsmeuk op en ging het goed. Heb nu al sinds 2008 mijn rijbewijs. Kameraad van mijn heeft het pas na 6x gehaald.
Ach ja, dat staatsexamen wordt nog best veel afgenomen hoor. Ik hoor best wel wat mensen die dat hebben gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha een maat van mij nu ook 5x gezakt, en is er mee gestopt, echt zonde van zijn geld.
Zelfs dat staatsexamen heeft hij niet gehaald
PAPRIKA MET RIBBELS EN DIPSAUSquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
In welke chips hebben jullie trek ?
Ik in Hamka's, Naco Cheese of die Buggles
dit dusquote:
Geen chips kunnen eten.quote:
As in kippensoep met een schep sambal?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga straks aan de pittige kippensoep
quote:
Ik vind hem niet mooiquote:
als in met pepertjes en sambalquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
As in kippensoep met een schep sambal?Gisteren nog gehad
Ik ook nietquote:
Jij moet berichten op nu.nl enzo echt beter lezenquote:
Wie wat waar welke?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Popje Leboutin schoenen gegeven
uit turkije?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga zo door. ga voor het maxiquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat doe je goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, ze was er ook heel blij mee zekerquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Weet ik veelMet dat rood.
[ afbeelding ]
Lelijkquote:
Ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:37 schreef Myraela het volgende:
Maar ik draag eigenlijk alleen maar allstars.
allstarsquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:37 schreef Myraela het volgende:
Maar ik draag eigenlijk alleen maar allstars.
Dromen Zijn Bedrogquote:
trollquote:
Laat je airmax-collectie zien.quote:
Ik heb maar 1 paar maxxiesquote:
Ik heb 5 paar schoenen, waarvan ik vier paar eigenlijk nooit meer draag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 paar maxxies![]()
Sowieso heb ik heel weinig schoenen. Heb ook maar 1 tas.
Ik ben geen gemiddelde vrouw dus
Jampotdeksels zijn ook niet heel mooi vind ik..quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom zijn ebay oorbellen zo zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |