Mensen die dit niet als ringtone hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Goeien verzoek
![]()
![]()
mensen die dit niet leuk vinden:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mensen die dit niet als ringtone hebben
Mensen die het nog niet op hun mp3speler/iPod/oid hebben staan
Mensen die de tekst ervan nog niet uit hun hoofd kennen
[..]
Mensen die dit niet als ringtone hebben
Mensen die het nog niet op hun mp3speler/iPod/oid hebben staan
Mensen die de tekst ervan nog niet uit hun hoofd kennen
Hey ik heb Fout Ventje wel als ringtone hoor
Mijn telefoon is zo high tech, dat ik hem niet eens aan de computer kan hangenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef Goudvis_ het volgende:
Hey ik heb Fout Ventje wel als ringtone hoor
Hey ik heb Skrillex met Scary Monster and Nice Sprites wel als ringtone hoor
Nexus one is wel een bout android telefoon. Andere android telefoonsquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Minder problemen dan met nexus one![]()
![]()
Zo word Skrillex met Scary Monsters and Nice Sprites genoemdquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Die ene? Heeft die ene een nieuw begrip?
Buurman!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe, dit is niet die ene maar die andere
Heb je die ook niet voor je verjaardag gekregen dan?quote:
Dat weet ik.. maar dit klonk daar niet naar dus ik vroeg me af of 'die ene' een nieuw begrip had gekregen (met ander nummer)quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo word Skrillex met Scary Monsters and Nice Sprites genoemd
Foutje van mij, heb wat mp3's verplaatst, maar niet bijgewerkt in SAM, die ene komt hiernaquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik.. maar dit klonk daar niet naar dus ik vroeg me af of 'die ene' een nieuw begrip had gekregen (met ander nummer)
Wat denk jij dan? Ik heb een Camera gecregenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heb je die ook niet voor je verjaardag gekregen dan?
Minder, heb een oorontsteking, dus ik hoor maar voor de helftquote:
Neequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Krijg ik nu allemaal naaktpics van fok!sters in mijn PM?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Foutje van mij, heb wat mp3's verplaatst, maar niet bijgewerkt in SAM, die ene komt hierna
Wat is een feit?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doe ik niet, het is een feit
Het is HEEERLIJK weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Minder, heb een oorontsteking, dus ik hoor maar voor de helft
En met jou?
Is het in Hoorn ook zulk mooi weer ?
ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]
wieeeeeeeeeeee kan wel wat energie gebruiken....
Ja ik weet niet wat ik denk dat jij voor je verjaardag hebt gekregenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Ik heb een Camera gecregen
Oh dat, neeh dat is geen feitquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat lees je maar terug____
Dat een koe meer dan een lama scheitquote:
Maar een lama spuugt in je bekquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat een koe meer dan een lama scheit
Autorijden in Hoorn is altijd wel chillquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is HEEERLIJK weer
En het autorijden ging vanmorgen ook eindelijk weer eens goed
en maakt hij hem helemaal stukquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En daarna duwt hij zijn vuist in je bek
och arme jij... ik heb echt KUT geslapen.. en dat doe ik niet zo snelquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:24 schreef Viro het volgende:
[..]
ja ben helemaal kapot terwijl ik om 12.00 ben opgestaan
Ik vond in A'dam ook wel chill rijden hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Autorijden in Hoorn is altijd wel chill
Het is daar gelukkig niet zo lastig lessen als in Amsterdam bijvoorbeeld!
Al datum voor het afrijden ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is HEEERLIJK weer
En het autorijden ging vanmorgen ook eindelijk weer eens goed
Ja die datum is al een tijdje bekend hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Al datum voor het afrijden ?
Ik kan 28 april afrijden voor mijn motor rijbewijs
Ja kan niet wachten, lekker scheuren met de motor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die datum is al een tijdje bekend hoor
28 april allekker joh
zou fijn zijn als je em haalt het wordt alleen maar mooier weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja kan niet wachten, lekker scheuren met de motor.
wtf!quote:
idd, kan niet wachten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou fijn zijn als je em haalt het wordt alleen maar mooier weer![]()
[..]
wtf!
De wereld wordt steeds gekker hierwelke rijschool?
Een uit Edam,quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou fijn zijn als je em haalt het wordt alleen maar mooier weer![]()
[..]
wtf!
De wereld wordt steeds gekker hierwelke rijschool?
Fijne middag Viroquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:31 schreef Viro het volgende:
ik ga er weer vandoor, drukke dag voor de boeg.
Fijne dag allemaal
middag + avond denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:31 schreef Viro het volgende:
ik ga er weer vandoor, drukke dag voor de boeg.
Fijne dag allemaal
Nou fijn voor je... it's not helpingquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had mijn rijbewijs al na mijn eerste examen, en de theorie met 0 fouten.![]()
Ooh en deed er 12 lessen overzonder tussentijdje toets.
Echt supergoedkoop dus
Heel hoorn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar in Hoorn?
En woon je zelf niet in Hoorn dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |