Ik blijf het gewoon elke keer vragenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef -Datdus- het volgende:
Het ligt er helemaal aan hoe druk ik het heb. Nu is het erg druk.
Is er ook al wat bedacht om de luisteraarsaantallen te boosten??quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon elke keer vragen
Die oude moet echt zsm weg.
Ja, de woensdagavondshow, maar die moet eerst meer vorm krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is er ook al wat bedacht om de luisteraarsaantallen te boosten??
Dat vind ik serieus het meest geniale aan het hele nummerquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe "wat een grote PIEP" bek gewoon gebliept
De mijne wil je ook niet hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand vandaag ruilen van hoofd
NIET ZEUREN je ziet er prima uit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand vandaag ruilen van hoofd
Kan nooit erger zijn dan mijn hoofd vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De mijne wil je ook niet hebben
you haz issuesquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las "Jaaaaa Tarzan, smak smak smak" En dacht hele andere dingen.
Kon dat niet meer dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag alles draaiende heb, dan kan ik morgen weer show maken
Nah een paar harddisks in mijn pc begonnen te haperen waardoor de boel steeds stroever liep, dus ik heb gewoon nieuwe harddisks gekocht en ben nu alles aan het herinstalleren en alle spullen die ik nodig heb van die half rotte harddisks aan het overzetten op de nieuwe.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kon dat niet meer dan?
Ik vond het al verdacht weinig koelkast shows.
aah, okay.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah een paar harddisks in mijn pc begonnen te haperen waardoor de boel steeds stroever liep, dus ik heb gewoon nieuwe harddisks gekocht en ben nu alles aan het herinstalleren en alle spullen die ik nodig heb van die half rotte harddisks aan het overzetten op de nieuwe.
Barbie is met iequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef Myraela het volgende:
I'm a barby girl, in a barby world. Life in plastic, it's fantastic.
En maar bezuinigen op onderwijsquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik snap echt niet dat er goed is dat we mee doen met de aanval op Libië
Je UI gaat op de beatquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En maar bezuinigen op onderwijs
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je UI gaat op de beat
Bijna
Sowieso dranken met zoetstoffenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:09 schreef Myraela het volgende:
Cola Zero en die ranzige nasmaak.Of het komt van mijn pillen, maar terug wat een ranzige smaak.
Werkte hier ff niet. Ik weet ook niet hoe het kwam.quote:
Zo'n beetje alles wat je teveel binnen krijgt wordt omgezet in vet, schatquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sowieso dranken met zoetstoffen![]()
Bijwerking van zoetstoffen is trouwens het vasthouden van vet
Lees eens goed: een bijwerking van zoetstof is het vasthouden van vet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles wat je teveel binnen krijgt wordt omgezet in vet, schat
Ook als je geen vet eet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sowieso dranken met zoetstoffen![]()
Bijwerking van zoetstoffen is trouwens het vasthouden van vet
Mensen met hooikoortsquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef Ragboer het volgende:
Meer mensen met hooikoorts hier? Ik krijg nu al klachten.
Ok danquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lees eens goed: een bijwerking van zoetstof is het vasthouden van vet.
Je hebt vet nodig.quote:
Kan ik ook niets aan doen, mijn hele keel doet pijn. Krijg nauwelijks een hap weg.quote:
Je bent gewoon inferieurquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kan ik ook niets aan doen, mijn hele keel doet pijn. Krijg nauwelijks een hap weg.
Hmm dan zou Dromenvangertje dik zijn van het zaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles wat je teveel binnen krijgt wordt omgezet in vet, schat
Ik heb vanmorgen gehoord dat ik een allergie voor ratten, huisstofmijt en gras heb, maar heb nu geen lastquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef Ragboer het volgende:
Meer mensen met hooikoorts hier? Ik krijg nu al klachten.
Voor gras is wel een beetje gekquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gehoord dat ik een allergie voor ratten, huisstofmijt en gras heb, maar heb nu geen last
Sowieso, een voetballer die allergisch is gras
Hooikoorts dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gehoord dat ik een allergie voor ratten, huisstofmijt en gras heb, maar heb nu geen last
Sowieso, een voetballer die allergisch is gras
Gras kan ik ook niet tegen, tenminste versgemaait enzo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, pollen is iets anders dan gras
quote:
Wel met video !quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die hebben we als DJ nodig
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel met video !
Kijkcijfer kanon zeg ik je.
Ik heb een berichtje achtergelaten!
Dit is stap 1 in het regelen dat ze op de onz-radio meet komt
leuke tieten maar dat hoofdquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel met video !
Kijkcijfer kanon zeg ik je.
Ik heb een berichtje achtergelaten!
Dit is stap 1 in het regelen dat ze op de onz-radio meet komt
quote:
Tsja.. daar kunnen we natuurlijk maar op 1 manier achter komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Dan vinden jullie mij niet leuk heur![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tsja.. daar kunnen we natuurlijk maar op 1 manier achter komen
Ik keek pas voor het eerst naar haar hoofd toen ik jouw post lasquote:
Jij hebt kleine borstjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Dan vinden jullie mij niet leuk heur![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik keek pas voor het eerst naar haar hoofd toen ik jouw post las
Dat zeg wel genoeg denk ik zo.
Ik vind haar ook wel een leuk koppie hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik keek pas voor het eerst naar haar hoofd toen ik jouw post las
Dat zeg wel genoeg denk ik zo.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het moet trouwens wel een gast zijn !
Dj_Day_V.
Dat spreek je uit als DJ Davy!
quote:Hehe je hebt het topic pas dicht gegooid nadat je gefapt hebt heh?!
DMs openbaar maken, banquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe naar Smegmanus DM nadat hij het topic dicht gooide
[..]
Mijn eigen DM's mag ik gewoon openbaar maken hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hardop lachen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |