Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
LovelyLady
RockNijntje
Sharana_LV
wel.o.k
Trevland
Marijkezwolle
Kuukske
pgrferrari
Poit
suikertaartje
DaMart
Symphonic
Koen66
MaleDuck
MPG
Barreltje
goldfinger1963
PeZu
Toekito
Muck
Dr_Flash
Nick-GizMo
AQuila360
Tain
Whiskers2009
Fallen
Barretje80
TheFamousMan
Stuart
friemelaar
Crazy-M
littledrummergirl
Misan
koei
SuperFruitig
Pettigrew81
Pheno
Laniboekje
summer2bird
Panda72
badboynova
SpankmasterC
MissMSX
Timo20
charmed_angel
crv
Bos81
Morthill
Bart
Cyberia18
Bovenaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:49 schreef Solique het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
LovelyLady
RockNijntje
Sharana_LV
wel.o.k
Trevland
Marijkezwolle
Kuukske
pgrferrari
Poit
suikertaartje
DaMart
Symphonic
Koen66
MaleDuck
MPG
Barreltje
goldfinger1963
PeZu
Toekito
Muck
Dr_Flash
Nick-GizMo
AQuila360
Tain
Whiskers2009
Fallen
Barretje80
TheFamousMan
Stuart
friemelaar
Crazy-M
littledrummergirl
Misan
koei
SuperFruitig
Pettigrew81
Pheno
Laniboekje
summer2bird
Panda72
badboynova
SpankmasterC
MissMSX
Timo20
charmed_angel
crv
Bos81
Morthill
Bart
Cyberia18
je hebt vriendenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:50 schreef Solique het volgende:
Beetje topic sluiten als ik mijn post edit.
[..]
iBenny
Kally
JJH
PatriQue89
Lutte
Crazy-M
Tha_Erik
Joooo-pi
markvanrinsum
Karina
versabommie
Bos81
D.
Greys
Koen66
Pheno
Symphonic
kahaarin
RiftNL
Maanvis
-Vaduz-
pgrferrari
bollokus
TimeJumper
superkokje
Ceetje..
jesje1982
Cee
Flow3r
Danny
Chanel5
beaverhausen
crv
Darklight
Dr_Greene
Pearlbitch
PietjePuk007
wieweetwatt
Blue Thunder
marky
Urb
Tamaartje
Lavenderr
-Strawberry-
Gert
Stranger
Anneloortje
Stuart
soyChantal
TheVulture
sodeju wat een lijstquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Marijkezwolle
LovelyLady
RockNijntje
DaMart
MaleDuck
MPG
Toekito
suikertaartje
Trevland
pgrferrari
Symphonic
goldfinger1963
Barreltje
Koen66
PeZu
Dr_Flash
Muck
friemelaar
Barretje80
Crazy-M
TheFamousMan
Solique
Stuart
Panda72
MissMSX
littledrummergirl
Whiskers2009
Pheno
Bos81
summer2bird
Ajacied422
Kentekenplaat
crv
charmed_angel
Joysa
Enfermera
Fha
Ladylike
KapiteinGasthof
PriemGirl
minkuukel
cablegunmaster
Myraela
Pien85
Woeste_Woerd
OA
boem-dikkie
sararaats
NBT
Giertje
Eindelijk, na al die jaren.quote:
Dat zijn de mensen op wie jij reageert en die op jou reageren volgens mij, qua quotesquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:51 schreef Barreltje het volgende:
hoe worden die lijstjes eigenlijk samengesteld??
de makkelijkheid van: open nieuw deelquote:
Ik kan de wiki niet aanpassenquote:
ahh dus als je nooit quote en nooit geqoute wordt heb je een vrij kort lijstjequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen op wie jij reageert en die op jou reageren volgens mij, qua quotes
Niet eens quotes, gewoon als je in de buurt dus na/voor iemand anders post. En dan volgens mij hoe minder posts ertussen hoe meer punten ofzo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen op wie jij reageert en die op jou reageren volgens mij, qua quotes
Ik denk het wel...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh dus als je nooit quote en nooit geqoute wordt heb je een vrij kort lijstje
Ja hoe moeilijk is het om een linkje van het nieuwe deel in de OP te zettenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de makkelijkheid van: open nieuw deel
Tof.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja alles is weer goed in TALBella en Vaduz terug
En SST
En Danny is mijn vriendje
Lief dat zij mij allemaal op koffie trakterenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Marijkezwolle
RockNijntje
DaMart
Whiskers2009
LovelyLady
Trevland
suikertaartje
Koen66
Symphonic
wel.o.k
friemelaar
Toekito
Dr_Flash
PeZu
Joysa
pgrferrari
Stuart
OA
Muck
Barretje80
goldfinger1963
raistlin6
TheFamousMan
maen
Kentekenplaat
Pheno
shiznuts
MaleDuck
Juicyhil
Barreltje
MissMSX
Beaudelaire
bennootje
Ferdo
fratsman
Bos81
crv
littledrummergirl
egeltje1985
Maraca
Panda72
iteejer
Crazy-M
Peter
Fha
summer2bird
Solique
Breuls
MrManiak
Klonk
buiten de KSCquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom jij wel eens buiten de KSC? Dat zijn allemaal mensen uit deze SC
vast welquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
buiten de KSC![]()
alsof er meer is dan de KSC
ik denk dat het bij mij fout is gegaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoe moeilijk is het om een linkje van het nieuwe deel in de OP te zetten
dan sta je strak te stuiterenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief dat zij mij allemaal op koffie trakteren
Succesquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:54 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje bajt nog een bakkie ne gaat dan even een memo erdoorheen rammen
en daarna naar huis
Oh men, ik keek je postgeschiedenis, het is nog echt zo ook.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
buiten de KSC![]()
alsof er meer is dan de KSC
Dat heb ik ook hoor, plus wat mensen van achter de schermenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom jij wel eens buiten de KSC? Dat zijn allemaal mensen uit deze SC
zon zequote:
iddquote:
Ik sta niet eens in je lijst !!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Stormqueen
pgrferrari
RockNijntje
Puckzzz
SpaceInvaders
Lindytje
DaMart
Dr_Flash
Trevland
LovelyLady
Stuart
Crazy-M
Bos81
Debsterr
Marijkezwolle
automatic_
Toekito
suikertaartje
MPG
Murmeli
Mss
Joysa
goldfinger1963
wel.o.k
TheFamousMan
IJsdraakje
Nune
Mirjam
Nagelschaartje
princess-a
Koen66
MaleDuck
Sharana_LV
Symphonic
-Bubseltje-
miss--moana
Pheno
Dwyn
expiratorial
Barreltje
Loqi
summer2bird
Holyme
-Peach
littledrummergirl
Solique
PeZu
fairytalessuck
DeltaCephei
Etcetera
Nee, het is andersomquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja was echt geweldigquote:
Dat zal je bij meer mensen hierzo zien myrquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh men, ik keek je postgeschiedenis, het is nog echt zo ook.
oe, sta in je lijsjequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik sta niet eens in je lijst !!
[..]
Je staat wel bij mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
RockNijntje
Marijkezwolle
Trevland
MPG
suikertaartje
LovelyLady
pgrferrari
PeZu
wel.o.k
Toekito
Dr_Flash
Symphonic
Whiskers2009
friemelaar
Koen66
FelinuX
Muck
goldfinger1963
Stuart
TheFamousMan
Barretje80
Bos81
JJdJ1984
Pheno
summer2bird
MaleDuck
Barreltje
crv
MissMSX
Crazy-M
littledrummergirl
KapiteinGasthof
senesta
Greys
Kentekenplaat
Solique
Fha
Joysa
Beaudelaire
PriemGirl
Panda72
Ajacied422
Tha_Erik
Woeste_Woerd
shiznuts
Rewimo
OA
Klonk
Harajuku.
Demon_Hunter
bij mij niet, wisseling TAL, GC en STADquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zal je bij meer mensen hierzo zien myr
Ik heb KSC'ers, toffe Limburgers uit de regio Venlo, en crew 7 .quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, plus wat mensen van achter de schermen.
Wow, ik zou dat niet kunnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zal je bij meer mensen hierzo zien myr
quote:
erg he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh men, ik keek je postgeschiedenis, het is nog echt zo ook.
Ik TAL, GC en SSTquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij mij niet, wisseling TAL, GC en STAD
Jij hebt Mss ook in je lijstquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer dat wel, maar tijdens werk gewoon geen tijd om alles bij te houden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wow, ik zou dat niet kunnen.Ik zit echt overal en nergens.
SST.quote:
Ik spam te veel, en te weinig nog met jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
vind TAL eventjes niet meer zo gezelliequote:
Ik houd ook niet alles bij hoor, ik post gewoon een keer loos. Reageer ergens alleen op de TT of OP en lees het daarna nooit meer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik probeer dat wel, maar tijdens werk gewoon geen tijd om alles bij te houden.
En thuis geen zin om tijd voor fok vrij te maken.
Heb geen internet abbo op mobiel dus heb nog een reden om niet elke dag op fok te zitten.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
SST.
Mijn moeder post daar telkens op mijn account. Heb me nu toch maar uitgelogd op de ipad, voordat ze rare dingen zegt.
Bij mij GRTD en KSCquote:
Hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben trouwens niet meer pro Philip
Ik vind Aafke nu wel het leukst
Ik wissel om de week geloof ik
Maak voor je ma een fokaccount
He echt??? Het begint net weer gezelliger te wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vind TAL eventjes niet meer zo gezellie![]()
SST is gewoon stomdat het nog op tv is ....
Philip vind ik afschuwelijk. Vooral omdat die met de verkeerde mensen omgaat, want ik vind Joanna ook echt afschuwelijk. Ik vind Gerard het spel leuk spelen, Karim een aardige man en Alex een lekkerding.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben trouwens niet meer pro Philip
Ik vind Aafke nu wel het leukst
Ik wissel om de week geloof ik
Maak voor je ma een fokaccount
waar gaat dit over?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Philip vind ik afschuwelijk. Vooral omdat die met de verkeerde mensen omgaat, want ik vind Joanna ook echt afschuwelijk. Ik vind Gerard het spel leuk spelen, Karim een aardige man en Alex een lekkerding.
Hey Symphiequote:
We denken echt hetzelfdequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Philip vind ik afschuwelijk. Vooral omdat die met de verkeerde mensen omgaat, want ik vind Joanna ook echt afschuwelijk. Ik vind Gerard het spel leuk spelen, Karim een aardige man en Alex een lekkerding.
Volgens mij over iets wat in een ander board thuis hoortquote:
Vriendjes? Of scharrelsquote:
Daar heb ik vaak al geen zin in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd ook niet alles bij hoor, ik post gewoon een keer loos. Reageer ergens alleen op de TT of OP en lees het daarna nooit meer.
Ow, dat is 191 dueren verderop toch?quote:
quote:
is dat nog steeds op tv? ik dacht dat het al geflopt wasquote:
Ah, check!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de scharrels die denken dat ze haar vriendje zijn!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik zou alexxxxx zo hard raken.
verbannen van de tvquote:
je wil hem pijn doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik zou alex zo hard raken.
Secret Story... the endquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
is dat nog steeds op tv? ik dacht dat het al geflopt was
Nagellakfreakjesquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:05 schreef Myraela het volgende:
Ik doe niet aan vriendjes overigens, alleen aan scharrels. En dat weten ze gelukkig ook.
De kijkcijfers zijn zelfs hoger gewordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
is dat nog steeds op tv? ik dacht dat het al geflopt was
maar je kijkt er wel naquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn zelfs hoger geworden
Ongelooflijk want het lijkt wel of de show in elkaar wordt gezet door kindjes van 12
Whehehehehe...quote:
Ik vind het echt belachelijk hoe ze met geheimen om gaan. Zodra iemand dicht op een geheim zit, gaan ze nog eens overduidelijke hints geven ook. Dat zwaard van Alex was echt zo duidelijk. En nu met Sharon weer hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn zelfs hoger geworden
Ongelooflijk want het lijkt wel of de show in elkaar wordt gezet door kindjes van 12
Trouwens ook de enige topics waar ik te vinden ben. Of hier, of Lush, of nagellakquote:
Owja, van die verslaafden die like 3 miljoen potjes nagellak hebben, net als Joysaquote:
Ik heb het hele weekend niet gekeken, en maandag en dinsdag ook niet....quote:
Kuchquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, van die verslaafden die like 3 miljoen potjes nagellak hebben, net als Joysa...
Ik heb ook een poosje in de "show hier je nagels" topics gezeten, nu lurk ik er alleen nog.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trouwens ook de enige topics waar ik te vinden ben. Of hier, of Lush, of nagellak
Als er een bier SC was, was ik daar wellicht ook te vinden
(Maar ik lees altijd maar half. Forum te groot enzo)
een bier SC ...quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trouwens ook de enige topics waar ik te vinden ben. Of hier, of Lush, of nagellak
Ow en Sharon moet ook verdrinken bij de eerstvolgende tsunamiquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk hoe ze met geheimen om gaan. Zodra iemand dicht op een geheim zit, gaan ze nog eens overduidelijke hints geven ook. Dat zwaard van Alex was echt zo duidelijk. En nu met Sharon weer hetzelfde verhaal.
Wat héb je daar in godsnaam aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, van die verslaafden die like 3 miljoen potjes nagellak hebben, net als Joysa...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
daar gaat mijn beeld over joysaquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
begin er eenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja, ik vind haar de enige "Normale" in het huis, geen barbiepopje en dat vind ik wel tof om te zien. Maar die grote bek kan ik niet uitstaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en Sharon moet ook verdrinken bij de eerstvolgende tsunami
* PriemGirl schuilt in een hoekje...quote:
Deze, bedoel je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
Secret Story
Dan kan het hier weer over interessante zaken gaan.
nee joh.. gewoon BIER!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze, bedoel je?
Speciaalbieren #7: pillen i.c.m. speciaalbier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
10 points goes to ..... DA MARTquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
Secret Story
Dan kan het hier weer over interessante zaken gaan.
Net als een vriendin van me die 30 paar schoenen of zo hadquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl schuilt in een hoekje...
But but... It's so pretty and... Ok er is geen verklaring voor
Bef... de SEX-SC dus!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
[BeF] #988 Met BeF-baby's en quarterlifecrisisessess.
Owja, BeFquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
[BeF] #988 Met BeF-baby's en quarterlifecrisisessess.
Ik heb haar voorraad gezienquote:
Ik zat in de zon.. wat is er gaande?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het gaat helemaal de verkeerde kant op hier zie ik
mijn beeld, wat doe jequote:
SNEAKY !quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:12 schreef Myraela het volgende:
Ik hossel even al die mensen naar mijn forum, jewaits.
neem je iphone meequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
Okay, nu moet ik echt eten maken. Weglopen van FOK!, het is zo lastig.
ik post er gewoon nietquote:
Ben ik benieuwd welk deel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:12 schreef Myraela het volgende:
Ik hossel even al die mensen naar mijn forum, jewaits.
Het was sterker dan mezelfquote:
pff slechtquote:
nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben weer blij. Net een sudoku opgelost van een niveau wat me nog niet eerder was gelukt (5 stips van Sanders, die moeilijker zijn dan de 5 sterren van Denksport)
duurt nog wel ff daarquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
toek heeft pauze![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ntrum-rotterdam.html
We hadden het gewoon te drukquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Symphie
Alles goed? Volgende keer wel langskomen hoorAlles is weer goed
EN ik weet zeker dat het in TAL weer gezellig word
Ik heb gewoon stroom.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
toek heeft pauze![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ntrum-rotterdam.html
Ik lag lekker te slapen, en nu willen ze het over 3 miljoen potjes nagellak en de BeF chat gaan hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zat in de zon.. wat is er gaande?
Oehhhquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze niet gezien?
Speciaalbieren #7: pillen i.c.m. speciaalbier!
quote:
je vergeet the secret story of hoe heet dat programmaquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lag lekker te slapen, en nu willen ze het over 3 miljoen potjes nagellak en de BeF chat gaan hebben
Beetje jammerquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lag lekker te slapen, en nu willen ze het over 3 miljoen potjes nagellak en de BeF chat gaan hebben
Ja, laten we dat maar vergeten iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vergeet the secret story of hoe heet dat programma
Dat is balen. Ja woensdag is wel een populaire dag om vrij te zijn. Net als de vrijdag. Dat merk ik wel op mijn werk waar er redelijk wat vrij zijn die 2 dagen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vakbondsmevrouw is vrij op woensdag
Nou ja, morgen maar dan hequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vakbondsmevrouw is vrij op woensdag
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is balen. Ja woensdag is wel een populaire dag om vrij te zijn. Net als de vrijdag. Dat merk ik wel op mijn werk waar er redelijk wat vrij zijn die 2 dagen.
Als het goed is belt zij mij morgenquote:
Neuken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Whiskeyquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Crazy
Ps Whiskas vind ik iets minder (ivm = kattevoer, en zo zie ik mezlef niet graag)![]()
ohjah, goed ideequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal maar eens beginnen met werken
Is wel een goed plan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
jah idd, waar ken ik die ook al weer vanquote:
ok,quote:
GMTAquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah idd, waar ken ik die ook al weer van
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo ook maar wat doen hier
Ik vraag me alleen af.... wat
quote:
Meteen caps lock op teletekstquote:
Ik wil welquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik verander alleen maar van onderwerp hoor
ik zal zo maar eens stoppen met werkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
Niet echt... move along... nothing to see herequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meteen caps lock op teletekstNet alsof het iets vreselijk boeiends is
ik over een half uurtjequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal zo maar eens stoppen met werken
Ook dat ga ik over 5 kwartier doen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal zo maar eens stoppen met werken
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liz Taylor, die actrice. Dood. Dinges
Waarom zo;n vrolijke smiley? je mocht haar niet ofzo?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom zo;n vrolijke smiley? je mocht haar niet ofzo?
vind oude kaas niet echt lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
Dat waren lekkere broodjes. Oude kaas en een gebakken eitje.
Oude kaas isquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vind oude kaas niet echt lekker.
liever vers en jong
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
o wacht, ik weet weer waar ik die naam eerder heb gehoord
was bij vorig werk, 1 van de receptie vond mij erg leuk, ik haar niet
maar ze noemde zich liz en wou ook leven zoals zij
nu heb ik trek in een gebakken eiquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
Dat waren lekkere broodjes. Oude kaas en een gebakken eitje.
GF !quote:
Nee, zo bedoel ik het niet. Vond het gewoon vreemd dat je eenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga even overal wat achter zoeken zeg
moet je vaker in KSC komenquote:
Ja, dat kanquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Vond het gewoon vreemd dat je eenals smiley gebruikt bij iemand die dood is, kan toch?
je mist er wel meerquote:
Dat IS ook vreemdquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Vond het gewoon vreemd dat je eenals smiley gebruikt bij iemand die dood is, kan toch?
quote:
quote:
Ik kan heel lekker eitjes bakken. Alleen zijn ze nu op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu heb ik trek in een gebakken ei
Autoavatar FTWquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef MuVo het volgende:
Ik heb nog geen forumvriendjes, ik ben namelijk NIEUW hier!![]()
Wie wil mijn forumvriendje worden voor een lekker bakkie!![]()
aaaaahquote:
Welkom in de KSCquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef MuVo het volgende:
welkomquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef MuVo het volgende:
Welkomquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef MuVo het volgende:
* LovelyLady schuift een bakkiequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef MuVo het volgende:
Welkom in de KSCquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef MuVo het volgende:
quote:
Dank u!quote:
Dank u!quote:
Dank u!quote:
Dank u!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schuift een bakkienaar muvo toe
Dank u!quote:
Zonnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zal ik buiten eens gaan doen? Iemand nog tips??
rondje wandelen? in de zon zitten, boek lezen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou ook wel gewoon mijn bed in willen
Net gedaan in de pauzequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
ze gaan mn pc overzetten naar windows 7...
• Kop thee drinken met mp-3 op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
jep... dus fijne avond allemaalquote:
boekje halen bij de bieb en lekker op een terrasje in het zonnetje gaan lezenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan heel lekker eitjes bakken. Alleen zijn ze nu op.
Welkomquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:39 schreef MuVo het volgende:
No panic !quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
DAT ga ik doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
boekje halen bij de bieb en lekker op een terrasje in het zonnetje gaan lezen
ik wil ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
viel spass in de zonquote:
Relaxtquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
Hmm.. Ik mis de link..quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook
Maar wil ook chrome
Vista sucksquote:
quote:
Op zich vind ik Windows 7 wel lekker werken...quote:
Gutver, huur een cabrio en kom me even ophalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat zo even zijn auto starten en in de zon naar huis rijden
neuhquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gutver, huur een cabrio en kom me even ophalen
En mij ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gutver, huur een cabrio en kom me even ophalen
lolquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Dit is je kans om met 2 vrouwen op stap te gaan he
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol
* Crazy-M gaat rijden
doei doei schatjes
Doeiquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol
* Crazy-M gaat rijden
doei doei schatjes
probeer iron dan eens, kan je vanaf een usb stick gebruiken en is gebaseerd op chromequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zich vind ik Windows 7 wel lekker werken...
Maar ik vind IE niet zo leuk meer sinds ik Chrome gebruik.
Maar op me werk kan ik dus geen Chrome installeren...
Snappie het nog
Prog ze!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl gaat nog wat programmeren
Ik las 'bikini'quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn binkie eens ophalen
toedeloe
Tot later LLquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn binkie eens ophalen
toedeloe
Haiquote:
*proest*quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Prog ze!
Welke taal?
[..]
Ik las 'bikini'.
Download gereedquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
probeer iron dan eens, kan je vanaf een usb stick gebruiken en is gebaseerd op chrome
http://www.srware.net/en/software_srware_iron_download.php
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*proest*waar het harD vol van is
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*proest*waar het harD vol van is
heb je wel de portable versie gedownload?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Download gereed
Reden: Het downloaden en scannen van bestand "http://www.srware.net/downloads/srware_iron.exe" in Web Security Gateway is gereed en bevat geen virussen of malware.
Klik hieronder om het bestand naar uw PC te downloaden.
Nu nog kijken of ik het kan uitvoeren
Vertel!quote:
die gebruik ik al heeeeel lang.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
probeer iron dan eens, kan je vanaf een usb stick gebruiken en is gebaseerd op chrome
http://www.srware.net/en/software_srware_iron_download.php
Neequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je wel de portable versie gedownload?
die link staat er onderquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik moet een systeembeheerder raadplegen om hem te installeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |