Ik zat in de zon.. wat is er gaande?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het gaat helemaal de verkeerde kant op hier zie ik
mijn beeld, wat doe jequote:
SNEAKY !quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:12 schreef Myraela het volgende:
Ik hossel even al die mensen naar mijn forum, jewaits.
neem je iphone meequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
Okay, nu moet ik echt eten maken. Weglopen van FOK!, het is zo lastig.
ik post er gewoon nietquote:
Ben ik benieuwd welk deel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:12 schreef Myraela het volgende:
Ik hossel even al die mensen naar mijn forum, jewaits.
Het was sterker dan mezelfquote:
pff slechtquote:
nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben weer blij. Net een sudoku opgelost van een niveau wat me nog niet eerder was gelukt (5 stips van Sanders, die moeilijker zijn dan de 5 sterren van Denksport)
duurt nog wel ff daarquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
toek heeft pauze![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ntrum-rotterdam.html
We hadden het gewoon te drukquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Symphie
Alles goed? Volgende keer wel langskomen hoorAlles is weer goed
EN ik weet zeker dat het in TAL weer gezellig word
Ik heb gewoon stroom.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
toek heeft pauze![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ntrum-rotterdam.html
Ik lag lekker te slapen, en nu willen ze het over 3 miljoen potjes nagellak en de BeF chat gaan hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zat in de zon.. wat is er gaande?
Oehhhquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze niet gezien?
Speciaalbieren #7: pillen i.c.m. speciaalbier!
quote:
je vergeet the secret story of hoe heet dat programmaquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lag lekker te slapen, en nu willen ze het over 3 miljoen potjes nagellak en de BeF chat gaan hebben
Beetje jammerquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lag lekker te slapen, en nu willen ze het over 3 miljoen potjes nagellak en de BeF chat gaan hebben
Ja, laten we dat maar vergeten iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vergeet the secret story of hoe heet dat programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |