Ik spam te veel, en te weinig nog met jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik sta niet eens in je lijst !!
[..]
vind TAL eventjes niet meer zo gezelliequote:
Ik houd ook niet alles bij hoor, ik post gewoon een keer loos. Reageer ergens alleen op de TT of OP en lees het daarna nooit meer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik probeer dat wel, maar tijdens werk gewoon geen tijd om alles bij te houden.
En thuis geen zin om tijd voor fok vrij te maken.
Heb geen internet abbo op mobiel dus heb nog een reden om niet elke dag op fok te zitten.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
SST.
Mijn moeder post daar telkens op mijn account. Heb me nu toch maar uitgelogd op de ipad, voordat ze rare dingen zegt.
Bij mij GRTD en KSCquote:
Hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben trouwens niet meer pro Philip
Ik vind Aafke nu wel het leukst
Ik wissel om de week geloof ik
Maak voor je ma een fokaccount
He echt??? Het begint net weer gezelliger te wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vind TAL eventjes niet meer zo gezellie![]()
SST is gewoon stomdat het nog op tv is ....
Philip vind ik afschuwelijk. Vooral omdat die met de verkeerde mensen omgaat, want ik vind Joanna ook echt afschuwelijk. Ik vind Gerard het spel leuk spelen, Karim een aardige man en Alex een lekkerding.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben trouwens niet meer pro Philip
Ik vind Aafke nu wel het leukst
Ik wissel om de week geloof ik
Maak voor je ma een fokaccount
waar gaat dit over?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Philip vind ik afschuwelijk. Vooral omdat die met de verkeerde mensen omgaat, want ik vind Joanna ook echt afschuwelijk. Ik vind Gerard het spel leuk spelen, Karim een aardige man en Alex een lekkerding.
Hey Symphiequote:
We denken echt hetzelfdequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Philip vind ik afschuwelijk. Vooral omdat die met de verkeerde mensen omgaat, want ik vind Joanna ook echt afschuwelijk. Ik vind Gerard het spel leuk spelen, Karim een aardige man en Alex een lekkerding.
Volgens mij over iets wat in een ander board thuis hoortquote:
Vriendjes? Of scharrelsquote:
Daar heb ik vaak al geen zin in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd ook niet alles bij hoor, ik post gewoon een keer loos. Reageer ergens alleen op de TT of OP en lees het daarna nooit meer.
Ow, dat is 191 dueren verderop toch?quote:
quote:
is dat nog steeds op tv? ik dacht dat het al geflopt wasquote:
Ah, check!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de scharrels die denken dat ze haar vriendje zijn!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik zou alexxxxx zo hard raken.
verbannen van de tvquote:
je wil hem pijn doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik zou alex zo hard raken.
Secret Story... the endquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
is dat nog steeds op tv? ik dacht dat het al geflopt was
Nagellakfreakjesquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:05 schreef Myraela het volgende:
Ik doe niet aan vriendjes overigens, alleen aan scharrels. En dat weten ze gelukkig ook.
De kijkcijfers zijn zelfs hoger gewordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
is dat nog steeds op tv? ik dacht dat het al geflopt was
maar je kijkt er wel naquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn zelfs hoger geworden
Ongelooflijk want het lijkt wel of de show in elkaar wordt gezet door kindjes van 12
Whehehehehe...quote:
Ik vind het echt belachelijk hoe ze met geheimen om gaan. Zodra iemand dicht op een geheim zit, gaan ze nog eens overduidelijke hints geven ook. Dat zwaard van Alex was echt zo duidelijk. En nu met Sharon weer hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn zelfs hoger geworden
Ongelooflijk want het lijkt wel of de show in elkaar wordt gezet door kindjes van 12
Trouwens ook de enige topics waar ik te vinden ben. Of hier, of Lush, of nagellakquote:
Owja, van die verslaafden die like 3 miljoen potjes nagellak hebben, net als Joysaquote:
Ik heb het hele weekend niet gekeken, en maandag en dinsdag ook niet....quote:
Kuchquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, van die verslaafden die like 3 miljoen potjes nagellak hebben, net als Joysa...
Ik heb ook een poosje in de "show hier je nagels" topics gezeten, nu lurk ik er alleen nog.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trouwens ook de enige topics waar ik te vinden ben. Of hier, of Lush, of nagellak
Als er een bier SC was, was ik daar wellicht ook te vinden
(Maar ik lees altijd maar half. Forum te groot enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |