Zou het maar doen, rood knipperen wil idd zeggen bijna leeg en dan zou die moeten laden. Probeer je het via de cradle of direct met de adapter?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:07 schreef pugehenis het volgende:
[..]
nee hij knippert in het rood, en als ik hem aan doe staat er dat hij bijna op is. Ga nu maar ff terug naar de mediamarkt.
ja ik had alles geprobeerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:28 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Zou het maar doen, rood knipperen wil idd zeggen bijna leeg en dan zou die moeten laden. Probeer je het via de cradle of direct met de adapter?
En daar laat je je mee wegsturen!? Je gaat het weer krijgen, let maar op. Een simpele MM medewerker kan zo'n probleem echt niet voor je oplossen. Puur toeval.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef pugehenis het volgende:
[..]
ja ik had alles geprobeerd.
maar nu snap ik er niks meer vanbij de mediamarkt had die kerel hem ff mee naar achter genomen, komt ie terug, ja hij doet het gewoon hoor. En nu doet hij het weer.
Serienummer gecontroleerd? Dat mee naar achter nemen zonder dat je er zelf bent klinkt wat vreemdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef pugehenis het volgende:
[..]
ja ik had alles geprobeerd.
maar nu snap ik er niks meer vanbij de mediamarkt had die kerel hem ff mee naar achter genomen, komt ie terug, ja hij doet het gewoon hoor. En nu doet hij het weer.
Dit dus. Compleet inleveren en ongeopende doos eisen. Sterk in je poten staan, het Europese Consumenten Recht staat achter je en dat weten ze. Hoe moeilijk ze ook doen, ga m omruilen voor een compleet nieuwe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serienummer gecontroleerd? Dat mee naar achter nemen zonder dat je er zelf bent klinkt wat vreemd
Niet zo overdrijvenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dit dus. Compleet inleveren en ongeopende doos eisen. Sterk in je poten staan, het Europese Consumenten Recht staat achter je en dat weten ze. Hoe moeilijk ze ook doen, ga m omruilen voor een compleet nieuwe.
Ik zag hem nog staan dat wel, en mijn account zat er nog gewoon op. En als ie het gewoon doet nu dan vind ik het prima.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serienummer gecontroleerd? Dat mee naar achter nemen zonder dat je er zelf bent klinkt wat vreemd
En ik ben zo'n persoon die het weigert aan te nemen. Vooral als het een gloednieuw apparaat is die uberhaupt 100% zou moeten werken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zo overdrijvenAls 'ie werkt, dan werkt 'ie, maar het is een rare gang van zaken, dat wel. Als iemand bij ons komt met een defect en ik test 'm werkend, dan mogen ze gewoon naar huis
Hij werkt volgens mij bij de Dimplusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
En ik ben zo'n persoon die het weigert aan te nemen. Vooral als het een gloednieuw apparaat is die uberhaupt 100% zou moeten werken.
Daarbij als de winkel zegt dat ie in orde is, kunnen ze hem ook probleemloos omruilen. Klant is tenslotte koning.
Snap jouw redenatie wel, maar ik heb jaren op een rep. afdeling gewerkt en mijn ervaring is als er eenmaal iets is, komt het terug.
Storingen verdwijnen niet vanzelf. Kan in dit geval een defecte cel in de accu zijn waar die nu overheen is, maar dan bestaat de kans alsnog dat het weer gebeurd.
Ga toch een 3DS halen straks, het vleesch is zwak....
Maargoed, jij werkt OF bij MM Rijswijk of Bart Smit in Delft heb ik het idee.
He, daar heb ik een tijdje geleden nog GRiD gehaald voor de PS3.quote:
Perfect score lukt me bij novice al nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Offtopic mensen
Ik heb zojuist Gold-klasse vrijgespeeld in PilotWingsDrie sterren op de events is vrij lastig nu en een perfect score lukt al helemaal niet
Daar had ik het de eerste keer direct. Was al bang dat de reviewers gelijk hadden met 'klaar in een uurtje'quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Perfect score lukt me bij novice al niet
Nouja, een erg lang leven is Pilotwings denk ik ook niet beschoren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar had ik het de eerste keer direct. Was al bang dat de reviewers gelijk hadden met 'klaar in een uurtje'Maar dat is niet zo
Pff, ik heb Platinum alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Offtopic mensen
Ik heb zojuist Gold-klasse vrijgespeeld in PilotWingsDrie sterren op de events is vrij lastig nu en een perfect score lukt al helemaal niet
D'oh... Het staat ook boven in beeld. Toch maar lezen in het vervolgquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ballonnen kapot schieten geeft extra tijd. Maar wanneer je die vrijspeelt weet ik niet.
Moet je ook niet op rammen, Y vasthouden, mikken, en loslatenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef Jesse_ het volgende:
Balloon pop levels zijn niet te doen in 3d, door het rammen op y schiet mn 3ds steeds heen en weer
Watjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar had ik het de eerste keer direct. Was al bang dat de reviewers gelijk hadden met 'klaar in een uurtje'Maar dat is niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |