De eerste seksistische verpakking in dit topic.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:38 schreef laforest het volgende:
Dan heb je zeker nog nooit een Yorkie bar gekocht.
[ afbeelding ]
Die heb je hier overal in Ierland.
Dat is niet seksistischquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:38 schreef laforest het volgende:
Dan heb je zeker nog nooit een Yorkie bar gekocht.
[ afbeelding ]
Die heb je hier overal in Ierland.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is niet seksistischProbeer het nog eens.
[..]
Niks ':')', je faalt. Kutuser.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga terug in je newbiehok manquote:
quote:geregistreerd op: zondag 18 juli 2010 @ 19:35
Mensen afrekenen op hun registratiedatumquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga terug in je newbiehok man
[..]
Trots zijn op het feit dat je 6 jaar lang FOK!t.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Weet je echt niks beters?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Jij faalt, met je kutgitaar.quote:
Eindelijk! De eerste keer dat ik iemand anders deze klacht hoor maken. Ik begon al aan mezelf te twijfelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:14 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Een terechtere klacht zou zijn "mensen die niet weten wat seksistisch betekent".
Die verpakkingen zijn trouwens fucking dope.
Ik erger me er al aan sinds de basisschool, maar toen dacht ik "dat gaan ze ooit nog wel snappen", toen zeiden ze namelijk ook "minellium" helaas blijft foutief gebruik van het woord "seksistisch" gewoon terugkomen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:08 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Eindelijk! De eerste keer dat ik iemand anders deze klacht hoor maken. Ik begon al aan mezelf te twijfelen.
[..]
Ik had niet eens door dat jij dat steeds wasquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:08 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Eindelijk! De eerste keer dat ik iemand anders deze klacht hoor maken. Ik begon al aan mezelf te twijfelen.
DIT wou ik dus posten.quote:
Pedobeer strikes again.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
DIT wou ik dus posten.
Jezus die teksten die op het gebak staan bij de AH zijn echt absurd. En die clowntjes zijn nog voor kinderen bedoeld ook
Dit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:05 schreef Equites het volgende:
Ik zag die laatst al bij de AH liggen ja, briljante shit
Hoop toch dat dat frigide niet voor mij bedoeld isquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Pedobeer strikes again.![]()
Frigide vrouwen - 1
Seks op verpakkingen +1
Dat die teksten veel beter kunnen ben ik met je eens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoop toch dat dat frigide niet voor mij bedoeld is
Vraag me overigens echt af wie die teksten bedenkt, want geen enkele verpakking van het vers gebak heeft een passende tekst. Allemaal misselijkmakend gezeik, bepaald niet verleidelijk.
Als je me maar niet teleursteltquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat die teksten veel beter kunnen ben ik met je eens.
Maar ja, AH schakelt mij ook niet in maar een kneus. Als ze mij hadden ingeschakeld hadden ze veel meer verkocht.![]()
Of je frigide bent weet ik niet.
Neuken?
Auw, goede comeback.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Troll dan ook niet zo slecht, of wees dan ook niet zo domquote:
Volgens feministen is alles wat aan seks of bloot refereert vies en bah en seksistisch. Qua preutsheid zouden ze zich zo kunnen aanmelden bij de SGP of de radicale Islam.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Uhm... wat is seksitisch aan die voorbeelden in de OP ?!?!
Kutkoters.
Wat is dumpert toch een retetrage hostquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |