op zich maken ze best goede doppen inderdaad. Bouwkwaliteit is alleen echt heel slecht. Lijkt haast wel expres zodat je er meer koopt ofzo... Slapen doe ik niet aan, ben verslaafd aan china shoppingquote:Op donderdag 24 maart 2011 04:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Doppen.
Ebay zijn beide binnen.
Damn, ik moet eens gaan slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang was die freebie onderweg?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:09 schreef shiznuts het volgende:
BIC package has arrived... met Wayfarer (damn, je zou hem haast bij de lokale opticien willen terugbrengen voor een refund, het is echt alles erop en eraan), enne, staat wel leuk boven m'n pyjama zo'n zonnebril, straks eerst maar eens douchen en fatsoenlijk aankleden, meteen ff zo'n CK boxer passen.
Kwam ook een ander pakketje binnen, ik dacht, oh, dat is de helikoptertrainingskit zeker? Maar het was de freebie die ik won bij Suntek. Pink magic cute haircurlers of zo. Joepie.![]()
Nu nog wachten op de RC heli trainings-/crashkit, de 1/4"-20 Tripod screw to Flash Hot Shoe Mount Adapter en een mic pop filter. Yay!
Eh.. het mailtje met 'Please be informed that your order has been shipped from Hong Kong on 25 February 2011 by Standard Air Mail postal service' doet concluderen een maand. En volgens mij duurde het ook ff voordat de deelname geverifieerd was en het ook daadwerkelijk op de bus was gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoe lang was die freebie onderweg?
gewoon keihard lekker publiek @mp4nation tweetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:56 schreef ErkendFokker het volgende:
Nakkers bij MP4Nation. Had zo'n mp3 speler en oordoppen gewonnen op facebook. Dus die raz mailt mij, om te vragen wat mn adres is.
Dus ik mail netjes terug met mijn adres. Maar heb tot de dag van vandaag niks meer van ze gehoord, pakketje is hier niet, heb hem nog een paar berichten gestuurd maar hij reageert niet meer :s
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:09 schreef shiznuts het volgende:
BIC package has arrived... met Wayfarer (damn, je zou hem haast bij de lokale opticien willen terugbrengen voor een refund, het is echt alles erop en eraan), enne, staat wel leuk boven m'n pyjama zo'n zonnebril, straks eerst maar eens douchen en fatsoenlijk aankleden, meteen ff zo'n CK boxer passen.
Overdreven, dat lach bandjequote:
Ik zat al te twijfelen over zo'n wayfarer van BIC, welke heb je gekocht? Deze? http://www.buyincoins.com(...)s-product-1611.html?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:09 schreef shiznuts het volgende:
BIC package has arrived... met Wayfarer (damn, je zou hem haast bij de lokale opticien willen terugbrengen voor een refund, het is echt alles erop en eraan
Ja. (spreek even voor hemquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef l30n het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen over zo'n wayfarer van BIC, welke heb je gekocht? Deze? http://www.buyincoins.com(...)s-product-1611.html?
Zou ik ook graag willen wetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef groggy het volgende:
bij welke chinese webshop kan je ook alweer schilderijtjes laten maken?
Inderdaad. Thnx.quote:
Nice... al komt het niet helemaal meer in de buurt van wat het is geweest...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:48 schreef ElmoFan het volgende:
De Alpha Brainwavz zijn weer terug:
http://mp4nation.net/cata(...)info&products_id=402
Misschien is er daarbovenop nog een speciale FOK!discount te krijgen?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef ElmoFan het volgende:
Brainwavz alpha's zijn nu 5$ tot vrijdag bij mp4nation
Ik denk met Chinezen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef Granaatappel het volgende:
Hoi, ben een beetje aan het browsen op TaoBao, echter zie ik bij de kledingmaten van jassen heel vaak staan "chest circumference" of gewoon "chest" en vervolgens 60-65 centimeter van S tot L. Ben zelf slank en heb een borstomtrek van 92 cm dus vroeg me af hoe zij dit meten?
Alvast bedankt
Je hebt door dat die quote heel oud is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien is er daarbovenop nog een speciale FOK!discount te krijgen?
Ja dat dacht ik ook al tot ik de centimeter pakte, leek wel kleuter zo klein.quote:
Heel oud?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:29 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je hebt door dat die quote heel oud is?
Ik denk dat ze geld willen verdienenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heel oud?Paar maandjes maar. Maar ik bedoelde met de korting daarbovenop, op die 9.50, want een tijdje geleden kon het schijnbaar uit om ze voor $5,- de deur uit te doen, waarom nu niet?
Menigeen heeft het als signature.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Anne-Myrthe het volgende:
Zo juist wat besteld op BIC met couponcode: 10%eBay110 geeft toch weer 10% korting
Ps. ik heb de vorige topics niet gevolgd, dus weet niet of deze code al langs gekomen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |