Mja, straks komt de zon weer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja als dat het enige is, dan is het nog wel volg te houden voor zo'n lange tijd
monsieur!quote:
Oh dat is wel jammer van de zon.. begint juist zulk mooi weer te wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, straks komt de zon weer.
En daar mag ik weinig van hebben
Ik merk heus wel wat van de medicijnen nu, maar dat is goed vol te houden
En wat gebeurt er als straks de dosis wordt verhoogt? Dat weet je ook niet.
Igg moet het goed in de gaten gehouden worden, want zoals gezegd zijn het best zware
Ja dat doe ik nu. Maar als je vitamine B een zwaar te kort is; dan neemt het bloed de supplementen ook niet snel genoeg op en moet je dus spuiten (rechtstreeks in de spier).quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Vitamine B kan je toch ook gewoon supplementen voor slikken? Je hebt plenty van die merken waar alles in zit
whahaha, prachtigquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Mooie brute Technisch Lego koffiefilterzakjeshoudert is te smal voor een heel pak filterzakjes
[ afbeelding ]
Gek ventjequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
Geef nooit op!
Marijke moet maar even een andere kant op kijken
Priemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Priem
PGRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GF !
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
gfquote:
valt mee toch ?quote:
Tis jouw nick....quote:
o jah, das ook weer zoquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
Geef nooit op!
Marijke moet maar even een andere kant op kijken
duckiequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik doe trouwens nooit meer n witte broek aan naar stage.. gisteren aten we spinazie met de kids en eentje kreeg er onder het eten toch een giga driftbui van minimaal n uur
bord belandde op mijn schoot
hopelijk gaan de vlekken er nog uit
ik hoor kinderen met gedragsproblemen en n verstandelijke beperking int gareel te houdenquote:
ik gok iets met kinder opvangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |