Volgens mij ligt jouw drempel voor 'geweldig' een stuk lager dan die van mij...quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
FOK! kent zoveel geweldige users: Truepositive, Papierversnipperaar, JoepiePoepie, Penisbaard, Proletariaat, Dandyblue (wat een kanjer van een gozer gewoon), o.us, drinky, stokstaart, maikuul, tong80 natuurlijk etc etc etc (ik ga ze niet allemaal opnoemen, want dan heb ik RSI straks
)
Geweldig omdat ik creativiteit zo waardeer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij ligt jouw drempel voor 'geweldig' een stuk lager dan die van mij...
Ik ken jou niet zo goed, niet zoveel posts van jou gelezen anders had ik je ongetwijfeld ook toegevoegd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij ligt jouw drempel voor 'geweldig' een stuk lager dan die van mij...
Niet er om heen draaien, gewoon duidelijk. Dat zien we graag!quote:
quote:
Ik moet wel echt iets aan die FOK! verslaving gaan doen, want ik zit al sinds zondag constant op dit forum, alleen val ik af en toe in slaap.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:37 schreef truepositive het volgende:
Geen RSI krijgen LB, ik hou ook van jou dus ik wens je dat niet toe
Cafeïne is ook maar een drugs, om Papier te quoten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:40 schreef truepositive het volgende:
Niks dat een beetje extra caffeine niet op kan lossen
Je verwart shmoopy met Yvonne, Yvonne wil niet neuken met mannen boven de 40.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch al met Yvonne, dan ga je vreemd.
![]()
Hoe weet je hoe paardenurine smaakt ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Cafeïne is ook maar een drugs, om Papier te quoten.![]()
Wij hebben een echt Italiaans espresso-apparaat thuis (dus absoluut niet te verwarren met Senseo, want dat is geen koffie, maar smaakt naar paardenurine)
Oh, dan maak ik nog wel een kans bij haar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je verwart shmoopy met Yvonne, Yvonne wil niet neuken met mannen boven de 40.![]()
Is een typisch Fries streekgerecht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet je hoe paardenurine smaakt ?
Poll: Hoeveel heeft TS geblowt..?quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik merk het op. Zoveel lieve, aardige, intelligente en grappige mensen op FOK!![]()
Zijn wij nu de elite van Nederland?![]()
Vroeger was ik bang voor Yvonne, maar nu merk ik bijvoorbeeld dat Yvonne eigenlijk heel aardig, sympathiek en vooral erg grappig is. Heb je op andere fora vooral verzuurde kneuzen moderatoren, hier zijn zelfs de moderatoren grappig en leuk.
FOK! kent zoveel geweldige users: Truepositive, Papierversnipperaar, JoepiePoepie, Penisbaard, Proletariaat, Dandyblue (wat een kanjer van een gozer gewoon), o.us, drinky, stokstaart, maikuul, tong80 natuurlijk etc etc etc (ik ga ze niet allemaal opnoemen, want dan heb ik RSI straks
)
Wauw, dit forum is zoooo super. 't Is alleen wat verslavend, waardoor ik niet veel meer buiten kom.
![]()
Is er eigenlijk een forum dat überhaupt in onze schaduw kan staan?![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel bazen en bazinnen verzameld op een forum. Dat is uniek gewoon.![]()
![]()
![]()
Als heel Nederland was zoals FOK!, als heel Nederland uit FOK!kers bestond, dan was Nederland (en Fryslan) een paradijs geweest.![]()
Aight omdat je me aardig find ben jij nu ook tof. Zo sou TS dat ook willen. Liefde in sijn topicquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:19 schreef truepositive het volgende:
Stokstaarten zijn fucking vet, dus vanhetzelfde.
Dank je.quote:Op woensdag 23 maart 2011 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
TS is een communist en dat zijn sowieso bazen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 04:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dank je, jij bent ook erg lief en aardig en sympathiek en van die dingen zo.![]()
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 04:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aight omdat je me aardig find ben jij nu ook tof. Zo sou TS dat ook willen. Liefde in sijn topic![]()
Wat ben je aan het doen dan? Zit je in Noordwijk of thuis?quote:Op woensdag 23 maart 2011 04:28 schreef truepositive het volgende:
Ik ben enorm op dreef vanavond. Net alsof het een fucking tof feestje is
Ik vind iedereen soberso al lievv, zelfs degenen die mij niet lievv vindenquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Het is allemaal gekomen toen ik van station Zadni Treban (Tsjechie, nabij Beroun) ging wandelen in het bos op een februariavond in de sneeuw.
Toen kreeg ik ineens een inzicht, echt een heel raar inzicht. Ik zag mezelf verbonden met iedereen. Zo raar.![]()
![]()
ik kan dat bos aan iedereen daarom aanbevelen.
Ik heb drie gestemd. Win ik nu een Trabant?quote:Op woensdag 23 maart 2011 04:22 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Poll: Hoeveel heeft TS geblowt..?
• 1
• 2
• 3
• geen id..blow nooit! gast is gewoon gek!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Was je met Socios?quote:Op woensdag 23 maart 2011 04:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Het is allemaal gekomen toen ik van station Zadni Treban (Tsjechie, nabij Beroun) ging wandelen in het bos op een februariavond in de sneeuw.
Toen kreeg ik ineens een inzicht, echt een heel raar inzicht. Ik zag mezelf verbonden met iedereen. Zo raar.![]()
![]()
ik kan dat bos aan iedereen daarom aanbevelen.
Wauw, zo goed ben jij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 04:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vind iedereen soberso al lievv, zelfs degenen die mij niet lievv vinden
Was het maar zo'n feest. Dit weekend misschienquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan? Zit je in Noordwijk of thuis?
Socios is toch de trein-koning?quote:
Nee, die wil alleen naar Duitsland. Weet ook niet waarom.quote:
Dat kan nu toch ook al?quote:Op woensdag 23 maart 2011 04:34 schreef Stokstaart het volgende:
Als we deze topic Alcoholisme in je omgeving nou mergen met deze dan kunnen mensen ook weer glimlachen.
welterustenquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:53 schreef tong80 het volgende:
Ik voel me helemaal Zen vannacht.
Weltrusten lieve lieve lieve Fokkers.
WATquote:FOK! kent zoveel geweldige users: Truepositive, Papierversnipperaar, JoepiePoepie, Penisbaard, Proletariaat, Dandyblue (wat een kanjer van een gozer gewoon ), o.us, drinky, stokstaart, maikuul, tong80
Echt, dit moet getroll zijn.quote:FOK! kent zoveel geweldige users: Truepositive, Papierversnipperaar, JoepiePoepie, Penisbaard, Proletariaat, Dandyblue (wat een kanjer van een gozer gewoon ), o.us, drinky, stokstaart, maikuul, tong80
Voor jouw tijd? Users als Proletariaat, Drinkie en Maikuuul horen er echt niet in te staan. De rest ken ik niet/amper en daar heb ik dus geen mening over. Verder vind ik Penisbaard in het forum geen leuke gebruiker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:37 schreef truepositive het volgende:
Wat is er dan aan de hand?
Ik begrijp dat het vermoedelijk 'voor mijn tijd is' maar ben benieuwd.
ach ja, het is allemaal subjectiefquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor jouw tijd? Users als Proletariaat, Drinkie en Maikuuul horen er echt niet in te staan. De rest ken ik niet/amper en daar heb ik dus geen mening over. Verder vind ik Penisbaard in het forum geen leuke gebruiker.
Nee. Ik vind mezelf ook niet echt een leuke user. En ik vind dat ook niet van TS.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ach ja, het is allemaal subjectiefOf wil jij er persé bij staan?
[slijmbal]Ik vind je er wel tussen passen hoor![/slijmbal]quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Ik vind mezelf ook niet echt een leuke user. En ik vind dat ook niet van TS.
Het is mijn mening dat ik die users er totaal niet in vind passen. Nouja, ok toch?
Wat heeft TS of Penisbaard jou ooit misdaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[slijmbal]Ik vind je er wel tussen passen hoor![/slijmbal]
En ik mag TS ook niet, Penisbaard evenmin.
Ik ken je verder ookniet, dus ik heb nog geen mening over jequote:Op woensdag 23 maart 2011 07:46 schreef truepositive het volgende:
Ik vind jou wel een leuke user
Verder bedankt voor de duidelijke reactie.
niks, maar een ''Linkse Bomenknuffelaar'' kan sowieso niks goed doen bij mij. En penisbaard vind ik een beetje arrogant overkomen. Kan aan mij liggen hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat heeft TS of Penisbaard jou ooit misdaan?
ok, als jij het zegt. Ik zal al mijn vooroordelen aan de kant schuivenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:55 schreef truepositive het volgende:
LB is lief. Dus hij doet het al beter dan stapels mensen hier
Mensen die snel vooroordelen trekken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niks, maar een ''Linkse Bomenknuffelaar'' kan sowieso niks goed doen bij mij. En penisbaard vind ik een beetje arrogant overkomen. Kan aan mij liggen hoor.
Hij zegt soms rare dingen, maar dat doen we allemaal wel eens toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ok, als jij het zegt. Ik zal al mijn vooroordelen aan de kant schuiven
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mensen die snel vooroordelen trekken.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Netjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:23 schreef truepositive het volgende:
Een bepaalde mindset is nou eenmaal beter voor ons.
Ik heb waarschijnlijk voor de tweede keer iemand van zelfmoord gered vanavond, en dat meen ik bloedserieus ook al is dit ONZ. Het is niet iets waar ik ooit grappen over zou maken, niet op mijn moeders graf.
Positiviteit verbetert levens.
Tell me about it.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:07 schreef truepositive het volgende:
Jij mag er vast ook wel bij
Eerlijk is eerlijk, je zou je ergste vijand nog geen serieuze RSI toewensen. Het is echt heel pijnlijk.
Nee, ik vind het een toffe lijst, eens niet de doorsnee FOK!ker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Echt, dit moet getroll zijn.
Gast, hoe gaat het nou met het Zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat deze vrijheidsstrijder zegt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:15 schreef Patje1987 het volgende:
Dat lijstje klopt niet helemaal natuurlijk, verder wel eens met TS
Als je bokt waarom heb je dan een koe?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef Adames het volgende:
Als je fok al goed vind, moet je eens op bokt.nl kijken
Dromenvangertje heeft me overtuigd het niet te doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:45 schreef utopie het volgende:
[..]
Gast, hoe gaat het nou met het Zelfmoord plegen.? Hou ons op de hoogte man
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |